بازدید 4486

جنجال در لیگ فوتسال درشب سقوط شهرداری ساوه

پس از درگیری تماشاگران با تیم شهروند ساری در بین دو نیمه و اعلام اینکه دو بازیکن شهروند در این درگیری مصدوم شده‌اند تیم شهروند ساری از ادامه بازی امتناع کرد.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 06 January 2019

پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران بسته و شهرداری ساوه اولین تیم سقوط کننده به دسته اول شد. شهرداری ساوه در خانه برابر رقیب مستقیم خود در راه بقا، تیم اهورای بهبهان شکست خورد و به دسته پایین رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در بازی‌های برگزار شده و در دیدار جنجالی و نیمه تمام لیگ در اصفهان، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری به دیدار هم رفتند که در شرایطی که شهروند ساری با ۲ گل از حریف پیش بود بازی به دلیل جنجال و بی نظمی نیمه تمام ماند.

در انتهای نیمه نخست بازی بین تماشاگران تیم گیتی پسند و بازیکنان شهروند ساری درگیری شدیدی رخ داد. همچنین در صحنه گل تیم شهروند ساری بازیکنان گیتی پسند که فکر می‌کردند خطا به سود آن‌ها گرفته شده بازی را رها کردند و شهروند ساری همین توپ را به گل تبدیل کرد. پس از درگیری تماشاگران با تیم شهروند ساری در بین دو نیمه و اعلام اینکه دو بازیکن شهروند در این درگیری مصدوم شده‌اند تیم شهروند ساری از ادامه بازی امتناع کرد.

در ساوه، تیم‌های شهرداری ساوه و اهورای بهبهان با هم دیدار کردند. هر دو تیم گزینه سقوط بودند اما پیروزی ۹ بر ۵ تیم اهورای بهبهان در ساوه سبب شد تیم شهرداری ساوه در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ به دسته اول سقوط کند. تیم اهورای بهبهان در ادامه روند رو به رشد خود در ساوه پیروز شد و با توجه به شکست تیم پارسیان شهر قدس، ۲۰ امتیازی شد و با صعود به رده دوازدهم جدول از منطقه سقوط جدا شد تا پارسیان شهر قدس در یک قدمی سقوط قرار گیرد.

پارسیان در دیدار خود برابر مقاومت البرز ۴ بر یک شکست خورد و اکنون برای بقا در لیگ برتر باید فاصله ۲ امتیازی خود را با اهورای بهبهان در ۲ بازی باقی مانده جبران کند. تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه برابر حفاری خوزستان دو بر یک شکست خورد تا از رسیدن به رده سوم جدول فاصله بگیرد. فرش آرای مشهد نیز با برد یک بر صفر در خانه برابر آذرخش بندر عباس جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد.

تیم مس سونگون در ساوه برابر سن ایچ این شهر با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد و در رده دوم جدول باقی ماند. در قرچک دیدار تیم‌های ارژن شیراز و مقاومت قرچک با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل