25523بازدید
فوتونیوز؛
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 06 January 2019
عبدالناصر همتی با اشاره به جلسه امروز (۱۶ دی) با فراکسیون ولایی مجلس، با بیان اینکه لایحه حذف چهار صفر از پول ملی را به دولت ارائه کرده‌ام، تصریح کرد: با توجه به عرف چند ۱۰ سال گذشته در بین مردم، پیشنهاد شده هر ۱۰ هزار ریال فعلی معادل یک تومان و هر تومان معادل ۱۰۰ ریال جدید باشد.
عبدالناصر همتی با اشاره به جلسه امروز (۱۶ دی) با فراکسیون ولایی مجلس، با بیان اینکه لایحه حذف چهار صفر از پول ملی را به دولت ارائه کرده‌ام، تصریح کرد: با توجه به عرف چند ۱۰ سال گذشته در بین مردم، پیشنهاد شده هر ۱۰ هزار ریال فعلی معادل یک تومان و هر تومان معادل ۱۰۰ ریال جدید باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفته: ۲۵۹۶ کلاس در استان کرمان هیچکدام تجهیزات گرمایش را ندارند و گرمای آنها بیشتر با علاءالدین تامین می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفته: ۲۵۹۶ کلاس در استان کرمان هیچکدام تجهیزات گرمایش را ندارند و گرمای آنها بیشتر با علاءالدین تامین می‌شود.
نماینده سقز و بانه: امروز می‌بینیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت دنباله‌روی دلالان و واسطه‌ها شده و وضعیت طوری است که انگار ایران خودرو و سایپا جزو شرکت‌های آمریکایی شده و قوانین تحریم را نسبت به ملت ایران اجرایی می‌کنند.
نماینده سقز و بانه: امروز می‌بینیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت دنباله‌روی دلالان و واسطه‌ها شده و وضعیت طوری است که انگار ایران خودرو و سایپا جزو شرکت‌های آمریکایی شده و قوانین تحریم را نسبت به ملت ایران اجرایی می‌کنند.
میرزایی نیکو، نماینده تهران: استان تهران یکی از استان‌های محروم در بودجه است به طوری که رتبه‌اش از لحاظ اختصاص بودجه در برخی زمینه‌ها حتی به رتبه ۲۴ در بین استان‌ها می‌رسد.
میرزایی نیکو، نماینده تهران: استان تهران یکی از استان‌های محروم در بودجه است به طوری که رتبه‌اش از لحاظ اختصاص بودجه در برخی زمینه‌ها حتی به رتبه ۲۴ در بین استان‌ها می‌رسد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره ادعای اسماعیل بخشی، کارگر بازداشتی شرکت هفت تپه: از دیگران شنیدم که نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات نوشته و علی القاعده  وزارت اطلاعات پیگیری می کند؛ البته نمی دانم نامه وی به وزارت اطلاعات درست است یا خیر. وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند و قطعا دستگاه قضایی هم اگر شکایت کند وارد می‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه درباره ادعای اسماعیل بخشی، کارگر بازداشتی شرکت هفت تپه: از دیگران شنیدم که نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات نوشته و علی القاعده وزارت اطلاعات پیگیری می کند؛ البته نمی دانم نامه وی به وزارت اطلاعات درست است یا خیر. وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند و قطعا دستگاه قضایی هم اگر شکایت کند وارد می‌شود.
حجت الاسلام زائری:  کسی که می‌گوید ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت کردیم، آیا خبر دارد در جامعه چه می‌گذرد؟  او نهایتا به این فکر می‌کند که وقتی از دنیا رفت در حرم حضرت معصومه(س) دفنش کنند
حجت الاسلام زائری: کسی که می‌گوید ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت کردیم، آیا خبر دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ او نهایتا به این فکر می‌کند که وقتی از دنیا رفت در حرم حضرت معصومه(س) دفنش کنند
یک مقام مسئول کارگری با اشاره به افزایش شکاف طبقاتی و کاهش قدرت خرید کارگران، سال ۹۸ را سال سختی برای معیشت کارگران توصیف کرد.
یک مقام مسئول کارگری با اشاره به افزایش شکاف طبقاتی و کاهش قدرت خرید کارگران، سال ۹۸ را سال سختی برای معیشت کارگران توصیف کرد.
زنان عربستان با پیامک از طلاق خود مطلع می‌شوند. این قانون قرار است که به مناقشه بر سر طلاق غیابی و پنهانی در این کشور پایان دهد که به موجب آن زنان حتی از تصمیم دادگاه برای جاری شدن صیغه طلاق به درخواست همسرشان آگاه نمی‌شدند.
زنان عربستان با پیامک از طلاق خود مطلع می‌شوند. این قانون قرار است که به مناقشه بر سر طلاق غیابی و پنهانی در این کشور پایان دهد که به موجب آن زنان حتی از تصمیم دادگاه برای جاری شدن صیغه طلاق به درخواست همسرشان آگاه نمی‌شدند.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
«طالِب کَندی» از محروم‌ترین روستاهای شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل است. 27 خانوار و جمعیتی بالغ بر 107 نفر، که نبود گاز، آب شرب، راه مناسب و تلفن تنها گوشه‌ای از محرومیت آنها را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
این بچه ها نیازی به امکانات ندارن. بهتره بودجه رو صرف جامعه المصطفا و حوزه علمیه و هزار جای دیگه بکنید. این طوری بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
فرانسه رو ندیدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
فرهنگستان زبان فارسی با ریاست جناب حداد عادل یادت رفت .. به ازای هر کلمه که معادل سازی میکنن ، دهها میلیون میگیرن .. کاری که براحتی میشه با راه اندازی یک سایت اینترنتی و جمع آوری کلمات معادل پیشنهاد شده توسط استادان ادبیات ، دبیران و علاقمندان به ادبیات انجام داد بدون اینکه میلیاردها تومان بودجه صرف بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
درود موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
هزینه اماکانات برای یک جای پرت خیلی سنگین تر لز هر چیزی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
درست برعکس تبلیغاتی که برای شما کردند نهادهای وابسته به خود نهاد ریاست جمهوری بیشترین بودجه را می گیرند تا حوزه علمیه
شما ها تقصیری ندارید چون با تبلیغات روزگار را سپری می کنید
پس خوش باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
پروفسور هزینه لوله کشی و اب رسانی برای ۱۰۰ و۲۰۰ نفری شاید از یک شهر کوچک هم بیشتر می شود
ولی یک راه حل دارد ان هم نصف حقوق کارمندان که به خاطر بهره وری پایین دارند بدهند انجا
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
نخیر بدن به دفتر ریاست جمهوری
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
چون روحانی تو این شش سال فقط سرگرم برجام بود دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
شما با حوزه علمیه مخالفی عزیزم از هر فضایی همین نتیجه رو میگیری.
من با فوتبال مخالفم وقتی این عکس رو دیدم با خودم گفتم حق ما ملته که این صحنه ها رو ببینیم چون پولمون هورت هورت صرف فوتبال میشه
یکی دیگه از سفرهای توریستی خارجی خوشش نمیاد تا این تصویر رو ببینه میگه بله دیگه وقتی به هر مسافر ترکیه و کجا و کجا که میره صفا و خوش گذرانی چند هزار دلار پول میدن بایدم برای سرویس مدرسه کم بیارن
یکی دیگه از سفرهای زیارتی مکه و مدینه و کربلا انتقاد داره تا این تصویر رو ببینه میگه بله دیگه پولا اونجا مصرف شده اینجا دستمون
یکی دیگه نیمتونه تحلیل دقیقی از ارزش امنیت ملی داشته باشه مصرف پول در سوریه برای مبارزه با داعش رو علت عدم رسیدگی به وضع این مدارس روستایی میدونه

خلاصه هر کسی از ظن خودش علت اصلی حادثه رو پیدا میکنه
ولی یک سئوال بی جواب میمونه
آیا نمیشه هم امنیت ملی داشت و هم اقتدار جهانی و هم سفرهای سیاحتی و هم سفرهای زیارتی و هم حوزه علمیه و هم آب و برق و گاز و تلفن و هم مدارس مجهز و هم روستاهای آباد؟
واقعاً نمیشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بسیار عالی . ممنون .
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
همه وجدان دارند و از این تبعیض امکانات رنج میبرند اما مغلطه کردن و مباحث رو با هم قاطی کردن حرف معقولی نیست. حذف بودجه مراکز علمی اولویت برای حل اینگونه مسائل نیست و شما اگه مشکلی با این مراکز دارید صریح حرف دلتون رو بزنید
خرمشاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آقای ناشناس چرا وقتی اتوبوس دانشگاه آزاد چپ کرد جنابعالی نگفتی اتوبوس تو دانشگاه چکار می کرده؟ چرا دانشگاه را باید طوری بسازنند که داخلش نیاز به اتوبوس داشته باشه! چرا این زمنیها را نمی فروشند تا خرج جوانان و دانش آموزان همه ایران مخصوصا این روستا کند. یعنی چه که تو هر شهر بهترین جای شهر یک زمین با مساحت بسیار بزرگ را بر می دارند وسطش یک ساختمان می سازند می شوددانشگاه! اون ساختمان را نمیشه همین اول زمین ساخت و بقیه زمین را به نفع این روستا و هزاران روستا خرج کرد. اونوقت گیر دادید به بوجه نهادهای فرهنگی که نسبت به بودجه دانگشاه ها بسیار ناچیزه، نسبت به بودجه فوتبال بسیار ناچیزه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کل بودجه کشور را حساب کن دو برابر آن بودجه موسسات و شرکت های دولتی است از بانک ها با درامد بالای 200 درصد در سال تا منابع و کارخانجات و غیره حالا 300 میلیارد تومان را در نظر کوته بینان چنان بزرگ کرده اند که اینگونه حرف زده می شود؟؟؟؟؟و اینگونه است که درد مردم در حاشیه می ماند و مسئولین پاسخگو نمی شوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
الان میگن این پولا که اونجاها خرج می شه پول خورد ایرانه
لازمه که خرج بشه که همه بدونن ما دوستشون داریم !
ما وظیفه داریم از مظلومین عالم امکان دفاع کنیم

ولی نمی دونم چرا هیچ وقت کسی از مردم بیکار و مظلوم ایران دفاع نمی کنه ؟؟
چون ما مقاومت بلدیم و در فقر و گرسنگی و بیکاری زنده می مونیم ؟؟
امییرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
توهم فقط ازبودجه فقط اسم حوزه وجامعه المصطفی راشنیدی اصلالایحه رودیدی بیسواد
مثبت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تابناک آزادی بیان پیشکش مثبت منفی ها رو ازاد کن لااقل مرررردددددددددد
محمدرسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود برشما، عین واقعیت است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
ماخوبيم !
عباس فدايي مردآبادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بميرم براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
شاید از خیلی از هیاهوی شهرنشینی احساس راحت تری داشته باشند
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بازسازی محلات خارج از کشو.ر را عشق است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
آي گفتي!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بازسازی کوچه و خیابان سر محله شما هم عشق است که برای چند بار روکشی و کنده کار می کنند
!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
عزیز من این رو بدون اونقدر درآمد داریم که با درآمد یک سال ایران می شود کل سوریه و لبنان و فلسطین و عراق را از صفر ساخت پس الکی مردم را با این حرف ها از حقشون محروم نکنید با تشکر
معلم ناامید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
من ک راصی نیستم
آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
این هم یکی از وعده های انقلاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کل روستای ایران ۶۰ هزار تا است که بالای ۵۵ هزار تای ان دارای برق هستند و همین طور بالای ۷۰ درصد ان هم دارای اب شرب
پس زیاد هم بد کار نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
در چهل سال گذشته پسرفت داشته ایم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نمی دانیم این آقای یزدی شبها را هم بحساب آورده یا نه اگر نیاورده بگویند 800 سال پیشرفت داشته این !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
همین امروز از امریکا جونتون خبر زد و از پیشرفته ترین کشور جهان که به دلیل عدم توسعه پهای بانددر بعضی مناطق امریکا با دایل اپ روزگار را می کذرانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
از افعال معکوس استفاده کرده است.منظورش ۴۰۰سال پسرفت داشته ایم(از لحاظ فکری )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بلوچستان بدتر از این است
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در سردترین منطقه کشور بچه ها با وانت نیسان میرن مدرسه ، حالیت نیست یا واقعاً نمیفهمی سرمای اونجا چقدره؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اضافه درآمد بودجه سال بعد رو اختصاص می دن به این بچه! اصلا نگران نباشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
تقصير مسئولان نيست كه!!!!!!!... اين دهاته بد جايي بوجود اومده.. وگرنه الان مثل دهاتاي بعضي از كشورهاي خارجه الان بازسازي شده بود.. بعله مشكل از دهاتاي كشورمونه..
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
نه اقا د لار دولتی بدید بریم ترکیه دبی باز هم بگم ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
كافيه 40 سال ديگر صبر كنيد همه چيز درست خواهد شد. كشورما اولين . كشور ما اولين . كشور ما اولين ..... تبليغ جديد تلوزيون ميلي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
چه ربطی داشت وقتی در خیلی چیزها اولین هستید با سر زیر برف کردن که نمی توان کتمان و نادیده گرفت
حالا مشکلات دیگر سر جای خود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بنازم به نیسان آبی که بی چشم داشت همه جا حاضر به خدمته .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
ایا سواد اموزی به اینا اولویت داره
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
پیام بنده کجا رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
پیش پیام بنده در حصر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بودجه اصفهان و شیراز و سمنان و یزد چند ده برابر اردبیله !!! البته که مهم نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
احسنت
بی عدالتی و باندبازی در این مملکت حرف اول و پیشرفت داشته نه عدالت ؟
ناشناس
|
Denmark
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
فعلا منتظر راه اندازی خط مالی با اروپا هستیم، لوایح چهارگانه FATF ، CFT، ... هم در نوبت هستند!! فکر ما را با این چیزها مشغول نکنید!!
اینها راه بیافتند شاید همه چیز درست بشه!!!
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
من تعجب می کنم مسولان کشور شبها جطور خوابشان می برد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خیلی راحت
سید رسول زنگانلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
این ها رو رهاشون کنید اصل تهران هست.
شاپور
|
-
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اشکال نداره آخرش یه جوری میرن مدرسه .اصلا اگر نرن مگه چی میشه .راستی از کشورهای دیگر بگو .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
تابی حرفای خارجی می زنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بعداز 40 سال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
هیچ جا تاکید می میکنم هیچ جا به محرومیت بلوچستان در ایران وجود ندارد...
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
وای بر مسئولین
بابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
فقر و محرومیت تمام کشور را فرا گرفته است.پس چه کار دارید می کنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اینها بالاخره میتونن کار کنن دو زار پول در بیارن یا صبور باشن و هفته ای یک تیکه نون خشک بخورن و خودشون رو سیر کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
به هر حال صدور انقلاب هزینه بر است.
ما با مقاومت در راه ارمانهای اصیل انقلاب تا پای جان ایستاده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خیلی دوس داری انقلاب صادر بشه خب هزینسو خودت بده. چرت از بقیه مایه میذاری. خودت سرما و گرسنگی بکش. حرف از سر شکم سیری نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
بهتره قبل از صدور هرچیزی به واقعیات درون مملکت خود خوب بنگری اگر عملکرد ما درست باشد لازم به صدور نیست و خیلی ها ما را نمونه مطلوب قرار میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
نسبت به روستاهای سیستان و بلوچستان دارن شاهی می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اگر می توانید در سرمای زیر 40 درجه دوام بیاورید. بسم ا... اینجا به سیبری ایران معروف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
تابی جان حداقل تو اینو نگو تو چندی پیش تیتر زده بودی اوضاع بد غزه و اگه اشتباه ننم عکس مربوط مطلب هم یه جوان به ظاهر بیکار بود .اگه قرار باشه اوضاع بد اقتصادی و محرومیت رو بگیم کسی که ایرانی باشه و دلسوز ایران اونقدر محرومیت و اوضاع بد میبینه و تلاش برای حل مشکلات این کشور میکنه که وقتی برای دیدن بیرون کشور نمی کنه شنیدی که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه . من مردم فلسطین یا لبنان یا یمن رو دوست دارم ولی به مراتب و هزاران بار بیشتر میهنم و مردمم رو دوست دارم خدا کنه مردم اون کشورها هیچ مشکلی نداشته باشن ولی برای من مردم کشور مهمترن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
حالا بچه ها خوبه حجاب رو رعایت کردند، این مهمه.
جعفر
|
India
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
همان طور که نوشته اید این روستا در اردبیل است نه در کشور دیگر و الا حتما رسیدگی می شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اقای زائری همان کسی نیست که یک کلیپی دید در خارج بدون فروشنده و گفت اسلام را در خا ج دیده و اینجا ندیده؟
این در حالی است که در جاهای زیادی از ایران هم تعداد این مغازه های بدون فروشنده زیاد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خرج ساخت و نگهداری لوله اب و گاز برای این تعداد خانوار اصلا صرفه ندارد و ضررش بیشتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
وقتی می گوید می خواهد مناظره کند معلوم است بیشتر می خواهد دیده شود
واگر ادعای ایشون ثابت نشد باید محکوم شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نه بابا آذربایجانی ها میلیاردرن کردا محرومن و باید کولبری کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
شما تو مدارس کرمان بخاری ندارید چقدر ناکارامد هستید! اعضای هیات مدیره ما در شرکت دولتی ما دستشویی اختصاصی دارند و هر سال دکوراسیون و میز و صندلی شون را به پایینی ها می بخشند و خودشون مدل جدید می خرند. تازه آخرین مدل های تبلت ساخته آمریکای جنایتکار با قیمت های ۲۰ - ۳۰ میلیونی هم می خرند. چون اعتقاد دارند چیزهای خوب را باید از دشمن گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
هرچیزی جای خودش حوزه علمیه یک ضرورت فرهنگی می باشد بهتر جلوی اختلاس واسراف ها گرفته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
استان های محروم، محروم طر مانده اند
از نظر بیکاری و امکانات و سایر موارد
اینکه پول مردم میگیرن و میفرستن دانشگاه بدون ایجاد شغل چه پیشرفتی بوده؟
یعنی واقعا قرار بوده 400 سال دیگه به این خشکسالی و بی آبی و بیکاری و هزار تا هزار تا مشکل دیگه برسیم!که الان هستیم!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
انصافا برخی ها در این 40 سال نه 400 سال که 4000 سال رشد کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
البته پیشرفت بسیاری حاصل شده مانند گازکشی به شهرها و روستاها .احداث تونل و جاده ها ساخت سدها و کشاورزی ابی و ساخت مدارس و بیمارستانها ولی در جذب سرمایه خارجی و توریست صادرات صنعتی و صنعت حمل و نقل هوایی با هرچه سریعتر عقب ماندگی ها را جبران کرد که این موارد متاثر از سیاست خارجی هستند .اگر این موارد دزست شوند شاید شاخص های اقتصادی هم بهبود یابند مانند نرخ تورم و ارزش پول ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
انوقت سیاست خارجه کشورهایی مثل ارژانین و مصر و ترکیه چه جوری هست که تورم انها بالا است حناب
؟!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تورم در ترکیه بالاست؟در ضمن ترکیه یکی بزرگترین صنعت های حمل و نقل هوایی بین المللی را داراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دمش گرم آیت اله زایری....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
با دیدن این محرومیت ها و 400 سال رشد فقط میتوان نتیجه گرفت ...
ناشناس
|
Australia
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خوبه باز یکی جوابشونو بده ( زائری به یزدی )!
ناشناس
|
Sweden
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
پروژه ها و سرمایه گذاریهایی که در ونزویلا برای برادر مرحوم رحمت الله چاوز کردیم میتونستیم برای مناطق محروم مدارس مدرن بسازیم۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
برق رسانی و آب رسانی و ایجاد راه و راه آهن و... همگی صرفا پیشرفت ناشی از گذر زمانه و هیچ ربطی به مسولان نداره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
امان از دل اون پدرا و مادرا....بینم بچه شون میاد خونه یا نه
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
به اندازه 400 سال پیشرفت کردیم !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیل، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست . همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اگه تو سوریه و عراق جاده نسازیم ،مجبوریم تو اردبیل و کرمانشاه بسازیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مقایسه های مثلا روشنگرانه
!!!!
در همان اردبیل هم اگر خیلی از جاده هایی که نیاز نیست ساخته نشود و برای این مناطق کنند مشکل حل خواهد شد
حالا دیدی توجیح ها خیلی می شود کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناشناس 1517 کدوم جاده تو اردبیل نیازی نیست که ساختخ شده؟ اینجا اصولاً از زمان روی کار اومدن کلید چیزی نساختن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
زائری هیچ کاری نمیکنه
محسن
|
Belgium
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کسی که می گوید ما در چهل سال به اندازه چهار صد سال پیشرفت کردیم، اقا فکر کنم خانه نشین هستی لااقل از خانه بیرون نمیائی از دیگران بپرس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
شما هم اگر از فیلتر شکن بیرون بیایید خیلی جاهای ایران را بدون روتوش و اباد خواهید دید
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کیلویی صحبت کردن کار سختی نیست . در دنیای امروز ادعای پیشرفت نمیکنند بلکه پیشرفت را تعریف میکنند برای آن هدف گذاری میکنند , شاخص تعریف میکنند , شاخص ها را اندازه گیری و با توجه به میزان تحقق اهداف , صحبت میکنند ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در این عکس این گفته یکی از آقایان تداعی گر است که فرمودند:
در 40 سال اخیر به اندازه 400 سال پیشرفت کردیم!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
با سازی عراق را عشق است
کوچه علی چپ
|
United States
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
این عکسهای آخری گواهی بر پیشرفت چهارصد ساله ما در چهل سال است.
نعمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بنده به عنوان یک پزشک از سطح درآمد خود ناراضی ام. توی این شلوغی و ترافیک صبح زود ساعت 9 میرم مطب تا غروب. شاید 80 تا مریض رو معاینه کنم
با ویزیت ناچیز 50هزارتومنی مگه میشه یه ماشین معمولی مثل بنز اس 500خرید؟
پس ما دکترا دردمون رو به کی بگیم؟؟
شاپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بمیرم براتون
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
این روستا و خیلی از روستاهای دیگر که در فقر مطلق زندگی می کنن در همان کشوری هستند که به زعم بعضی ها در این 40 سال به اندازه 400 سال پیشرفت داشته است!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
وای خدا دلم به درد امد از دیدن این کودکان عزیز آی مسولان یک لحظه فرزندانتان را نگاه کنید واین عزیزان را خدایا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
با آقای زائری موافقم ما که تو این 40 سال پیشرفت 400 ساله ندیدیم حالا به کنار که چه چیزهایی دیدیم و تجربه کردیم بماند......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خوب مگر می شود برای ۲۷ خانوار در یک منطقه دور افتاده گاز و آب و برق کشید؟؟؟ پولش را که تامین کند؟؟؟ بهتر نیست مردم این منطقه به مناطق همجوار مهاجرت کنند؟
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
وای به ان مسولی که به فکر مردم نیست و یک ذره وجدان نداره و بچه هایش در اروپا و کانادا و آمریکا عیش و نوش می کنند.
عکس 4 از آخر دل آدم به درد می آره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در مورد پیشرفت کشور استناد به پیشرفت نسبت به زمان قبل از انقلاب نوعی سرگرم کردن مردم است جهت ارائه گزارش پیشرفت باید با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی پیشرفت خودمان را نسبت به پیشرفت و رشد دیگر کشورها بسنجیم مثلاَ کشورهایی مثل ترکیه و کره جنوبی و یا چین و ... آیا در زمینه نساجی و خودرو و صنایع الکترونیک و یا جاده سازی و نظامی و فرهنگی و ارزش پول ملی و اقتصاد و ... نسبت به 50 یا 60 سال خود چه مقدار و درصدی پیشرفت داشته اند و ما چه مقدار پیشرفت داشته ایم و این دو نسبت باید با همدیگر سنجیده شود تا مشخص شود که چقدر پیشرفت داشته ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اقای یزدی انوقت امارات چند سال پیشرفت دلشت
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
2
آقای محمدرضا زائری عزیز حرف دل ملت را زدی پس خودمونی دمت گرم.
به نظر من ما حداقل 100 سال از دنیا عقب افتادیم.
ناشناس
|
France
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مدارس خودمان در اردبیل و سیستان در حد امکانات ۵۰۰۰ سال پیش
mrv
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
لطفا یکی که میفهمه بگه این یعنی چی:
هر ۱۰ هزار ریال فعلی معادل یک تومان و هر تومان معادل ۱۰۰ ریال جدید باشد.
:|
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آقای مدیرکل معادل یک صفر را اشتباه فرموده اند اگر چهار صفر از پول ملی کم شود هر10000ریال می شود یک ریال حتما بعدا واحد تومان را با 100ریال تعر یف می کنند یعنی عملا شش صفر کم می شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
معلومه برادر یعنی بازی جدید برای سرگرم کردن مردم
جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آقای یزدی! تصاویر این کودکان مظلوم رو دیدی؟، خبر سوختن کودکلن مهد کودکو شنیدی؟ خبرکشته شدن دانشجویان در قلب تهرانو شنیدی؟ میدونی،گوشت،شیر، پنیر و ... کیلویی چنده؟ خبر از قیمت کالاهای اساسی داری؟ خبر داری بسیاری از جوانان با این گرانی سرسام آور و ناتوانی در خرید لوازم خانگی و اجاره منزل، نمی توانند ازدواج کنند؟ نه خبر نداری! چون هیچوقت دنبال خرید اینها نرفتید و همیشه برای شما فراهم بود. بابا، پس امام علی(ع) و امام حسین(ع) کی بودن؟ !!! هضمش برای من سخت هست. من حانبازم، برای این مملکت خون دادم، البته چیزی هم از قبل این جانبازی به من نرسید چون زیر25درصدم،اما وضعیت این مردمو که می بینم قلبم به درد می آید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
روی این همه ثروت خوابیدیم ولی باید ببینیم که هنوز بعضی ها از کمترین امکانات بی بهره هستن...
واقعا چرا؟؟؟
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تنها دو دستگاه ماشین یکی از اقازاده ها را بفروشند می توان برای انها اب و برق و گاز و تلفن را فراهم کرد.اما بعضی از افراد اخرت را از یاد برده و به دنیا چسبیده اند . مدیران شما در مقابل این ملت مسوولید . ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آنكه گفته در اين 40 سال باندازه 400 سال پيشرفت كرده ، درست گفته ولي منظورش خودش و اطرافيانش بوده .ونه كشور ايران و جامعه ، كشوري كه كودكان روستايي اش براي رفتن به مدرسه مجبور به عبور از پلي كابلي بوده كه منجر به قطع انگشتانشان مي شود ، مردمي كه براي تامين قوت لايموت خود مجبورند تا كمر در سطل زباله فرو روند ،ملتي كه كارگرانش ماهها دستمزد نگرفته و شرمنده زن و بچه خود شده اند در حاليكه پيامبر اكرم توصيه نموده اند تا عرق كارگر خشك نشده مزدش پرداخت شود ، ملتي كه ......... . پيشرفت نكرده بلكه پسرفت هم كرده است.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
من به جای مسئولین ناکارامد متاسفم!
یه ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سلام صبح خوش
آقای ایت الله یزدی حق داره فقط مشکل اینه که ایشون وضع اطافیانشون رو دیده نه وضع این بچه های بیچاره رو
و....
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دمت گرم اقای زائری اگر شما ها پشت ملت در ایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تقريب مذاهب؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
استفاده از برخی کلمات انسان را گرفتار می‌کند.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
وقتی مدیران با اسکورت میاد و میره و غصه ی خرج و مخارج نداره و همون چند نفری هم که باهاشون سروکار داره جزو طبقه ی وکلا و وزرا هستند که اتفاقا اونها هم خبری از کف بازار و مردم عادی ندارند٬ باید هم از این اظهارنظرهای عجیب و غریب بکنه. ما هم که اونقدر از این حرفهایاز زبان افراد مختلف و از تریبونهای مختلف شنیدیم و میشنویم که دیگه برامون عادی شده و با یک پوزخند از کنارش رد میشیم. اما این رو هم میدونم که تمام این حاشا کردنها و منکر گرفتاری مردم شدنها و چشم به روی بی عدالتی بستنها در ذهن مردم باقی می مونه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کاش به جای اینکه ملیارد ها تومن صرف حذف صفر از پول ملی و چاپ اسکناس جدید کنید کلا پول ملی رو حذف میکردید و به جای اون دلار یا یورو رو پول ملی اعلام میکردید اینجور خیلی صرفه جویی میشد .
سيد
|
United States
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مايه تاسف است
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سلام وعرض احترام کلاس دوم دبستان بودیم مسجد محل راهمان نمیداد پیرمرد بداخلاق مسجد محل خصوصا ماها که بچه یتیم بودیم وامکان رفتن به مسجد به همراه پدر را نداشتیم دیگه بدتر! سال55 اقای آخوندی به شهر ما امد ودر محل حسینیه کوچکی راه انداخت اولین بار بود بچه ها را جمع کرد وروضه امام حسین علیه السلام خواند واولین چای روضه را خوردیم هنوز طعم وبوی آنرا حس میکنم گاهی این طعم وبو در مسیر اربعین تداعی میشود اخوند محل با ما همراه بود اموزه های دینی را آموخت از محل ما بعدها تقریبا قریب به اتفاق سپاهی درامدیم بعضی ها رفتند حوزه تا امام جمعه هم شدند الان هم در حد مرجعیتند بسیاری شهید شدند وما ماندیم وخاطرات اندوره و دفاع مقدس امروزه روحانیون فاصله ی عجیبی از مردم گرفته اند وخصوصا جوانها دهه80 و70 اساسا اینان را از نزدیک نمی شناسند امیدورام مثل نرده های اضافی نماز جمعه سد حضور روحانیون بین مردم بشکند وباز هم ما شاهد این اقایان در بین خصوصا جوانها باشیم واقعیت این است فاصله جدی شده جایش را رسانه های غربی هدفمند گرفته اند وما هم هنوز از همان برکت چای امام حسین علی السلام مانده ایم هشداری جدی ست بهایی ها و صهیونیستها وسعودی ها بطور جدی در حال تلاشند جوانانمان را دریابیم آمار 2800000معتادبین جوانان وحشتناک است ووووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
قدرت و ثروت فساد آور است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اين پيشرفت 400 سال در عرض 40 سال است . قابل توجه جناب آيت الله يزدي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
اشتباه تایپی بوده منظور ایشان پسرفت 400 ساله در 40 سال بوده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
واقعا" خجالت دارد این تصاویر را پخش می کنید اینها همه ناکارامدی دولت را نشان می دهد .
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
با عرض سلام
"حجت الاسلام زائری: کسی که می‌گوید ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت کردیم، آیا خبر دارد در جامعه چه می‌گذرد؟"
"قطعا خبر ندارد"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
برادران مسلمان در فلاکت و بدبختی هستند آنوقت شما روستای طالب کندی را نشان میدهی
ح-ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
حجت الاسلام زائری: کسی که می‌گوید ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت کردیم، آیا خبر دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ او نهایتا به این فکر می‌کند که وقتی از دنیا رفت در حرم حضرت معصومه(س) دفنش کنن (منظور آقای يزدی خودشان بوده )
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
شکایت نکن که بدهکار هم میشی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
یکی از دوستان اخیرا از سفر عتبات برگشته بود میگفت عراقی ها فقط از لامپ پر مصرف استفاده میکنند و هیچ دکه یا مغازه ای در تمام بیست و چهار ساعت چراغش راخاموش نمیکنند. برقشان از ایران تامین میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
معلومه از جامعه خبر ندارن
از بیکاری و ظلم در حق کارکنان
از گرونی و فساد گسترده
رشوه و طلاق
اینهمه بی اخلاقی
همش هست و کسی نگاه نمی کنه
ناشناس
|
Thailand
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اطلاعات جامعی در باره محرومیت مناطق و نواحی ایران ندارید؛ متاسفانه مکانهایی محروم تر و گرفتارتر از این روستا و کودکان معصوم آن نیز وجود دارد.
به امید توانمند کردن جوامع انسانی سراسر جهان توسط توانمندان
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بدتر از اینا هم هست
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خرجاقازادهها مقیم ایالات متحده امریکا و اروپا زیاد است و خیلی خرجهای بیهوده دیگر که مجالی برای این بدبختها نمیگزارد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آقای یزدی شاهد از غیب رسید روستای طالب کندی نمونه ای از پیشرفت 400 ساله ادعایی شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
پیشرفت طبقه خودی ها را گفته نه مردم فلک زده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نماینده سقز و بانه: امروز می‌بینیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت دنباله‌روی دلالان و واسطه‌ها شده و وضعیت طوری است که انگار ایران خودرو و سایپا جزو شرکت‌های آمریکایی شده و قوانین تحریم را نسبت به ملت ایران اجرایی می‌کنن
jتا زمانی که ملت این آشغال ها را میگیرن با هر قیمتی همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سال 97 ملت در ماه عسل بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تا آنجایی که اطلاع داریم مدارس را خیرها می سازند نه دولت.به نظر می آید کمبود خیر ین اتفاق افتاده و گرنه الان نه مشکل کمبود مدرسه داشتیم و نه مشکل بخاری. بد نیست سری هم به موسسه هابزنید، می شود پیشرفت 400 ساله را به خوبی در آنجا دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
افراد منتقدی که از روی کوته بینی و یا لجاجت و عقده حرف می زنند بروند از پدر بزرگشان بپرسند که وقتی بچه بودند چگونه زندگی می کردند آیا غیر از چراغ گرد سوز و فانوس و تعدادی ثروتمند هم چراغ توری داشتند آیا برقی وجود داشت وسیله نقلیه آن زمان الاغ بود و تعدادی انگشت شماری هم قاطر و اسب داشتند جاده ها هم یا خاکی بود و یا آسفالته دوطرفه که وقتی تصادفی رخ می داد نصف سرنشینان آن به خاطر تصادف رخ به رخ در دم جان می باختند جاده روستاها هم مالرو بود آیا واقعا به اندازه 400 سال کار انجام شده است یا نه غیر از نازی آباد تهران هیچ جایی گاز نداشت آنهم نمونه بود امروز همه جا برق و گاز و تلفن و اینترنت و ... دارد واقعا چقدر ناسپاسیم
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ما موندیم آیت الله از کجا وازچه منبعی به عدد ۴۰۰% رسیدن؟مثلا چرا ۵۰۰ نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
جواب 400 سال پیشرفت تو تیترهای بالا وپایین همون مطلب مشخصه
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
آقای یزدی کاملا درست میگن...خودی ها به اندازه400سال پیشرفت کردن همچنین فرزندان و نوه و نتیجه های آقایان!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
بیکاری، ظلم و بی عدالتی در حق کارکنان دولت، معلمان و کارگران زحمتکش، شرمندگی پدران و مردان این سرزمین جلوی زن و بچه و پدر و مادر، این ها واقعیت جامعه ای است که عدالت شعارش بوده؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
پیشرفتی که اقای یزدی فرمودند برای قشر خودیها بوده نه مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
دلار 7 تومانی شد 10000 تومان کار 400 ساله را در 40 سال کردیم علی برکت الله
علی اشرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ای کاش مسولین کمی احساس تعهد و مسولیت میکردند و این مملکت به گلستان تبدیل میشد افسوس که دست اندرکاران دهن بین هستند از کارشناسان بهره نمیبرند
40 سال است که همه میگوییم دریغ از پارسال و............
صفر مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
دوستان عزيز اين طور قضاوت نكنيد. بنده الان در اين مناطق مشغول به خدمت هستم. چندين مورد لاز به ذكر است در مورد اين روستاها. يكي اينكه اين روستاها اغلب در مناطقي هستند كه واقعا رساندن امكانات به اين روستاها سخت است. در ميان كوهستانهاي صعب العبور- ديگري جمعيت كم اين روستاها كه واقعا هيچ گونه توجيهي ندارد و اگر شما بخواهيد به اينها تمامي امكانات را برسايند معادل يك شهر 10000 نفري هزينه خواهد برد. در ضمن اغلب اين روستاييان نيز زمستان در شهر و در تابستان در روستاها هستند. و بهرترين راه براي خدمات رساني به اينها تجمعي اين روستاها و ارايه خدمات به آنهاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
با سلام خدمت آیت ا... یزدی . حاج آقا لطفا جایگاه ایران را در 40 سال گذشته از نظر پارامترهای توسعه ای در بین کشورهای آسیایی را با جایگاه فعلی آن مقایسه نمایید تا متوجه شویید در این 40 سال چه در در ایران اتفاق افتاده. تابناک عزیز لطفا سانسور نکن
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
فوتونیوز