بازدید 8037

تفاوت کارآفرینان و بیزینس‌من ها در چیست؟

کد خبر: ۸۶۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴ 06 January 2019
بعضی اوقات این سوال برای افراد پیش می آید که تفاوت یک فرد اهل کسب و کار یا بیزینس من با یک کارآفرین در کجاست . یک کارآفرین واقعی این توانایی را دارد تا یک موقعیت را ببینید و فرصت های بالقوه آن را کشف کند . یا حتی مشکلی را ببیند و در جنگ با آن مشکل به حل آن بپردازد . بیایید برای درک بهتر این موضوع یک خاطره واقعی را مرور کنیم و از آن نتیجه بگیریم .

من به همسرم لیندا در نیویورک در حال قدم زنی برای خرید یک کلاه در منطقه تامپسون بودیم . همسر وارد فروشگاه شد و کلاه دلخواه خود را برای شرکت در یک کنفرانس خریداری کرد . فروشنده پیشنهاد یک جعبه مناسبت را برای خراب نشدن کلاه داد . جعبه های منحصر به فرد این مغازه کلاه همراه با بیمه ای که این کلاه را تحت پوشش قرار می داد موضوع شگفت انگیزی بود .

این خانم قرارداد جالبی با یک شرکت تولید جعبه برای خریداری جعبه هایی مناسب برای کلاهها که مانع از هر گونه آسیب به آنها میشد را ثبت نموده بود .

حال فرض کنید اگر این خانم صرفا یک مالک مغازه کلاه فروشی عادی و در واقع یک تاجر بود اهمیتی به خرابی و آینده فروش محصول خود نمیداد و صرفا این موضوع می تواند توانایی درک شما برای شناخت یک کارآفرین واقعی باشد .
 
کارآفرین در واقع نه تنها برای خود بلکه برای سایر شرکتها به صورت ناخودآگاه کارآفرینی و اشتغال زایی می کند و این موضوع محرک جامعه جهانی کارآفرینی و استارتاپی می شود اما ممکن است یک تاجر یا یک فرد فروشنده معمولی صرفا منافع شخصی و سود بیشتر خود را در نظر بگیرد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل