بازدید 3815

ادامه عملیات مقابله با سیل و آبگرفتگی در ۵ استان

کد خبر: ۸۶۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 04 January 2019

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 5 استان تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایرنا، شاهین فتحی روز جمعه درباره انجام عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر در حال امدادرسانی به هموطنان و آسیب دیدگان از سیلاب در 8 شهر و روستا هستند.

وی با بیان اینکه 14 تیم عملیاتی متشکل از 60 امدادگر تخصصی عملیات امداد و نجات در سیلاب در حال امدادرسانی به سیل زدگان قرار دارند، ادامه داد: 814 نفر از هموطنان در این سلسله عملیات امدادرسانی شدند و 18 دستگاه خودرو نیز از میان طغیان سیل در جاده ها رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته 700 نفر نفر از سیل زدگان و متاثر از سیل و آب گرفتگی( در مدارس - اندیکا - منطقه شیمبار) اسکان اضطراری و موقت یافتند.

وی در ادامه از نجات جان و انتقال 15 نفر از گرفتاران سیلاب به مناطق امن خبر داد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن یک نفر مفقودی از سوی نیروهای امدادرسان حاضر در منطقه (اندیکا - شیمبار ) با جدیت و قوت تمام در حال انجام است.

فتحی از هموطنان خواست در صورت نیاز به کمک و قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت حتی بدون داشتن سیم کارت در تلفن همراه با شماره 112 هلال احمر تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی