بازدید 3689

بهترین دانشگاه‌های انگلیس در 2019

کد خبر: ۸۶۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 04 January 2019

موسسه آموزشی بین‌المللی تایمز هایر اجوکیشن جدیدترین رتبه بندی دانشگاه‌های برتر انگلیس در 2019 را اعلام کرد.

به گزارش فارس، به نقل از تایمزهایر اجوکیشن، موسسه آموزشی بین‌المللی تایمز هایر اجوکیشن جدیدترین رتبه بندی دانشگاه‌های برتر انگلیس در سال 2019 را اعلام کرد.

براساس این رتبه‌بندی، دانشگاه آکسفورد در صدر لیست بهترین دانشگاه‌های انگلیس قرار دارد که شامل مؤسساتی در انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی می‌شود.

از 98 دانشگاه برتری که در انگلیس وجود دارد، حدود 20 دانشگاه و مؤسسه آموزشی در لندن قرار گرفته است؛ از جمله مؤسسات شناخته شده مانند کالج امپریال لندن و یو سی ال و اخیراً دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه وست‌مینستر و دانشگاه گرینویچ تأسیس شده‌اند.

در زیر لیست برترین دانشگاه‌های انگلیس را مشاهده می‌کنید:

1- دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد که در شهر آکسفورد در منطقه آکسفورد شایر انگلیس قرار دارد، قدیمی‌ترین دانشگاه انگلیسی‌زبان جهان به‌شمار می‌رود.

2- دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج در سال 1209 تأسیس شده و دومین دانشگاه قدیمی در منطقه انگلیسی زبان و سومین دانشگاه قدیمی در جهان به‌شمار می‌آید.

از آنجا که دانشگاه آکسفورد نیز قدمتی قدیمی دارد، به این دو دانشگاه، «دانشگاه‌های باستان» می‌گویند و نام آن‌ها را آکسبریج نهاده‌اند.

3- امپریال کالج لندن

کالج سلطنتی لندن یا امپریال کالج لندن یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی انگلیس و جهان در زمینه‌های مهندسی، علوم پزشکی و اقتصاد است.

4- دانشگاه یو سی ال

«یو سی ال» از مهم‌ترین مراکز تحقیقات و تحصیلات عالی در دنیا به شمار می‌رود؛ سازمان «QS» در رتبه‌بندی سال 2014 دانشگاه‌های جهان، UCL را پنجمین دانشگاه برتر دنیا دانست.

5- مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن یک کالج تخصصی از مجموعه دانشگاه لندن است که در سال 1805 تأسیس شد و در 1900 به این دانشگاه ملحق شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها