بازدید 11071

ایران در قدرت موشکی جز ۴ کشور نخست دنیاست

کد خبر: ۸۶۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 04 January 2019

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با همه توان خود در تلاش است تا با دروغگویی و بیان کمبودها بر دستاوردهای انقلاب سرپوش بگذارد.

به گزارش تسنیم، سردار یدالله جوانی بعد از ظهر امروز در گردهمایی فرهنگیان بسیجی استان اصفهان اظهار داشت: شاید ذهن برخی درگیر شود که دستاوردهای انقلاب در سال‌های اخیر بسیار مطرح شده و چه لزومی دارد که مجدد تبیین و مطرح شود، اهمیت موضوع در این است که دشمن با همه توان خود در تلاش است تا بر دستاوردهای انقلاب سرپوش بگذارد، جامعه ما یک جامعه جوان است.

وی افزود: بیش از 80 درصد کنونی کشور پس از انقلاب متولد شده و از طرفی دشمنان نابه‌سامانی‌ها و کمبودها را برجسته‌سازی کرده و سیاه نمایی می‌کند، تلاش دشمن این است که این را نتیجه انقلاب اسلامی معرفی کند و با دروغ گویی نشان دهد که پیش از انقلاب ارزانی بوده و پدران ما اشتباه کرده‌اند.

اهم سخنان معاون سیاسی سپاه بدین شرح است:

*برخی در داخل با نگاه‌های سیاسی می‌گوید اگر انقلاب نشده بود ایران 50 سال جلوتر بود و انقلاب ما را عقب انداخت و دشمن به دنبال همین است که نسل جدید را نسبت به انقلاب با سیاه‌نمایی و دروغگویی‌ها بدبین کند.

* وجود مشکلات انکار ناپذیر است، ما گرانی داریم اما کشوری را داریم که گرانی نباشد و یا بیکاری وجود دارد اما کشوری هست که بیکار نداشته باشد، البته که باید برای زندگی و درآمد آبرومندانه برای مردم تلاش کنیم و بیکاری را علاج کنیم اما سعی دشمن این است که نشان دهد جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

*در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یک امر واجب می‌شود، حفظ جمهوری اسلامی بر اساس سخنان امام راحل از واجبات است، امام رحل عبارت دیگری دارند که می‌فرمایند این نعمت جمهوری اسلامی که با خون شهدا به وجود آمده با چنگ و دندان حفظ کنید.

*با گذاشتن این کلمات در کنار هم متوجه این می‌شویم که جمهوری اسلامی دشمن دارد، انقلاب جبهه حق را شکل داد و جبهه باطل و طاغوت از ما دست برنمی‌دارد، وجود دشمنان سرسخت انقلاب به دلیل ابتدا آرمان‌های انقلاب با توجه به تمدن سازی توحیدی و اسلامی است که طاغوت و دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

* دومین اینکه این حرکت و انقلاب در جغرافیایی رخ داده که بهترین موقعیت زمین را دارد، آمریکایی‌ها در این سال‌ها بسیار خرج کردند و همه قدرت خود را به این میدان آورده‌اند، ترامپ اعتراف کرد که از 11 سپتامبر و حمله به افغانستان و حضور در منطقه 7 هزار میلیارد هزینه کرده است.

*ترامپ گفته که با این هزینه می‌توانستیم 2 بار آمریکا را بسازیم اما چرا آمریکایی‌ها به این میزان هزینه کرده‌اند، آن‌ها که اینکار را کرده‌اند دلیل داشته‌اند و امریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که سلطه بر خاورمیانه می‌تواند پیشرفت کند و سلطه بر خاورمیانه در گرو سلطه بر ایران است.

*حال دشمنان مشکلات را برجسته‌سازی کرده‌اند و ما برای حفظ جمهوری اسلامی مردم و جوانان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم، بنده معتقدم آموزش و پرورش و دولت ما در چهلمین سال با همه توان خود را بسیج کنند که بگویند دستاوردهای انقلاب اسلامی چه بوده است.

*برای تبیین دستاوردهای انقلاب باید نوعی ابتکار و مهندسی را به خرج داد و از شیوه‌های مختلف استفاده کرد، معلمان ما باید بدانند چگونه باید دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند، باید گذشته را در بحث‌های مختلف تبیین کنیم، باید جایگاه ایران در پیشرفت علم، صنایع، امور خارجه و دیگر مسائل در گذشته را تبیین کنیم تا بدانند در گذشته چگونه بوده‌ایم.

*دشمن به دنبال این است که نسل جوان را نسبت به انقلاب بدبین کند تا پرچم انقلاب در دست جوانان قرار نگیرد اما اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به درستی بیان کنیم همه جوانان ما این پرچم را تا رسیدن به مقصد در دست بگیرند.

*ما باید دستاوردهای انقلاب را به درستی تبیین کنیم، نخستین دستاورد انقلاب این بود که ایران را از دست آمریکا نجات داد و اگر هنوز در دست پهلوی قرار داشت همچنان ما تحت سلطه آمریکا بوده‌ و به ترامپ امروز همانند عربستان به ما گاو شیرده می‌گفت.

*آمریکا در زمان پهلوی در عمق کشور نفوذ داشت، شاه سرسپرده و تسلیم بوده و دستاورد یعنی آزادی که امروز در جمهوری اسلامی برخلاف تبلیغات دشمن وجود دارد، با رویکرد تمدن سازی ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفته، اساس نظام سلطه عقب نگاه داشتن ملت‌ها بوده است.

*آمریکایی‌ها برای اینکه بتوانند بر دنیا سلطه داشته باشند همیشه سعی در عقب ماندگی کشورها دارند و کشورها در نظام سلطه باید در علم، کالا و فن‌آوری و غیره باید محتاج باشید و این یک پیشرفت واقعی نیست، زمانی که انقلاب و جمهوری اسلامی شد ایران در مسیر پیشرفت واقعی قرار گرفت.

*تفاوت رژیم گذشته و رژیم حال را می‌توان در ملی شدن صنعت نفت دانست و انقلاب نمی‌توانیم را به می‌توانیم تبدیل کرد، رهبر معظم انقلاب فرمودند ایران آنچنان باید در علم پیشرفت کند که در آینده نه چندان دور در گوشه و کنار جهان کسانی که طالب علم هستند مجبور به آموختن زبان فارسی شود.

*ما یک درصد جمعیت جهان را داشته‌ایم و پیشینه تاریخی داریم و باید بدانید سهم تولید علم پیش از انقلاب یک دهم درصد بوده و بر اساس آمار بین‌المللی امروز سهم ما در نظام دینی زیر نظر ولایت فقیه از پیشرفت علم 2 درصد است و این نسبت به گذشته 20 برابر شده است.

* ما رتبه نخست پیشرفت علم در جهان را داریم، ایران در حوزه‌های مختلف در 10 کشور نخست جهان قرار می‌گیرد، امروز ملت ایران در برخی از موارد رتبه نخست، دوم و سوم را کسب می‌کند، نگرانی دشمن امروز از این بابت است که جمهوری اسلامی ملت ایران را در مسیر پیشرفت واقعی قرار دارد.

* در بحث چرخه سوخت هسته‌ای UCF را در اصفهان داریم اما سوال اینجاست که چند کشور دنیا به این تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند، امروز ایران در باشگاه هسته‌ای و فضایی قرار گرفته و جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار گرفت که ماهواره بومی به فضا فرستاد.

*ایران نخستین تولیدکننده داروی گیاهی مقابله با ایدز در جهان است، در حوزه نظامی دستاوردهای ما در انواع جنگ‌افزارهای به گونه‌ای شده که در رتبه‌های نخست قرار گرفته‌ایم، ایران در قدرت موشکی جز 4 کشور نخست دنیاست.

*شیعه در تاریخ چنین موقعیتی که صاحب قدرت و نفوذ و ارتش باشد و قدرت‌های برتر جهان ترس از حمله این کشور داشته باشد، امروز جوان ایرانی باید به این ببالد، اما در جنگ نرم دشمن کاری کرده که جوان ایرانی پیشرفت‌ها را نادیده بگیرد.

*صحبت رهبر معظم انقلاب مبنی بر " خرمشهرها در پیش است" را باید جدی گرفت، خرمشهر اشغال و با خون و مجاهدت آزاد شد، این خرمشهرها که رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهر دل و ذهن است، جوانی که مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌گوید و یا بر مکان‌های ارزشی حمله کند و پرچم کشور را آتش بزند نشان از نفوذ دشمن در برخی جوانان دارد.

*باید برای جوانی که دشمن در آن نفوذ کرده وضعیت ایران پیش از انقلاب را بیان کرد و دستاوردهای پس از انقلاب را به خوبی تبیین و تشریح کرد، انقلاب ما را از کنار رژیم صهیونیستی در مقابل آن‌ها قرار دارد و سوال اینجاست که ما باید در کنار مظلوم در برابر ظالم باشیم و یا همانند زمان پهلوی دست در دست ظالم به مظلومان زور بگوییم.

*معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان پهلوی ایران در کشورهای اسلامی معروف به اخ الیهود شده بود، اما امروز نه تنها در کنار مظلومان هستیم بلکه مظلومان را با قدرت و اقتدار خود قدرتمند کرده‌ایم، دوستانی که در برخی موارد مذاکره می‌کنند می‌خواهند ما دیگر برخی دانش‌ها فعالیت کنیم در حالی که ما در بسیاری از حوزه‌ها در رتبه‌های نخست قرار داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر