بازدید 2524

برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده «سمایه»

کد خبر: ۸۶۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 03 January 2019

برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده «سمایه»مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه در روز سه شنبه مورخ ۱۱ دی ماه ۱۳۹۷ و با حضور ۴۷.۷ درصد صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، با برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه، منتهی به صورت های مالی ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ به تصویب رسید.

در این جلسه که در عصر روز سه شنبه ۱۱ دی ماه و با حضور بیش از ۴۷ درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست مهندس امیر انباردار، مدیر امور شرکت های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، برگزار شد سهامداران و یا نمایندگان آنها صورت های مالی منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ را تصویب کردند.

در آغاز این مجامع با پخش کلیپی تصویری، گزارش اهم فعالیت های شاخص بانک سرمایه، و افق ها و چشم‌اندازهای پیش رو به اطلاع و نظر اعضای مجمع و سهامداران حاضر رسید.

در پایان این مجامع و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال های مالی منتهی به پایان سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶، صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه دو سال مذکور، که هر کدام به صورت مستقل و به روال رسمی و قانونی انجام شد، مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار