بازدید 10519
۷

انتقال دانش‌آموزان حادثه‌دیده با نیسان به بیمارستان

کد خبر: ۸۶۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 02 January 2019

دو نفر از دانش آموزان دبیرستان ابن سینا روستای جکدان شهرستان بشاگرد روز گذشته به علت نبود سرویس مدرسه دچار حادثه شدند.

به گزارش بسیج پرس، نبود سرویس مدارس ویژه یکی از مشکلات دیرینه دانش آموزان حوزه شرق هرمزگان است در سال های اخیر به علت کم توجهی مسئولان آموزش و پرورش استانی و شهرستانی شاهد بروز حوادث ناگواری برای این قشر از جامعه بوده ایم.

دو نفر از دانش آموزان دبیرستان ابن سینا روستای جکدان از توابع بخش مرکزی شهرستان بشاگرد به علت نبود سرویس مدرسه روز گذشته دچار حادثه شدند. این حادثه در حالی اتفاق می افتد که دانش آموزان در مسیر برگشت از مدرسه به سوی خانه بودند.

این دانش آموزان به علت نبود سرویس مدرسه به ناچار با موتور سیکلت راهی منزل می شوند که در مسیر بازگشت از جاده اصلی منحرف می شوند.

محرومیت در بشاگرد و جاسک تا حدی پیشروی کرده که هنگام بروز حوادث ناگهانی آمبولانس و اورژانس ۱۱۵ در مسیر جکدان- جاسک برای بررسی وضعیت بیماران و انتقال آنها به بیمارستان وجود ندارد.

نبود آمبولانس سبب شد تا دانش آموزان مصدوم با کمک های اهالی ساکنان در آن منطقه با خودروی نیسان به بیمارستان منتقل شوند.

براساس اظهارات شاهدان عینی حادثه، وضعیت جسمی این دانش آموزان بشاگردی وخیم است و هم اکنون در بیمارستان میناب تحت مراقبت قرار گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
مسئولین حتما انکار میکنن و میگن منظورمان نیسان ماکسیما بوده
نمی دونم آدمها چطور شده اند ما خودمان قدیم با موتور عقب وانت پیاده را طولانی نمی دونم چی بگویم و مشکلات برای ما پیش نمی آید چقدر مردم نازک نارنجی شده اند
پس شما به سوريه و عراق و لبنان و يمن برسيد مناطق محروم ايران و ايراني را ول کنيد چون عده اي بي تعصب دين و مملکتند و اصلا ايراني نيستند.
خدا کمکشون کنه
خدا به خودشان و والدینشان رحم کند کسی که در این مملکت بداد مردم نمیرسد
عیب نداره !!! عوضش میلیاردها دلار خرج بچه های سوری ، لبنانی و یمنی میشه ، میلیونها دلار خرج توسعه حرم و راه سازی در عراق میشه !!! بچه های خودمون که ارزشی ندارن ، قدرت طلبی رو بچسب !!!!
تا وقتی مسئولان برای سرکار گذاشتن مردم داشته های امروز را در قیاس با چهل سال قبل !!! در رادیووتلویزیون چکشی بر مغز مردم میکوبند و خانواده های ایشان در آمریکا و اروپا حالشو میبرند هردم از این ؟ فلاکتی میرسد که چه میخواستیم چه شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل