خانم‌ها و آقایان؛

آداب و شئونات محیط کار

کد خبر: ۸۶۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 03 January 2019
تعداد بازدید : 12895
بازدید 9902
اگر به همکاران خود نزدیک نباشید و خود حقیقی‌تان را با آنها همراه نکنید، مطمئنا نمی‌توانید یک تیم حرفه‌ای و قوی را ایجاد کنید اما افشای هر چیزی در محل کار، نه تنها ضرورت ندارد، بلکه گاها مشکل ساز نیز می‌شود. نشان دادن جنبه های مثبت و درست شخصیت خود در محل کار نوعی هنر است که شکست در آن عواقب بدی در آینده حرفه ای افراد خواهد داشت. روش برخورد افراد با همکاران، احترام به دیگران، نحوه غذا خوردن و صحبت کردن افراد در اداره و محل کار همیشه مورد توجه دیگران و روئسای اداره است. عملکرد بد در هرکدام از این موارد حالا هر چقدر هم جزئی، می‌تواند روی برداشت دیگران و آینده شغلی افراد تاثیر قابل توجهی داشته باشد. در محل کار فقط استعداد و توانایی افراد مهم نیست، نحوه رفتار آنها هم بسیار مهم است. در این ویدیو به آداب اداری و رفتار درست در محل کار پرداخته شده است.
اشتراک گذاری