بازدید 2282

تیم والیبال دانشگاه تهران قهرمان شد

کد خبر: ۸۶۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 30 December 2018

با قهرمانی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در مسابقات والیبال، هفدهمین جشنواره ورزشی درون دانشگاهی دانشجویان دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش دانشجو، مسابقات پایانی هفدهمین جشنواره ورزشی درون دانشگاهی دانشجویان دانشگاه تهران با حضور دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی، چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ در سالن شماره یک اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در آخرین مسابقات هفدهمین جشنواره، تیم دانشکده تربیت بدنی در مسابقه فینال والیبال پسران با شکست تیم پردیس کشاورزی و منابع طبیعی آخرین مدال قهرمانی جشنواره را کسب کرد. در دیدار رده بندی نیز تیم پردیس دانشکده‌های فنی با پیروزی بر تیم پردیس کیش، به مقام سوم مسابقات این رشته دست پیدا کرد.

همچنین، در مسابقات والیبال دختران به ترتیب دانشکده تربیت بدنی، پردیس دانشکده‌های فنی، پردیس هنر‌های زیبا و دانشکده دامپزشکی مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

گفتنی است، در پایان رقابت‌های هفدهمین جشنواره ورزشی درون دانشگاهی دانشجویان دانشگاه تهران، در مجموع دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، پردیس دانشکده‌های فنی، پردیس بین المللی کیش و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی مقام‌های اول تا چهارم این جشنواره را از آن خود کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار