بازدید 14669

حضور جنجالی رئیس دانشگاه آزاد در جمع معترضان

پس از آنکه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری تجمع طی دو روز متوالی خواستار حضور مسئولان ارشد دانشگاه در جمع خود و پاسخگویی ایشان شدند، طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد روانه این واحد دانشگاهی شد تا پیرو آن اخبار عجیب و غریبی مخابره شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 30 December 2018
پس از آنکه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری تجمع طی دو روز متوالی خواستار حضور مسئولان ارشد دانشگاه در جمع خود و پاسخگویی ایشان شدند، طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد روانه این واحد دانشگاهی شد تا پیرو آن اخبار عجیب و غریبی مخابره شود.

به گزارش «تابناک»، هنوز خبر حضور طهرانچی در جمع دانشجویان در حال مخابره بود که خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیچید که شوک آور بود. خبری که حکایت از تصادف ماشین دکتر طهرانچی با دانشجویان داشت، آن هم نه تصادف ساده، که برخورد عمدی!

خبری که کمی بعد یکی از رسانه‌ها فیلمی در خصوص آن منتشر کرد تا بار دیگر دانشگاه آزاد و واحد علوم و تحقیقات آن به صدر اخبار پیوند بخورد. فیلمی که اگرچه نشانه‌ای از تصادف در آن نبود؛ اما خودرویی را به تصویر کشیده بود که از میان دانشجویان معترض با شتاب می‌گریزد و همهمه‌ای را سبب ساز می‌شود که اوضاع چند روز اخیر این دانشگاه است.
 
تعداد بازدید : 3597

این در حالی است که چگونگی نسبت دادن گریز این خودرو از میان دانشجویان معترض به طهرانچی هم ابهام کلیدی دیگر این فیلم است. فیلمی که کمی بعد، رضا همدانچی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد و همچنین صالح اسکندری، رئیس سازمان رسانه‌های دانشگاه آزاد در گفتگو‌هایی مجزا با خبرگزاری‌ها آن را قویا تکذیب کردند.

تکذیبی که اسکندری در تشریح آن گفت: خودروی حامل یکی از مسئولین دانشگاه در حال رفتن به سوی محل حادثه بوده است که در همان هنگام تعدادی از دانشجویانی که داغدار دوستان خود هستند اطراف ماشین جمع می‌شوند و در این فیلم به گونه‌ای نشان داده شد که گویی خودرو عمداً به دانشجویان برخورد کرده که اصلاً به این صورت نیست.

وی افزود: البته در این فیلم به درستی نشان داده نشده که این خودرو متعلق به رئیس دانشگاه آزاد است و نمی‌توانیم بگوییم حتی تجمع دانشجویان در اطراف خودرو هم منصوب به ماشین رئیس دانشگاه آزاد است؛ شاید آن اتومبیل متعلق به یکی از اساتید بوده است.
 
تعداد بازدید : 2189

البته این پایان ماجرا نبود چراکه کمی بعد فیلم دیگری منتشر شد که در آن، یکی از دانشجویان این دانشگاه به حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور که در این دانشگاه حضور یافته بود، از صحبت کردنش با دکتر طهرانچی در خودروی یاد شده سخن به میان آورد و تاکید کرد که راننده خودرو قصد داشته وی را زیر بگیرد. ادعایی که در پی آن، از دادستان کل کشور درخواست شد تا با راننده خودروی مذکور برخورد شود.

درخواستی که منتظری در پاسخ به آن گفت: بار دیگر به تمامی دانشجویان و خانواده‌های عزیزان از دست رفته این حادثه را تسلیت می‌گویم. رئیس قوه قضاییه بر روی بررسی این حادثه و بررسی بر روند آن نظارت کردند و من امروز آمده‌ام نظارت داشته باشم و به شما تاکید می‌کنم که اینگونه حوادث باید با متانت و با آرامش بررسی شود و اگر قصوری باشد برخورد شود. شما باید در شرایط کنونی کشور آرامشتان را حفظ کنید.

پایان بخش این رویداد نیز حضور طهرانچی در جمع دانشجویان بود که به طرح موارد زیادی رسید؛ از عذرخواهی طهرانچی تا تاکید وی بر ضرورت پاسخگو بودن افرادی که سی سال پیش در این دانشگاه جاده کشیدند، افرادی که ۴۵ میلیارد تومان صرف احداث تله کابینی کردند که می‌خواستند آن را برای مدت ۲۵ سال به شرکتی گردشگری که یک روزه درست شده بود، اجاره بدهند!

سخنانی که رئیس دانشگاه آزاد با بیانشان تاکید می‌کرد که قرار نیست به بچه‌ها دروغ بگوییم؛ «بچه‌های ما هستند و من به آن‌ها دروغ نمی‌گویم.»
 
تعداد بازدید : 1987
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
حتما براي نجات دانشگاه آزاد بايد مدير از خارج بياوريم
بخاطر فیلم جکی چان چندنفر اخراج میشن ولی بخاطر کشته شدن این همه دانشجو هیچی به هیچی. ظاهرا تحریک شدن مردم از زندگی کردن مردم برای مسوولین مهمتره
خانه از پای بست ویران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
آآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین
قربون دهنت
فلسفه ایجاد صدها دانشگاه آزاد که باعث بالا رفتن میانگین سن ازدواج و بیکاری گسترده میلیونها جوان تحصیلکرده شده
چه می باشد؟
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
که بزارن جلوی آفتاب





فقط همین و بس
عجیبه همه مشکلات در دوره طهرانچی خودشو نشون داده. از افتضاح کنکور دکتری تا اتوبوس مرگ. چرا سی سال پیش هیچ خبری نبوده؟؟
چیزی که هست دیوار بلند حاشا
ماشین تو فیلم L90 هست. تیم محافظ تهرانچی اصلا با ماشین L90 هیچ وقت تردد نمیکنه. و در حالت عادی تیم محافظش حداقل دو تا ماشین همراهشه. این فیلم زیر گرفتن قطعا مربوط به تهرانچی نیست.
حاكميت چه مى كند؟ مردم در شرايط كنونى كشور صبور باشند
چی میخواسته بگوید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا یک عکسی از آقای ولایتی نمایش بدهید تا بدانیم الان کجا و در کدام از مسولیت ها مشغول رتق و فتق امور هستند و نوبت دانشگاه ازاد کی می رسد. البته جای تعجب نیست فرار بهتره البته استعفا از همه بهتره
خانه از پای بست ویران است ....
به نظرم این آقایون که خود را خوب می دانند و قبلی ها را بد می دانند چرا حقوق اساتید حق التدریس را افزایش نمی دهند و حرمت آنها را رعایت نمی کنند و مدام شعار می دهند. این دانشگاه واقعا در حق اساتید و دانشجویان جفا می کند و خساست می ورزد
چقدر این نوع فامیلی درنظام مازیاد هستند تهرانچی عراقچی همدانچی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی