بازدید 2398

همکاری دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان

کد خبر: ۸۶۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 29 December 2018

قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور ارائه تسهیلات ضمانت‌نامه و پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور مهندس محمدمهدی فریدوند مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، دکتر سید مهدی ابطحی فروشانی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دکتر رضا فرجی دانا مشاور علمی رئیس‌جمهور منعقد شد.

این قرارداد به منظور تسهیل در ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری به بالغ بر ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که به عنوان یکی از قطب­‌های اصلی حامی حوزه فناوری در کشور فعالیت می‌ک­ند، به امضا رسید.

بر اساس این قرارداد، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران ضمن افتتاح دفتر همکاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خدمات خود را از جمله پرداخت تسهیلات با نرخ‌­های ترجیحی و همچنین صدور انواع ضمانت­‌نامه برای تضمین تمامی قراردادهای شرکت‌­های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با شرایط تسهیل شده و ویژه ارائه خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل