بازدید 2975
۱

مهلت ثبت‌نام خادمین راهیان نور دانشجویی

کد خبر: ۸۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 29 December 2018

مسئول رسانه قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: ثبت‌نام خادمین جبهه انقلاب راهیان نور دانشجویی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران بزرگ تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش دانشجو، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی، رضا مزرعه فرد گفت: ثبت نام خادمین جبهه انقلاب اسلامی راهیان نور دانشجویی ویژه دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های تهران بزرگ با شعار محوری زبر الحدید از ۵ تا ۱۰ دی ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار با توجه به رویکرد گفتمانی و تربیتی اردو‌های راهیان نور و با هدف کادرسازی جبهه انقلاب اسلامی خادمین شهدا جذب می‌شوند، افزود: خادمین جبهه انقلاب اسلامی در اردو‌های راهیان نور در بازه‌های زمانی یک هفته‌ای در مناطق عملیاتی جنوب از ۱۵ بهمن سال ۹۷ تا سوم فروردین سال ۹۸ حضور می‌یابند و در بخش اجرایی و رسانه‌ای راهیان نور دانشجویی مشارکت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی و رسانه قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج دانشجویی تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به بستر مناسب در فضای خادمین اردو‌های راهیان نور دانشجویی و نیاز کشور به تربیت و کادرسازی نیروی جوان، مومن و انقلابی در این عرصه شعار محوری زبر الحدید که از القاب اصحاب خاصه امام زمان (عج) است، ویژه این فراخوان انتخاب شده است.

گفتنی است، دوره آموزشی تخصصی خادمین جبهه انقلاب اسلامی پس از انجام مصاحبه و گزینش به مدت یک هفته از ۵ تا ۱۱ بهمن ماه با حضور برخی از فرماند‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این خادمین کدام بخش از منطقه را بازسازی می کنند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی