بازدید 5500

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

کد خبر: ۸۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 29 December 2018

طراحی سایت چیست؟

با توسعه اینترنت و استفاده های مختلفی که از آن می شود کاربرد های مختلف و متنوعی هم پیدا کرده و در واقع به جزعی از خانواده ها و شرکت ها و کسب و کارها بدل شده است. یعنی همه افراد بسته به نوع شغل و علاقه خود سعی می کنند به نحوی خاص از اینترنت و فضای مجازی بهره ببرند. یکی از این کاربردها و یا بهتر بگوییم کارکرد های اینترنت سایت و طراحی سایت است. یعنی افراد با داشتن یک سایت سعی می کنند، ایده ها و هنر و یا حتی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرده و در این فضا مخاطبین و طرفدارانی برای خود داشته باشند. طراحی وب سایت در کنار همه کارکرد های اینترنت فضای بسیار مناسبی برای اجرای ایدهای مختلف است. در این مقاله قصد داریم به تعریف وب سایت و طراحی سایت و همچنین تبلیغات در گوگل بپردازیم همه این سه عنوان با هم در ارتباط هستند و شناخت آنها کمک می کند، استفاده بهتری از این فضا داشته باشید.

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

وب سایت چیست؟

قبل از اینکه به سراغ طراحی سایت برویم، بهتر است تعریفی از سایت داشته باشیم. سایت به فضایی از اینترنت گفته می شود که حاوی صفحه و یا صفحاتی بوده که با هدف و انگیزه خاصی این صفحات به روز رسانی و نگهداری می شوند. در واقع به معنی عام وب  سایت به صفحه ای مجازی که در اینترنت ساخته می شود، می گویند.

طراحی سایت چیست؟

به مراحل برنامه ریزی و طراحی یک صفحه در فضای مجازی و اینترنت طراحی سایت می گویند. این فرایند دارای ساختارهای کلی و جزئی فراوانی است. یعنی برای اینکه یک طراحی سایت به معنای واقعی اتفاق بیفتد باید همه جزئیات مهم و غیر مهم صفحه مانند تصاویر، رنگ و متون و فایل های صوتی و تصویری و بسیاری دیگر برنامه نویسی شوند تا در پایان کاربر بتوان با استفاده از این برنامه نوشته شده همه اطلاعاتی را که قصد انتشاردارید با تمام جزیات روی صفحه خود بیاورد. یعنی قار باشد اطلاعات را در فرمت فیلم و یا عکس و تکس و سایر فرمت ها به نمایش بگذارد و انجام این کار قطعا نیازمند طراحی سایت و برنامه نویسی است.

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

برای اینکه این صفحات طراحی شده را بتوان در همه مرورگرها مشاهده کرد باید افراد و طراحان و برنامه نویسان بتوانند از اصول و زبان های نشانه ای استفاده کرده که عموما این زبان در بین برنامه نویسان زبان html است و در کنار آن بتوانند از زبان css برای قدرت بخشیدن به سایت بهره ببرند. زبان css قدرت بالایی داشته به شکلی که استفاده از آن باعث می شود دیگر نیاز به برنامه های گرافیکی برای طراحی سایت نباشد. در طراحی سایت از برنامه های جاوا، پی اچ پی، ای ای پی دات نت، پرل و برخی دیگر استفاده می شود. مهارت و تخصص در استفاده از این برنامه ها برای یک طراح بسیار مهم و حیاتی بوده تا بتواند سایتی با ویژگی های کیفی کامل طراحی کند. همه این مطالب را در مورد طراحی سایت مطرح کردیم تا در خصوص موضوع مهمتری به نام تبلیغات در گوگل صحبت کنیم.

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

رابطه طراحی سایت و تبلیغات در گوگل

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

وقتی شما اقدام به راه اندازی یک سایت می کنید می توانید در کنار هدف اصلی که به دنبال آن هستید اهداف فرعی و البته خیلی مهم هم داشته باشید. یکی از این اهداف تبلیغات در گوگل و یا تبلیغ در گوگل است. تبلیغ در گوگل یک برنامه تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است که به صورت آنلاین بوده و با استفاده از آن شما می توانید مشتریان و مخاطبین جدید و بیشتری برای سایت و کسب و کار و یا ایده های خود جمع کنید. تبلیغ در گوگل را عموما افرادی که به دنبال طراحی سایت برای معرفی کسب و کار خود هستند و یا اینکه می خواهند با یک سایت شناخته شده از شرکت های دیگر تبلیغ بگیرند، استفاده می کنند. تبلیغات در گوگل می تواند هم برای تبلیغ محصول خودتان باشد و یا اینکه شما با طراحی یک سایت استاندارد و افزایش بازید کننده های آن با دریافت هزینه محصولات افراد دیگر را تبلیغ کنید.

تبلیغ در گوگل چیست ؟

تبلیغات در گوگل را اینطور تعریف می کنند: وقتی شما یک مطلب یا یک کلمه خاص را در گوگل سرچ می کنید در کنار داده های اصلی که مرتبط با سرچ شما است یکسری داده های دیگر هم نمایش داده می شود که در کنار آنها کلمه AD گذاشته شده است این موارد که به این شکل نمایش داده می شوند، همان تبلیغات در گوگل هستند. کمپانی گوگل برای اجرای این روش برنامه های مهندسی و تخصصی خاص خود را دارد و افرادی که به استفاده از این مدل تبلیغات در گوگل علاقمند هستند باید در طراحی سایت خود و همچنین به روز رسانی آن اصول و قواعد خاصی را رعایت نمایند. خب شاید این سوال برایتان مطرح شود اگر بخواهیم از تبلیغ در گوگل یا شیوه های تبلیغات در گوگل بهره ببریم باید از کجا شروع کنیم و چه کارهایی انجام دهیم ما در ادامه این مطلب حتما به صورت مفصل در خصوص این موضوع صحبت خواهیم کرد.

با طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق بخشید

عرش هاست چه کاری برای شما انجام می دهد؟

عرش هاست با سال ها تجربه در خصوص طراحی سایت و انواع آن و با در اختیار داشتن یک تیم متخصص و مجرب می تواند این اطمینان را به شما بدهد که سایتی استاندارد داشته و در عین حال بتوانید از شیوه های تبلیغات در گوگل و تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هم بهره ببرید. مجموعه عرش هاست علاوه بر اینکه می تواند خواست شما در زمینه طراحی سایت و اجرای آن برآورده کند، قادر است فرایند تبلیغ در گوگل را با هزینه های بسیار کم اجرایی کرده و سایت شما را در بالاترین رتبه جستجوی گوگل قرار دهد. بهره مندی از این خدمات در شرکت عرش هاست به شما کمک می کند کسب و کار و ایده های خود را به نمایش عموم رسانده و مخاطبین بیشتری برای آن جذب کنید ضمن آنکه می توانید، مطمئن باشید در کنار هزینه اندکی که پرداخت می کنید در یک بازه زمانی کم نتایج خوب آن را در خصوص دستیابی به اهداف مورد نظرتان مشاهده خواهید کرد.

ارتباط با عرش هاست :

تهران.میدان انقلاب. ابتدای کارگر شمالی. کوچه رستم پلاک 20واحد 7

02166979039

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار