بازدید 23424
ادعای جنجالی یکی از مقامات سابق موساد، فراتر از همه اتهامات ترامپ؛

پوتین، ترامپ را برای ریاست جمهوری انتخاب کرده است!

یک مقام سابق آژانس اطلاعات اسرائیل موساد ادعا کرده است که روسیه، دونالد ترامپ را انتخاب و او را به‌ عنوان کاندیدای رئیس‌جمهور مطرح کرده است، چون مسکو به این نتیجه رسیده بود که او بهترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 29 December 2018

یک مقام سابق آژانس اطلاعات اسرائیل موساد ادعا کرده است که روسیه، دونالد ترامپ را انتخاب و او را به‌ عنوان کاندیدای رئیس‌جمهور مطرح کرده است، چون مسکو به این نتیجه رسیده بود که او بهترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

«تمیر پاردو»، رئیس سابق موساد، در جریان کنفرانس دیجیتال «مارکر» در اسرائیل، روز دوشنبه، در خصوص عملیات ایذایی در اطلاع‌رسانی ربات‌ها در جریان مبارزات انتخاباتی سخنرانی کرده است. وی در خصوص ریاست جمهوری دونالد ترامپ، در سخنان خود ادعا کرده که روسیه ترامپ را به ‌عنوان یک نامزد انتخاباتی برای دستیابی به اهداف مسکو برگزیده و سپس با استفاده از تاکتیک‌های آنلاین، از پیروزی وی در انتخابات اطمینان حاصل کرده است.

پوتین، ترامپ را برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده است!

او گفته: مقامات مسکو به رقابت ریاست جمهوری سال 2016 در ایالات‌متحده نگاه کردند و از خود پرسیدند: دوست داریم کدام نامزد در کاخ سفید مستقر شود؟ چه کسی به ما کمک خواهد کرد تا اهدافمان را برآورده کنیم؟ و در نهایت او (ترامپ) را انتخاب کردند. از همان زمان به بعد، روس‌ها سامانه‌ای از ربات‌ها را برای تمام طول مدت انتخابات برپا و ترامپ را کاندیدای ریاست جمهوری مطرح کردند.

وی ادامه داد: آنچه تاکنون از ربات‌ها و تحریف اطلاعات دیده‌ایم، فقط نوک کوه یخ است. این بزرگ‌ترین تهدید سال‌های اخیر است و ارزش‌های اساسی را که ما از جنگ جهانی دوم به شکل مشترک در اختیار داریم - دموکراسی و نظم جهانی پدید آمده از جنگ جهانی دوم- را تهدید می‌کند.

اکنون مدتی است که مقامات کرملین، به ‌ویژه ولادیمیر پوتین، به ‌طور گسترده مظنون هستند که در پشت‌صحنه حملات سایبری جهانی، به‌ ویژه در ایالات‌متحده و با دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 هستند.

در اوایل این ماه، گزارشی توسط مجلس سنای ایالات‌متحده منتشر شده که در آن در مورد مقیاس وسیع عملیات ضداطلاعات روسیه اطلاعاتی ارائه‌ شده بود.

این گزارش نشان می‌دهد، روسیه از اینستاگرام، یوتیوب، تامبلر، پی پال و همچنین توییتر و فیسبوک برای انتشار تبلیغات وسیع و گسترده استفاده می‌کند.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند، روسیه تمرکز ویژه‌ای بر هدف قرار دادن محافظه‌کاران با پست‌های مربوط به مهاجرت، نژادگرایی و قوانین مربوط به اسلحه دارد.

فیلیپ هوارد، مدیر مؤسسه اینترنتی آکسفورد، در این خصوص اظهار داشته: این عملیات روسیه شامل استفاده از یک خانواده کامل از سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی است. تصور ما این است که هدف این بوده که این کمپین‌ها قانونی به نظر برسند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بارها و بارها انکار کرده که در مبارزات انتخاباتی‌اش با مداخله و عملیات روسیه وارد تبانی ـ دانسته یا ناخواسته ـ شده است.

با این‌ حال ادعاهای جدیدی که رئیس سابق موساد در این خصوص مطرح کرده است می‌تواند فصل جدیدی در رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ و ماجرای دخالت روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ایالات‌متحده باشد و سندی جدید در اختیار حزب رقیب یعنی دموکرات‌ها؛ آن هم در راستای فشار بیشتر بر دونالد ترامپ در مسیر استیضاح.

پیش ‌از این ترامپ تهدید کرده بود، اگر دموکرات‌ها وی را استیضاح کنند، مردم آمریکا «انقلاب» خواهند کرد. همچنین گفته می‌شود که دستور ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، بخشی در واکنش به فشارهای سیاست داخلی و در جهت افزایش محبوبیت خود در میان مردم آمریکا بوده است.

طبق آخرین نظرسنجی مؤسسه گالوپ در پی اعلام تصمیم دولت امریکا برای خروج از سوریه، محبوبیت دونالد ترامپ با دو درصد افزایش، به 40 درصد رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
اینم از دوست گرمابه تون! رفیق شفیق و قابل اعتمادتون! حالا بازم بگین پوتین خوبه!!! چقدررررررر ساده هستین شما!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
چه ربطی داشت؟؟؟؟؟
اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟
اتفاقا روی کار آمدن ترامپ برای ایران بهتر شد. چون دموکراتها هم قصد تحمیل برجام موشکی ومنطقه ای را داشتند اماحساب شده و موذیانه
ترامپ با اقدامات بی حساب و کتاب شرایط را برای مابهتر کرد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
پوتین حتی به برادران و خواهران اوکراینی خودش رحم نکرده، بسیاری از مردم اوکراین هم نژاد روسها هستن و بین هم فامیل زیاد دارن، بلایی بر سر اوکراین آورده که حتی آلمان نازی هم نمی توانست بر سر آنها بیاره، آنوقت توقع داریم از ما حمایت کنه؟ البته اگه بهش امتیاز بدیم شاید کمک کنه
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
این اسراییلی ها دیگه کی هستند. در امریکا رئیس جمهور انتخاب می کنند در مسکو پوتین تا کمر در برابر نتانیاهو خم می شه ولی برای اینکه تابلو نشوند می گن ترامپ را پوتین بالا اورده. به هر حال الان هم پوتین و هم ترامپ در بست در خدمت نتانیاهو هستند.پس معلوم میشه کی کی رو بالا اورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
البته که برای برخی خوبه
مهدی
| Germany |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
این نظریه قابل اتکا نیست. چون آمریکا شوروی از هم پاشاند پوتین نتیجه نهایی آن است.
سیاست در آمریکا را پنتاگون در دست دارد نه پوتین و ترامپ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
روسیه هم مثل همه کشورها و دولتها بدنبال منافع خودش است همانند خود ما . و اصلا هم نمیتوان به ان خرده گرفت لیکن تفاوت روسیه و امریکا اینه که کارها و اقدامات و.. عموما به جهت جلوگیری از تسلط بیشتر امریکا و قدرت گرفتن بیشترش است و جلوگیری از لطمه به منافعش ولی امریکا بدنبال تسلط تمام و کمال بر دنیاست و منافع بیشتر از حقش و زورگویی و سلطه تام ...روسیه قطعا قابل اعتماد تره و البته سلطه جو نیست ...البته منافع چیری نیست که چشم پوشی کنه .. ما هم نمیکنیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
روحانی مچکریم
الکی خبر های بی سند رو برای بزرگتر نشان دادن روس ها منتشر نکنید روسیه پایان خطش رسیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
دیگه چه پایان خطی .. خیلی وقته رد شده .. یعنی امریکا ردش داده و تجزیش کرده
بله ترامپ به سود روسیه کار کرده: 1. خروج از برجام و واگذاری سهم صادرات نفت ایران به روسیه
2. بی تفاوتی ترامپ نسبت به سرنوشت اوکراین
3. واگذاری سوریه به روسیه
4. شکننده شدن روابط دو سوی اقیانوس آتلانتیک
5. تنش بین روابط چین و امریکا و این به سود روسیه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
احتمال زیاد درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سیبسیب
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
احسنت کاملاً درست است.
البته به 5 مورد اشاره شده می توان یک مورد زیر را هم اضافه کرد. 6- فراهم کردن تمام مقدمات لازم برای وارد کردن فشاری مضاعف به ایران تا اینکه مسئولین ایران را وادار کند خود را بیش از پیش به روسیه نزدیک کنند
بله پوتین ترامپ را انتخاب کرد چون دوست هستند
پس می خواستین دمپایی ، ترامپ را انتخاب کند؟!
بعید نیست
پوتین از معماهای بزرگ سیاست است
حال ببینید و پی ببرید به قدرت شخصی که پوتین را انتخاب کرده !!!
پاسخ ها
اصغر کچل و سبیلو
| United States of America |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
ای شیطون ناقلا بالاخره من و شناختی !!!
چون این صهیونیست ها مایل نبودند امریکا از سوریه "فرار" کند انواع تهمت ها را به ترامپ خواهند زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
کجا فرار کرده رفته در فاصله ۱۰۰ کیلومتری مرز شرقی
سوریه در عراق دو تا پایگاه زده
عالیجناب پوتین !
این ادعا از سوی یک مقام سابق موساد دقیقا در ارتباط با تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه است! یعنی اگر ترامپ تصمیمی برخلاف خواسته اسرائیل بگیرد صهیونیستها او را نابود میکنند!
اسرائیل ظاهرا با این خبر خروج امریکا از سوریه را تلافی کرد
حالا شما هم دلتون خوش کنید به این حرفا \
ترامپ را اعدام و پوتین را به 168 سال تبعید به لاس وگاس محکوم می نمایم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
ببینم شما قاضی القضات باشتین نیستین؟
جدیدا خیلی طرف دار دموکرات ها شدین
پس این گرگ درنده را خرس درنده ای انتخاب کرده. لعنت به هردوتاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
این مقام سابق تا حالا کجا بود اینا همش بازی کثیف صهیونیست ها است
خروج ترامپ از سوریه برای اسراییلی ها بسیار ناگوار بوده که اینطوری کمر به نابودی ترامپ بسته اند
پوتین کلا دست پروده کا گ ب است و قابل اعتماد نیست، در واقع شریک دزد و رفبق قافله است، در نشست گروه ۲۰ بوینس آیرس تنها کسی که بن سلمان را تحویل گرفت پوتین بود حتی ترامپ هم احتیاط میکرد در برخورد با بن سلمان ، در خصوص تحریم نفت ایران پوتین و بن سلمان بودن که با هماهنگی سعودیها خلاء نفت ایران در بازارهای جهانی را با افزایش تولید جبران کردن پس به از این آدم هرچی بگی بر میاد حتی دخالت در روند انتخابات سایر کشورها.
واقعا چه فرقی بین روسیه و امریکا و چین هست؟؟؟ همه دنبال منافع خودشون هست....
اگر در آمریکا این کار را کرده در ایران چه کرده?
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
................واقعا زدی تو خال
پوتین از یکطرف موجب انتخاب ترامپ در آمریکا میشود و از طرف دیگر بطور جانانه از قاتلی بنام بن سلمان حمایت می نماید.
400 سال سياسي بازي و تجربه نفوذ روسيه و اينگليس در جهان باعث شده كه الان تقريبا" به بيشتر نقاط دنيا حكومت كنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
دایی جان ناپلئون
پوتین کسی است که حقوق بشر برایش کشکه.
وای بر پوتین ودوستانش
پوتین رو کی انتخاب کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سازمان جاسوسی روسیه
ولی ما خودمان انتخاب میکنیم
عقده گشایی صهیونیست ها با خروج امریکا از منطقه شروع شده
چه دوتایی!
عجب سرکاریم
امريكا همانند اروپا كانادا استراليا ژاپن مره و..جزو كشورهاى اشغال شده توسط صهيونيسم جهانى است ومردم اگاه امريكا ازاين بابت دررجند واقاى ترامپ محصول انتخاب اين مردم تحقير شده امريكا است نه فردى از بيرون ازامريكا صهيونيسم جهانى چرا ميخواهند اورا ازطريق مجلسين امريكا استيضاح كنند چون ازانتخاب مجددش توسطمردم امريكا حراس دارد و چرا استيضاح نميكنند چون از خيزيش مردم كه خواهان ازادى امريكا هستند حراس دارند اقاى ترامپ درتبليغات انتخاباتى خود مكرر گفت اولويت اول او تامين منافع مردم امريكا است يعنى منافع اسرائيل اولويت دوم اوست وصهيونيست جهانى با اين سياست مخالف است واز ترامپ ناراحت وشايعه درست ميكنند كه يكى از كشورهاى تجزيه شده از شورى سابق توسط دولت پنهان جهانى بانى به قدرت رسيدن ترامپ شده اند كه اين شايعه به جوك بيشتر شبيه است
هر کشوری بر اساس منافع ملی واکنش نشان می دهد،
اینکه از مسیر سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی کسانی ریس دولت و رییس جمهور می شوند، در خیلی کشورها سابقه دارد، حتی در کشور خودمان.
یک سیاسیت نچندان روزآمد و قدیمی ضد روسی در کشور ما هست که مربوط به عهدنامه گلستان و تاریخ دویست سال پیش ما است، آمریکا یک کشوری بود که طی صد سال اخیر وارد سیاست خارجی ما شد و اتفاقا بعنوان یک کشور نو، در تمام جهان نقش بزرگ و جدیدی بازی کرد. ما طی این صد سال اخیر بین دو نیروی غرب و شرق گیر کرده ایم، با هردو درگیر بودیم، در صورتیکه باید از هر دو استفاده می کردیم.
نظرات ضد روسی زیاد جالب نیست چرا، شاید تنها همسایه خوب و اروپایی ما همین روسیه است، سالها بعلت روسیه تزاری و شوروی مرزها بسته بوده و ذهن ها بسته تر، جالب تر اینکه مردم روسیه هم نسبت به ایرانی ها همین نظرات مغرضانه دارند، که باید دو طرف در تعامل مثبتی به هم دید بهتری داشته باشند، پیشنهاد می کنم سری به روسیه البته به جز دو شهر مسکو و سنت پیتر که غربی هستند بزنید تا ببیند چه مردم نازنین و شبیه ما هستند، همسایه های بهتری باشیم.
حضور ترامپ در جامعه آمریکا یک پروسسه، یک انتخابی بود که اقشار پایین و روستاها و کلا مردمی که به روز و گشنه بودند، شعارهایش که شاید کمی پوپوليست بود جذاب دیدند، و اتفاقا در آمریکا محبوب هست، به جز شهرهای بزرگ و تکنوکراتها و لیبرال ها که حرکت های قشری و نابخردانه این رییس جمهور را نمی پسندد، ولی ما باید بعنوان انتخاب یک ملت به انتخابشان احترام بگذاریم، ما مشابه ایشان را در کشورهای دیگر و حتی در کشور خودمان هم داشته ایم، ولی ایشان در کشورش محبوب هست و دفعه بعد هم رای می آورد. جالب است بدانید مقالات زیادی در روزنامه سیاسی خودمان هم در زمان انتخابات بود که ترامپ بهتر از دموکرات ها برای ایران هست، یادم هست اروپایی ها و فرانسوی ها او را از اول نمی پسندیدند.
ما باید در مورد خود، کشور خود و منافع ملی خود و انتخابات خود فکر کنیم، آیا انتخاب های خوب، دموکرات و مناسب کردیم؟
اهداف انقللاب دوری از استعمار شرق وغرب بود

حالا خودمان شرقی شدیم واز انقلاب داریم دور میشویم بعد غربی هم میشویم
داماد ترامپ یک صهیونیست خروج امریکا از سوریه یک تاکتیک است باید دید استراتژی انها چیست قراین پایگاه سازی انها وصهیونیست ها در عراق نشان میدهد انها برای عراق نقشه دارند
در سالروز ۹ دی کاش مسئولین به این نکته پی ببرند که در سال ۸۸ روسیه با نفوذ به سیستم های الکترونیکی وزارت کشور احمدی نژاد را برنده انتخابات کرد همانطور که در سال قبل ترامپ را برنده لنتخابات کرد . شاید در سال‌های نه چندان دور تقلب در انتخابات ۸۸ به وضوح بیان خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
لطفا به حرفه مقدس کشک سابی بپردازید .نظریه پردازی را به اهلش بسپارید.
پوتون رفیق ماست در باره او قضاوت بد نکنید.
قابل توجه مسئولین که روی پوتین سرمایه گذاری کرده اید.
اگر مسئولین قدری بصیرت داشته باشند روی روسیه حساب نمیکنند . این بصیرت را ملت سالهاست نشان داده اند .
شایعه چرتیه چونکه با ریس جمهورشدت ترامپ اولین کارش تحریم روسیه بود
سلام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار