بازدید 3402

احداث خوابگاه متاهلی جدید در دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۶۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱ 26 December 2018

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به استاندارسازی سیستم‌های گرمایشی از احداث خوابگاه متاهلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره تجهیز خوابگاه‌ها و سیستم‌های گرمایشی دانشگاه و خوابگاه‌ها با توجه به فرارسیدن فصل سرما اظهار کرد: شرایطی گذشته در خوابگاه های این دانشگاه در شأن دانشجویان دانشگاه تهران نبود و تلاش کردیم این روند را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته توانستیم در تابستان گذشته ایرادهای خوابگاه ها را تا حد ممکن برطرف کنیم و اکنون سیستم‌های گرمایشی تمام خوابگاه ها براساس سیستم های به روز و و ایمن در حال فعالیت است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: وضعیت در کوی دانشگاه از خوابگاه‌های در سطح شهر طبیعتاً بهتر است، البته در کوی با قدمت زیاد ساختمان‌ها مواجه هستیم که هزینه تعمیر و نگهداری را افزایش می‌دهد؛ دانشجویان انتظار دارند وقتی وارد دانشگاه تهران می‌شوند خدمات آن در سطح نام دانشگاه تهران باشد.

احداث خوابگاه متاهلی جدید در دانشگاه تهران

وی در ادامه به ساخت خوابگاه جدید متاهلی در دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: امسال احداث یک خوابگاه جدید را در داخل کوی دانشگاه آغاز کردیم که این خوابگاه مختص مجردان است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه کرد: خوشبختانه امسال مشکلاتی نظیر اسکان دانشجویان در خوابگاه نداریم و قرار است به هر دانشجوی دکترا سه سال خوابگاه ارائه دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: بر اساس بودجه‌ای که پرداخت می‌شود، وام ودیعه مسکن به این دانشجویان داده می‌شود که بتوانند مشکل اسکانشان را برطرف کنند.

به نژاد گفت: در واقع ما خوابگاه نیمه کاره داریم که کار سفت کاری این خوابگاه به پایان رسیده است و به دنبال یک تفاهم نامه جدید با دانشگاه کاشان هستیم که خوابگاه متاهلان را در برنامه کارخودمان قرار دهیم تا از این طریق ظرفیت خوابگاه متاهلی کوی دانشگاه افزایش پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی