بازدید 22216

بلندترين فاكتور خريد در شب يلدا

کد خبر: ۸۶۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 25 December 2018

در آستانه ی بلندترین شب سال، بلندترین و طولانی ترين فاكتور خريد در فروشگاه زنجيره ای افق كوروش به چالش گذاشته شد و بلندترين فاكتور با 1252 رديف كالايي و به طول 20 متر از استان خراسان رضوی توانست اين ركورد را به نام خود ثبت كند.

به گزارش روابط عمومی شركت فروشگاه زنجيره ای افق كوروش، اين شركت در سه روز پايانی آذرماه 97 با برگزاری مسابقه ای تحت عنوانِ "به بلندای یلدا" ، بلندترين و طولانی ترين فاكتور خريد را در بيش از يک هزار و صد شعبه اين فروشگاه به چالش گذاشت. 

شركت كنندگان برای شركت در اين مسابقه  از 27 آذر لغایت 30 آذر ماه فرصت داشتند كه با مراجعه به شعب افق كوروش و تنوع در خريد از بين سه هزار قلم كالا شانس خود را براي برنده شدن در مسابقه افزايش دهند.
خريدِ اقلام متنوع بدون در نظر گرفتن ارزش ريالی كالاهای خريداری شده رمزِ طولانی شدن فاكتور خريد مشتريان در اين مسابقه بوده است.

از بین 27 هزار کد فاکتور ارسالی به سامانه مسابقه "به بلندای یلدا" و از میان فاکتورهای بدون کالای مرجوعی، نفر اول اين مسابقه، جناب آقای محمد فیروزآبادی از استان خراسان رضوی با فاكتور خريد به طول20 متر و دارای 1252 ردیف كالايی، ركورد بلندترين و طولانی ترين فاكتور را به نام خود ثبت كرد و برنده جايزه نقدی به مبلغ 15 میلیون تومان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی