بازدید 12593
توقف بحث برانگیز مقابل حریف درجه۲ درآستانه جام ملتها

غافلگیری تیم کی روش با گل دقیقه۹۲ فلسطین

برخلاف انتظار، شاگردان کی‌روش نتوانستند به برتری مقابل فلسطین برسند و در حالی که پیش‌بینی می‌شد با تفاضل گل زیادی حریف خود را شکست دهند، در ثانیه‌های پایانی مسابقه برتری یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کردند تا با بی‌دقتی و بی‌احتیاطی، شوک زیادی به آنها در آستانه جام ملت‌ها وارد شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 24 December 2018

تیم ملی فوتبال در دیداری دوستانه مقابل تیم درجه دوی فلسطین به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی قطر، از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه الدحیل به مصاف فلسطین رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه 50 این دیدار، موفق شد تک گل تیم ایران را وارد دروازه فلسطین کند. جاناتان زوریلا نیز در دقیقه 1+90 دروازه تیم ایران را باز کرد تا کار به تساوی بکشد.

تیم ملی فوتبال در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند (سیدحسین حسینی - 74)، رامین رضاییان، پژمان منتظری (محمدرضا خانزاده - 46)، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، روزبه چشمی (امید ابراهیمی - 70)، اشکان دژاگه (مسعود شجاعی - 60)، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (وریا غفوری - 60)، سردار آزمون (علی علیپور - 60) و مهدی طارمی مقابل فلسطین بازی کرد.

برخلاف انتظار، شاگردان کی‌روش نتوانستند به برتری مقابل فلسطین برسند و در حالی که پیش‌بینی می‌شد با تفاضل گل زیادی حریف خود را شکست دهند، در ثانیه‌های پایانی مسابقه برتری یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کردند تا با بی‌دقتی و بی‌احتیاطی، شوک زیادی به آنها در آستانه جام ملت‌ها وارد شود.

در حالی که انتظار می‌رفت ملی پوشان ایران عملکرد بسیار بهتری از فلسطین داشته باشند و با تفاضل گل زیادی این تیم را شکست دهند، اما نمایش هر دو تیم در طول 90 دقیقه پایاپای بود و هیچ یک از آنها برتری مطلق نسبت به یکدیگر نداشتند و فلسطینی‌ها نیز همانند شاگردان کی‌روش با بدشانسی موقعیت‌هایی را از دست دادند. ایران که بیشتر روی نفوذ از سمت راست زمین برنامه داشت، در دقیقه 50 روی ارسال دژاگه و ضربه تمام کننده مهدی طارمی به گل رسید ولی پس از این گل حملات شاگردان کی‌روش فروکش کرد و آنها بیشتر در میانه و عقب زمین توپ را در گردش درآوردند تا مشخص شود عادت بازیهای دفاعی در جام جهانی روی تیم ایران مانده است.

شرح گل ها

ایران 1 - فلسطین صفر (دقیقه 50: مهدی طارمی): حملات تیم ملی از جناح راست زمین بالاخره نتیجه داد و یک کرنر برای ایران به دست آمد که سانتر زیبای اشکان دژاگه به مقابل دروازه فلسطین و در شلوغی محوطه 6 قدم را، مهدی طارمی با ضربه‌ای هوشمندانه و پرتاب پای خود تبدیل به گل اول ایران کرد.

ایران 1 - فلسطین 1 (دقیقه 1+90 : جاناتان زوریلا): تنها لحظاتی پس از آنکه موقعیت خوب فلسطینی‌ها از دست رفت، آنها توانستند مجددا دروازه ایران را با خطر مواجه کرده و این بار به نتیجه برسند؛ ارسال کرنر فلسطین با پرواز بلند و ضربه سر جاناتان زوریلا بالاتر از دروازه‌بان و مدافعان ایران تبدیل به گل شد تا فلسطین بازی را مساوی کند.

در روزی که دو تیم نمایش فیزیکی و درگیرانه‌ای داشتند و با وجود موقعیت‌های کم تعداد، اما حملات خطرناکی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند، رامی حماده گلر فلسطین با مهار چهار توپ نمایش درخشانی داشت و اجازه نداد شاگردان کی‌روش به خواسته خود برسند؛ در سمت مقابل هم علیرضا بیرانوند یک فرصت جدی گلزنی را از یاسر اسلامی گرفت تا گلرهای تیم‌ها مرد برتر زمین باشند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر