تعداد بازدید : 2492
کد خبر:۸۶۳۴۱۳
کد خبر:۸۶۳۴۱۳
9922 بازدید
نظرات: ۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ | ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
26 December 2018
خانم‌ها و آقایان؛

چگونه در جلسات کاری حرف‌هایتان شنیده شود؟

استیو جابز در یک جمله معروف می‌گوید: «نحوه ارائه هرچیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» و این مسئله در جلسات کاری اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند. تنها حضور در یک جلسه کاری کافی نیست، بلکه باید خوب دیده و شنیده شد. نحوه صحبت کردن، موقعیت سنجی، اینکه چه موقع حرف دیگران را باید قطع کرد، زبان بدن، لحن و تمام اینها در جلسات کاری هستند و ناگفته‌های افراد را نشان می‌دهند. در این ویدیو نشان داده می‌شود که چگونه در یک جلسه کاری عملکرد خوبی داشته باشید.
گزارش خطا
نظرات شما
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
بیخود بود
پاسخ
ارسال نظر سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.