بازدید 3250

موضوع آب شرب در بودجه سال ٩٨ به صورت ویژه مورد توجه باشد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اهتمام بر مشکل آب شرب کشور گفت: موضوع آب شرب در بودجه سال ٩٨ به صورت ویژه مورد توجه باشد.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 20 December 2018

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اهتمام بر مشکل آب شرب کشور گفت: موضوع آب شرب در بودجه سال ٩٨ به صورت ویژه مورد توجه باشد.

به گزارش ایسنا، هادی قوامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی با بیان اینکه سه فراکسیون مجلس به این نظر رسیدند که اولویت اصلی بحث تامین آب شرب است، گفت: باید تا ۱۵ آذرماه بودجه به مجلس می آمد، از این تاخیر استفاده کنیم که هم صدای نمایندگان اصفهان را بشنویم و هم مساله آب شرب را که مسئله کشور است مورد توجه قرار دهیم، در تمام ایران از جمله خراسان شمالی و اصفهان این مشکل وجود دارد، به صورت ویژه این موضوع را در لایحه ببینیم، تا قبل از اینکه لایحه بودجه ۹۸ به مجلس بیاید این موضوع را در آن بگنجانند تا بعد از اینکه به مجلس آمد باعث ایجاد تنش بین استانی نشود، باید انسجام را مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم اسفراین ادامه داد: سیل اخیری که به تازگی در اسفراین و روستای کلات سنگر آمده به واحدهای تولیدی آسیب جدی رسانده است از مسئولان وزارت کشور و استانی تقاضا داریم که به وضعیت مردم خسارت دیده و واحدهای تولیدی خسارت دیده به طور ویژه رسیدگی کند. بحث آب بحث مهم است آقای رییس جمهور بحث انتقال از شمال به جنوب را مطرح می کند، باید یک بار برای همیشه رفع این مشکل را در لایحه بودجه ببینیم.

علی مطهری رییس جلسه در پاسخ به قوامی گفت: پیشنهاد شما که در بودجه ۹۸ بر این موضوع متمرکز شویم موضوع خوبی است، مجلس و دولت باید در این زمینه با هم تلاش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل