بازدید 2821

نماینده آمریکا در امور کره‌شمالی وارد کره‌جنوبی شد

کد خبر: ۸۶۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 20 December 2018

نماینده آمریکا در امور کره شمالی، با هدف بررسی آخرین تحولات شبه جزیره کره، وارد سئول پایتخت کره جنوبی شد و قرار است از منطقه مرزی غیرنظامی دو کره بازدید کند.

به گزارش ایرنا از یونهاپ، 'استفن بیگن' روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای در سئول تصریح کرد در این سفر، مذاکرات مهمی با مقام های کره جنوبی درباره چگونگی همکاری مشترک برای نحوه تعامل و همکاری با کره شمالی خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه 'مایک پمپئو' وزیر خارجه آمریکا از او خواسته است تا سیاست واشنگتن در قبال کمک های انسانی به کره شمالی را مورد بازنگری قرار دهد تصریح کرد بسیاری از سازمان های کمک رسان در کره شمالی نگران اعمال تحریم های بین المللی هستند که کمک های انسان دوستانه برای مردم کره شمالی را با مانع مواجه می کند.

وی افزود: قرار است اوایل سال 2019 با گروه های امداد رسان آمریکایی در مورد نحوه انتقال کمک های مردمی به کره شمالی دیدار و گفت و گو کنم.

بیگن تاکید کرد همچنین قرار است سفر شهروندان آمریکایی به کره شمالی با هدف تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه مورد بازنگری قرار گیرد.

نماینده آمریکا در امور کره شمالی اعلام کرد واشنگتن و سازمان ملل به دقت درخواست های مربوط به ارسال کمک های مردمی به کره شمالی را بررسی خواهند کرد.

با این حال اگرچه قرار است نماینده آمریکا در امور کره شمالی از منطقه مرزی غیر نظامی دو کره بازدید کند اما تا کنون خبری در مورد احتمال دیدار او با مقامات کره شمالی منتشر نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر