بازدید 4267
رئیس کمیسیون عمران مجلس در آستانه چهل سالگی انقلاب عنوان کرد

اقدامات جهادی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج

کد خبر: ۸۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 19 December 2018

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اقدامات جهادی ریاست بنیاد در این منطقه و اقدامات انجام شده انسان را به یاد روزهای اول انقلاب و حضور دستگاه ها در مناطق محروم می اندازد. امروز در این منطقه بسیار خوشحال شدم که هنوز روحیه انقلابی و جهادی در برخی مدیران وجود دارد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در جریان بازدید از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان قلعه گنج از سایر کمیسیون‌های مجلس، استانداران و فرمانداران دعوت کرد تا به شهرستان قلعه گنج بیایند و با اقدامات بنیاد مستضعفان در این شهرستان آشنا شوند.

دعوت از نمایندگان مجلس برای بازدید از اقدامات بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج

کوچی در ادامه افزود: کار خوبی که بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج انجام داده است قابل انتقال به سایر استان‌های کشور است. اقدامات بنیاد مستضعفان الگوی جدیدی است که کمتر در سایر نقاط کشور سراغ داریم.


رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به محرومیت‌های شهرستان قلعه گنج افزود: این منطقه نیازمند حمایت‌های بیشتری است. هر چند نهاد‌های انقلابی مانند بنیاد مستضعفان در حال انجام اقداماتی در این منطقه هستند، ولی باز هم در بحث زیرساخت‌ها اقدامات زیادی باید انجام شود.

وی با اشاره به طرح‌های توانمندسازی بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد با آموزش و توانمندسازی و پرداخت تسهیلات بنا دارد کاری کند که مردم بتوانند روی پای خود بایستند و به الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل شوند. الگوی بنیاد مستضعفان با حداقل منابع مالی بسیار خوب انجام شده و این مدل باید به سراسر کشور تسری پیدا کند.

کوچی در پایان با تشکر از اقدامات بنیاد مستضعفان در منطقه قلعه گنج افزود: اقدامات بنیاد مستضعفان کار زیربنایی و اساسی است و توانمدسازی مردم و ایستادن مردم روی پای خودشان بخوبی در اینجا انجام شده است. اقدامات جهادی ریاست بنیاد در این منطقه و اقدامات انجام شده انسان را به یاد روز‌های اول انقلاب و حضور دستگاه‌ها در مناطق محروم می‌اندازد. امروز در این منطقه بسیار خوشحال شدم که هنوز روحیه انقلابی و جهادی در برخی مدیران وجود دارد و انشالله این روحیه به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی