بازدید 23984

درازهی 1.5 میلیارد هزینه روی دست مجلس گذاشت/استیضاح وزیر اقتصاد مطرح نیست/ مجازات فحاشی شلاق و جزای نقدی است/مجلس گارد حمایتی از کسی ندارد

در چند روز گذشته، انتشار فیلم یک دقیقه‌ای در فضای مجازی از درگیری لفظی درازهی نماینده سراوان با کارمند گمرک، موجب واکنش‌های بسیاری در جامعه و رسانه‌ها شد؛ اما واکنش‌ها در سطح فضای مجازی نماند و این مسأله به مجلس هم کشیده شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 19 December 2018

در چند روز گذشته، انتشار فیلم یک دقیقه‌ای در فضای مجازی از درگیری لفظی درازهی، نماینده سراوان با کارمند گمرک، موجب واکنش‌های بسیاری در جامعه و رسانه‌ها شد؛ اما واکنش‌ها در سطح فضای مجازی نماند و به مجلس نیز کشیده شد!

به گزارش «تابناک»؛ به دنبال این موضوع، مجلس روز گذشته و امروز، جلسه غیر علنی برگزار کرد و در آن به بررسی ماجرا با حضور وزیر اقتصاد پرداخت و نماینده سراوان پشت تربیون توضیحاتی داد و حتی تهدید کرد در صورتی که وزیر استیضاح نشود، از نمایندگی مجلس استعفا خواهد داد.

با این حال با گذشت دو روز از ماجرا، قضیه کمی روشن تر شده، ولی چند نکته در این میان وجود دارد که ظاهرا از دید عموم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دور مانده و یا اساسا توجهی به آن نشده است: نخست اینکه رفتار و گفتار درازهی به عنوان نماینده مردم و توهین آشکاری که به مأمور گمرک کرده است، به هیچ عنوان قابل کتمان نیست. توهین و فحاشی در قانون مجازات ایران، درجات و سطوح مختلف و متفاوتی دارد و در شرع نیز یکی از صفات زشت و ناپسند مطرح شده است.

جرم توهین و فحاشی در ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ پیش‌بینی‌ شده که مقرر می‌دارد: «توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک، چنانچه موجب حد قذف نباشد، به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

نکته دیگر آنکه این نماینده مجلس علاوه بر اینکه به مأمور گمرک توهین می کند، خطاب به مردم کشور و رأی دهنده ها نیز به آنها توهین می کند که طبق قانون، مجازات دیگری باید برای آن در نظر گرفت.

اما نکته قابل توجه دیگر ـ که اتفاقا به استان سیستان و بلوچستان مربوط می شود ـ موضوع آتش سوزی در مدرسه و کشته شدن سه دانش آموز بی گناه بود. با اینکه این موضوع از روز گذشته تا کنون روح مردم کشور را جریحه دار کرده، نمایندگان مجلس نه تنها اشاره ای به این موضوع نکردند، بلکه در جلسه ای که قرار بود وزیر آموزش پرورش برای دفاع از خود برای استیضاح در کمیسیون آموزش حضور داشته باشد، نمایندگان قبل از صحبت وزیر، امضاهای خود را پس گرفتند و استیضاح از حد نصاب خارج شد.

این در حالی است که انتظار بر این بود، نمایندگان دست کم به احترام کشته شدگان این حادثه قدری تأمل می کردند و به جای دفاع از نماینده استان سیستان ـ که وزیر را دو روز پشت سر هم به مجلس می کشانند ـ و به خاطر مردم سیستان، امضاهای خود را از پای نامه برنمی داشتند.

اما نکته مهم در بررسی این موضوع، هزینه هایی است که این نماینده در این دو روز به مردم و مجلس تحمیل کرده است. وی در این دو روز، فقط در صحن مجلس یک ساعت کاری (40 دقیقه روز گذشته و 20 دقیقه امروز) خود را به این موضوع اختصاص داد؛ بنابراین، با احتساب هر دقیقه 25 میلیون تومان هزینه برای برگزاری جلسات مجلس، حدود یک و نیم میلیارد تومان (1500000000) هزینه بر کشور وارد کرده که این بدون احتساب زمان تلف شده هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان است که با حضور نایب رئیس اول مجلس، وزیر اقتصاد و تعدادی از نمایندگان تشکیل شده است.

اما این تنها هزینه‌ای نیست که وی به جامعه تزریق می کند. هزینه های دیگر ماجرا این است که اگر به کارمند گمرک ـ که به نظر می رسد در حال انجام وظیفه خود بوده ـ آسیبی برسد، از فردا هر فردی در هر اداره ای خود را نماینده معرفی کند، هیچ کارمندی جرأت سؤال و جواب از وی را نخواهد داشت، و کارمندان دولت ترجیح خواهند داد، وارد حاشیه نشوند در نتیجه وظایف قانونی خود را کنار گذاشته و در خدمت فرد خواهند بود.

اما مهمترین بخش ماجرا آنجایی است که مجلس گارد حمایتی از این نماینده مجلس گرفته است، به گونه ای که برای استیضاح وزیر 40 امضا جمع می کنند و خواستار برکناری رئیس گمرک کشور می شوند و جلسه، غیر علنی در دفاع از وی برگزار می کنند و رئیس مجلس به جای تذکر به نماینده مجلس، وزیر را مورد عتاب قرار می دهد و به جای برخورد با خاطی به فکر تنبیه فرد فیلمبردار می افتد.

گفتنی است، امروز سخنگوی هیأت رئیسه، صحبت های روز گذشته خود را قدری تصحیح کرده و گفته است، روز گذشته علاوه بر وزیر، نماینده خاطی نیز عذر خواهی کرده و به موضوع استیضاح پرداخت و توضیحاتی نیز در این باره داد.

بهروز نعمتی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات روز گذشته در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد گفت: استیضاح وزیر اقتصاد مطرح نیست، البته ممکن است یک نفر ادعایی هم در این مورد داشته باشد اما این موضوع شدنی نیست و بعید است کار به استیضاح بکشد.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص موضوع فیلمبرداری در جلسه غیر علنی مجلس نیز گفت: مشخص نشده چه کسی بوده!

این نماینده مجلس افزود: روز گذشته اظهارات من را برخی از رسانه ها درست منتشر نکردند. من گفتم که هم درازهی از مردم عذرخواهی کرد و هم وزیر از مجلس عذرخواهی کرد.

این نماینده مجلس در خصوص این که جو مجلس موضع حمایتی از درازهی دارد، گفت: بحث حمایت از وی نیست؛ اولا وی عذرخواهی کرده است، در ثانی موضوع به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شده و دکتر پزشکیان به عنوان رئیس هیأت، قرار است کمیته ای را به این منظور تشکیل دهد تا موضوع بررسی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۵۵
ببین من بدبخت کجا گیر افتادم! ببین چه عجایبی بر ما حاکم شده اند.
نه راه پس داریم نه راه پیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
با وجود این نمایندگان ایا باید در انتخابات بعدی شرکت کنیم ؟
اگه جلسه داشتن که همه میدونیم از قبل هماهنگ میشه و با احترام برگزار میشه
اگه جلسه نبوده که نماینده اونجا چیکار میکرده ؟؟؟
همه ی ما ایرانی هستیم همدیگرو خوب میشناسیم
احتمال خیلی بالا این نماینده دنبال یه کار شخصی بوده که این بساط درست شده
نمیدانم به حال خودمان گریه کنیم یا به حال این مجلسیان
فکر کنم متوجه شدین که بعد از سالها هنوز مشکل پوشک بچه شیر و...هندوانه شب یلدا را داریم.متوجه شدین که یک عده پول مردم را میگیرند ودولت باید تاوان بدهد.یک فرصت طلب حقوق کارگرانی که برایش کار کردند را پرداخت نمکند ودولت تاوان میدهد.متوجه شدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دولت تاوان نمی دهد همان کارگران بیچاره به جرم احقاق حق به زندان میروند.
تاسف خورد به حال مجلسی که با این همه مشکلات ریز و درشت دغدغه اینو داره که نماینده ای به یه کارمند وظیفه شناس توهین کرده و طلب کار است؟
تازه معلوم نیست این نماینده بابت چه منففعتی دنبال رئیس گمرکه؟!
زیادی انشا کرده ای اینجا ایران است. سوید یا سویس که نیست. اینجا اگر به مسولی بگویید بالای چشمت ابروست کارت با کرامت الکاتبین است. اگر ایانا مسول بگذرد. دور و بری ها ول کن معامله نییتند
این نماینده ها در مجلس آینده انتخاب نخواهند شد شاید از این مجلس کمتر نماینده ای باشد که بتواند بار دیگر اعتماد مردم را جلب کند بسیار مجلس فاجعه ای در تاریخ ایران بود یک فاجعه به تمام معنا و ضد روح دموکراسی و پارلمان‌ بود یک جمع محدود از آدم‌هایی که به منافع بسیار حقیرانه ای فکر می کنند
وای به این مجلس و نمایندگان
رییس جمهور بعضی کشورها با سادگی تمام به امورات شخصی رسیدگی میکنند مثل خانم مرکل و خیلی های دیگر یه نماینده با قلدری میخواد کار خودش رو توجیح کند من مطمانم ایشون به گمرک هم برا کار شخصی مراجعه کرده بود نه به خاطر مردم.کسی که برا کار شخصی مراجعه میکند دیگر نماینده محسوب نمیشد در حین مامورین که نیست وای به حال ما
اخه من چطور باور کنم که درازهی عذر خواهی کرده وقتی میبینم که تو مجلس میگه گفته باید کارمند و رییس گمرک و وزیر برکنار بشن. این یعنی عذرخواهی اخه
از حق این کارمند در سایت تابناک دفاع کردی و درود بر شما و روی نماینده فحاش را کم کردی
اتفاقا من از حرکت اون شخصی که نماینده رو بیرون کرد خیلی حال کردم دمش گرم برخلاف کسایی که تا یه مسئولی رو میبینن شرع به چاپلوسی میکنند.
دیگه کاملا مطمئن شدم که قانون فقط برای مردمه نه خود قانون گذار.به فرض اینکه کارمند اول توهین کرده باشه نماینده باید از راه قانونی پیگیری کنه نه اینکه مقابله به مثل کنه.مدیری یه آمپول بزنی ۵۰ تا اطلاعیه چسباندن که توهین شلاق و زندان داره ولی همون طور که گفتم این قوانین فقط مال مردمه..حالا مثلا بودن این مثلا نماینده چه سودی برای مملکت داره که نبودنش ضرر داشته باشه.کلا مجلسی که با دقیقه ای ۲۵ میلیون اداره میشه نبودش خیلی بهتره
فحاشی و توهین تبدیل به یک فرهنگ عمومی در جامعه مون شده، هر کسی راحت و بدون بازخواست بخودش اجازه میده به بقیه توهین کنه، این نوع رفتار از مردم عادی تا مسوولان رواج داره. بایستی حداقل در تایید صلاحیت نمایندگان، وزرا و دیگر مسئولین دقت کافی بشه تا این جور افراد صاحب هیچ پست و مقام دولتی نشن.مطمئنا مسئولی که شخصیت کسی رو پایمال میکنه، خوردن حق و حقوق دیگه براش مثل آب خوردن خواهد بود.
مجازات فحاشی تا 74 ضربه شلاق و یا 100 هزار تومنه!!! یعنی 74 ضربه شلاق با 100 هزار تومن قابل مقایسه است؟ لابد جریمه 100 هزار تومنی رو برای مسئولان و نمایندگان گذاشتند و اون شلاقها رو برای مردم عادی!!! بماند که کلا مجازات شلاق برای فحاشی باید حذب بشه.
تابناک واقعا برات متاسفم. 3 نفر در آتش سوزی در یک پیش دبستانی مردن، شما فقط یک بار تیتر زدی اما درباره این نماینده مجلس 3 بار تیتر زدی. نمیدونم چی بگم.
نماینده مجلس اشتباه کرده و باید از مردم عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره با دروغ مسائل قومیتی را وسط می کشید باید به شدت با این نماینده برخورد شود
قراره مردم رو بترسونید که دیگه کسی چیزی بابت رفتارهای زشتشون بهشون نگه. به خیالتون عهد ارباب رعیتی ناصرالدین شاه
متاسفانه .معلومه اینچنین نماینده هایی برای مردم تصمیم بگیرند وضع کشور به این حال روز باشه . اولین چیزی که یک نماینده باید داشته باشد اخلاق نیکو ، مردم داری و پیگیری مشکلات و درد دل های مردم هست. نماینده ای که دنبال رانت و رانت خواری و امتیاز گرفتن برای خود و دور و برایی های خودش از این وزیر و اون وزیر و بقیه مسئولین باشه نمیتونه مشکلی از جامعه رو حل کنه و مشکلات کشور و جامعه رو بیشتر هم میکند. به فرمایش امام خمینی (ره) : نگدارید کشور دست نااهلان بیفتد که متاسفانه در جامعه امروزی ما شاهد این مسئله هستم. افسسسسسسسو س
از ماست که بر ماست.
اگر این نماینده اخراج نشه
سنگ روی سنگ بند نخواهد شد
نام این چهل نماینده را اعلام کنید.
دقیقا به چه علت ایشون طلبکار هستند از وزیر اقتصاد ؟
قانون جدیده که بریم به مردم فحاشی کنیم سپس ادعا کنیم به ایران و قوم بلوچ و اهل سنت و نمایندگان مجلس و دولت و .... توهین شده ؟
قانون جدیده که نماینده برای استفاده از رانت در گمرک حضور داره و وقتی گندش در میاد طلبکار میشه که من برای مردم انجا بودم ؟
چه کسانی حمایت میکنند در مجلس ؟
مجلسی که باید صدای مردم باشد از دوران مشروطه تا حالا به وجود نیامده است چرا که افراد نورچشمی ها تایید میشوند تا کاری به کار تصمیمات کشور نداشته باشند و فقط به فکر کارها و رانت های خودشون باشند
نماینده ای که به ملت توهین کرده اخراج باید گردد.
از الان نتیجه بررسی هیات نظارت مشخصه
عجب! واقعن عجب! حیف این ملت!
جناب نعمتی و سایر اعضای محترم هیات رئیسه مجلس:
ما اگر بجای شما بودیم تا پایان این دوره مجلس را به همین موضوع اختصاص می دادیم!! چرا که همه مشکلات مردم که حل شد! بقول برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری؛ دیگر کسی از گرانی گلایه ندارد! دیگر از چپاول مردم توسط خودروسازان نازنین خبری نیست و خوشبختانه قیمت خودرو پراید با قیمت بوئینگ 737 در سال 1353 یعنی 38 میلیون تومان برابر شده!! ارزاق عمومی هم از بس ارزان شده مردم نمی دانند با شوک این سطح از ارزانی چه کنند؟! و برجام هم ما را در اوج نگهداشت و ... حال که مشکلی نمونده پس همان بهتر که موضوع توهین به درازهی!! را تا انتخابات ادامه دهید...
این نماینده باید و باید و باید از مجلس و دانشگاه اخراج شود. ولا غیر
باسلام بایستی این نماینده سلب مصونیت شود وبعدا هم به کلاس اخلاق برود وابروی نمایندگان محترم را نبرد وهمچنین از ملت ایران عذر خواهی کند واز مردم شیعه هم عذر خواهی کند وهر خلافی را با برچسب زدن سنی وشیعه پاک نکند
ما از او می خواهیم کی باو بعنوان اهل تسنن توهین شده
هرچه بگندد نمک اش می زنند
وای به روز ی که بگندد نمک.
اگر یک فردعادی چنین بر خوردی می کذد به اتهام توهین به مامور دولت تحت تعقیب قضایی قرار می گرفت حال فردی از قوه مقننه. خود مرتکب شده. جامعه انتظار دارد قوهدقضایی بدون اغماض وطرفداری عمل کند .
حساب کنید:
درازهی در عرض سه چهار روز 1.5 میلیارد به مملکت خسارت زد...
"درازهی ها" در سه چهار سال چقدر به مملکت خسارت می زنند؟!
اگر آنزمان که نماینده مجلس به صورت مامور راهنمایی و رانندگی در فرودگاه کوبید که چرا اجازه نمی دهد همسرش با ماشین خلاف برود،جدی برخورد شده بود،الان وضع بگونه دیگری بود.....
نماینده باید عفت کلام داشته باشد. واقعا جای تاسف هست‌ که ایشان به جای عذرخواهی از همه ملت پیگیر استیضاح وزیر است.....
فیلم منصوب به توهین نماینده مجلس را دیدم واقعا شرم اور است و باعث سرافکندگی به عنوان یک ایرانی که نماینده مجلسش ایشان باشد. ولی نکته این است که باعث تعجب و حیرت نگردید. اگر به نطقهای نمایندگان در صحن مجلس توجه کنید و یا سایر اظهار نظرات خارج از مجلس و سخنرانیشان که طبق قانون ، بیان و اظهار نظر نمایندگان در همه شئون کشور ایفای وظیفه نمایندگی است ، با بیاناتی و بعضا بی ادبی اجتماعی، سیاسی و غیره رو برو میشویم که این مورد به قول معروف پیش آن هیچ است.
قبلا نیز مکتوب شده بود که کادر سازی در همه زمینه های اداره کشور مغفول مانده از جمله تربیت شهصیتهای دارای پتانسیل نمایندگی مجلس. نه آرومی دارد و نه شدنی است که دوره ها و کلاسهایی برای تربیت کاندیدا ها برگزار شود. روند طبیعی آن هم وظیفه دولت است حمایت از تحزب در کشور است . وقتی احزاب با همه ساز و کار مرسوم در آن شکل گرفت کادرهای لازم نیز تربیت می‌شوند. ذکر نکته ای بیجا نیست. اوائل خدمت کی روش به عنوان سر مرسی تیم ملی فوتبال، یک پرتغالی هم وطن کی روش همزمان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود. کی روش در مصاحبه های خود انتقاداتی را متوجه این سر مربی که تیمش ( پرسپولیس ) نتایج ضعیفی را در لیگ گرفته و میگرفت، کرده بود. این انتقادات به مذاق طرفداران تیم محبوب تهرانی خوش نمیامد بگونه ای که یک خبرنگار علت انتقاد کی روش از مربی آن تیم و هموطنش را سؤال کرد. اما پاسخ کی روش دقیق و درست بود . ایشان در پاسخ گفته بود که : “ در حال حاضر ۷ یا ۸ بازیکن ( عدم دقت تعداد از حافظه بنده است ) از تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شده اند چنانچه این تیم نتایج خوب در لیگ نگیرد و نقاط ضعف را تصحیح نکند، تیم ملی فوتبال هم نتایج خوب نخواهد گرفت “ . این منطق در همه جا کارستز است.
کاش رسانه ملی هم به این ماجرا جدی تر می پرداخت.
باید فشار رسانی باشه تا هر کس در برابر عملش پاسخگو باشه.
نماینده ای که به جای عذرخواهی از رفتار زشت خود طلبکارانه تهدید به استعفا میکند همان بهتر که هرچه زودتر ایتعفا برهد و کسوت نمایندگی مردم شریف را مخدوش نکند مجازات توهین شلاق و جزای نقدی است و کارمندی که مورد اهانت واقع شده حق شکایت دارد.
این نماینده بجز فحاشی و بددهنی جرم بزرگتری هم دارد آن هم دروغ گویی است . دروغ به اعضای مجلس و مردم.

در کشورهای پیشرفته مسئولان سعی میکنن تا جای ممکن شفاف باشند، اما در ایران برای موضوع شخصی مربوط به یک نماینده که در کل جامعه پیچیده و هیچ مشکل امنیتی یا حریم خصوصی هم نداره، جلسه غیرعلنی برگزار میکنند!
عجب مجلسي عجب نمايندگاني ملت دارند ديگر نيازي به دشمن نداريم
بدانید نام بلوچستان هرگز پاک شدنی نیست در هر صورت متاسفم برایتان نادیده گرفتن یک قومیت باعث حذف آن نخواهد شد مگر اینکه هدفتان تجزیه و برانگیختن احساسات مردم باشد که ظواهر امر مشخص است که چنین هدف شومی را دنبال می کنید متاسفم برای تابناک که افرادی در ا« قلم میزنند که چیزی از قومیت ها حساسیتها نمیدانند
"این در حالی است که انتظار بر این بود، نمایندگان دست کم به احترام کشته شدگان این حادثه قدری تأمل می کردند و به جای دفاع از نماینده استان سیستان ـ که وزیر را دو روز پشت سر هم به مجلس می کشانند ـ و به خاطر مردم سیستان، امضاهای خود را از پای نامه برنمی داشتند"
به نظر من این نماینده هرچه سریعتر باید اخراج شود و از شهروند شجاع مشکی پوش تقدیر
یعنی چی؟ هر دقیقه 25 میلیون از کجا اومد؟
پس روزانه کلی پول هزینه مجلس میشه
واقعا این مجلس باید به عنوان الگوی ناکارامدی معرفی شه. در تاریخ ادوار جمهوری اسلامی به نظرم این مجلس اسطوره تمام نماست . واکاوی علل درخشش این دوره مجلس و تششعات عالم تابش رو از تابناک خواهانم یه بررسی بکنه خصوصا که دوره حضرات رو به اتمامه.
بجای اینکه از کارمند درستکار تقدیر شود اورا توبیخ میکنند و نماینده ای که فحاشی میکنم مورد حمایت قرارمیگیرد .
جای تاسف است.
واقعا باید به حال اون نماینده گانی که ازاین هتاک حمایت کورکورانه کردن گریست وتاسف خورد ابن اقا با صحبتهای نابخردانه بحث قومیت را پیش کشیده تا با این مسئله باج خواهی کند این جور ادمها باعث مشکلات مذهبی وقومیتی میشوند وهمه ما مردم شیعه استان بخاطر همین مسائل وشبیه به اینها سرخورده شده وکلا دلخور شدیم
واالله که در صورت عدم عذرخواهی نماینده همه باید در مجلس تحصن کنیم و تکلیف را یکسره نماییم
یه عده اومدن رو کار دارن به مردم زور میگن ،موضوع اینجاست که عمرمون تو این مملکت هدر رفته
نماینده مجلسی که چنین ادبیات و طرز تفکری داره واقعا نباید توی مجلس باشه و واقعا به قول وی که صادق بوده خاک بر سر ما با این انتخاب هامون و . وسوال دیگر اینکه ایشون با خودروی لکسوس و شخصی به نام حاجب که وارد کننده خودرو است برای پیگیری امور مردم به گمرک رفته اند یا خیر
اکثریت افرادی از جامعه که فیلم این درگیری را دیده اند ، نماینده را مقصر میدانند و عادلانه خواهد بود اگر با این نماینده برخورد قانونی صورت گیرد. البته از دیگر جهات هم که ایشان بعد از وقوع جریان با انتشار ویدئی دوم بدنبال خط دهی به مسئله شده و با تحریک همکاران خود و به ناحق به دنبال سیاسی و حتی فرقه ای و مذهبی کردن قضیه است نیز باید فراموش نشود و تذکرات تنبیهی به جناب نماینده داده شود.
لطفا شفاف بگویید چرا دقیقه ای ۲۵ میلیون در مجلس هزینه می شود؟ واقعا چه کار می کنند؟ مگر نشستن در یک جایگاه و یا رژه رفتن در صحن مجلس چقدر هزینه دارد.تصور میکنم اینها هوا یی که تنفس میکنند از بلورهای الماس است که اینهمه گران است
پس موج سواری و تحریک هموطنان بلوچ و اهل تسنن توسط این به اصطلاح نماینده چی جرم نیست سواستفاده از جایگاه جرم نیست
از آقای لاریجانی و سایر نمایندگان انتظار داریم با این مشکل به دور از احساسات و تعصب اینکه ایشان نماینده مجلس است برخورد شود ایشان به تمام ما توهین کرد وبدتراز توهینی که به کارمند گمرک و مردم کرد تازه بدون بررسی موضوع خواستار برکناری کارمند،رییس گمرک و استیضا وزیر اقتصاد شد بهترین حرفی که این نماینده زد فقط استعفا ء خودش بود که بهترین راه برای خاتمه این بی حرمتی است.
هر کسی که از راه برسه بشه نماینده مجلس ،نتیجه همینه !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار