بازدید 39538
حاشیه‌های ادامه‌دار رفتار نامتعارف «محمدباسط درازهی» نماینده سراوان؛

آقای نماینده! کاش فقط عذرخواهی می کردید و تمام/ مردم پیگیر وضعیت کارمند گمرک خواهند بود

از آنجا که شروع کننده توهین و ایجاد مناقشه اخیر «محمدباسط درازدهی» نماینده سراوان است، بهتر بود او تنها به عذرخواهی از مردم حوزه انتخابیه اش، مردم ایران و حتی عوامل گمرک بسنده می کرد و سراغ بیان حرف های خلاف واقع برای تشدید اختلافات قومی و مذهبی نمی رفت؛ موضوعی که با توضیحاتی که درباره کارمند مذکور داده شده نشان می دهد، درست نیست.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 19 December 2018

فیلم کوتاهی که از برخورد تعجب برانگیز «محمدباسط درازهی» نماینده سراوان در مجلس با کارمند گمرک شهید بهشتی منتشر شد، واکنش های بسیاری به دنبال داشت. آقای نماینده در پاسخ به کارمند حراست این مجموعه که تاکید دارد به واسطه عدم هماهنگی نمی تواند درب پارکینگ را به روی وی بگشاید، واکنش تندی نشان داده و او را با الفاظ و کلمات ناشایستی خطاب قرار می دهد؛ هرچند کارمند گمرک نیز پاسخ وی را می دهد و خواستار رعایت ادب و احترام است.

به گزارش «تابناک»؛ پس از رد و بدل شدن برخی الفاظ توهین آمیز، کارمند گمرک که از رفتار نماینده مذکور متعجب شده، خطاب به مردم حاضر اعلام می کند، این فردی که در حال توهین است، کسوت نمایندگی مجلس را دارد که البته برخی حاضران از جمله یکی از جوانانی که در محل حضور دارد، رفتار تندی نشان داده و هرچند به کار بردن الفاظ ناشایست از سوی او خطاب به درازهی اشتباه است، خواستار ترک آن محل توسط نماینده سراوان می شود.

ماجرای توهین نماینده مجلس و واکنش مردم به او چه بود؟

پس از پخش گسترده این ویدئو، «محمدباسط درازهی» نماینده سراوان دست به کار شده و برای دفاع از خود در ویدئویی دیگر توضیحاتی ارائه می کند. او تأکید دارد که فیلم منتشره با ترفندهای کامپیوتری برای تخریب چهره وی تقطیع شده است. او همچنین ادعای دیگری را مطرح می کند، مبنی بر اینکه در آن فیلم کارمند گمرک به قوم بلوچ و اهل سنت توهین کرده و حتما مسأله را از مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد کرد.

آقای نماینده! توهین کردی، جوابش را هم شنیدی!/ کاش فقط عذرخواهی می کردید و تمام/ مردم پیگیر وضعیت کارمند گمرک خواهند بود

اما یکباره احقاق حق از مراجع ذی صلاح جای خود را به بهره گیری از ابزار نظارتی و افزون شدن اشتباهی بر اشتباه دیگر می دهد، ولی دامنه اتفاقات در نهایت به «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی می رسد که اتفاقا امروز در مجلس حاضر بود. وزیر که انگار از اصل ماجرا خبر ندارد، بابت توهین کارمند گمرک از آقای نماینده مجلس عذرخواهی می کند، اما خواسته این نماینده و برخی اطرافیانش بیش از اینهاست!

بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این ‌باره گفته که «وزیر اقتصاد در صحن صحبت کوتاهی در این مورد داشت و از طرف خود در این مورد عذرخواهی کرد و قرار شد، این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی کند.» بر اساس آنچه در خبرها آمده است، منظور از بررسی ابعاد مختلف موضوع این است که بنا به خواسته نماینده مورد اشاره وزیر، باید رئیس کل گمرک و رئیس حراست را برکنار کند!

چرا وزیر اقتصاد باید پاسخگو باشد؟

آن طور که علی کرد، نماینده مردم خاش در مورد چرایی مطرح شدن استیضاح دژپسند وزیر اقتصاد گفته، این موضوع به دلیل توهین کارمند گمرک مطرح شده است، حال آنکه اصلا از توهین نماینده سراوان و چرایی آن حرفی به میان نیامده است. علی کرد با اشاره به اینکه چهل امضا برای استیضاح وزیر جمع شده، اعلام کرد که نمایندگان، استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زده و عزل رئیس گمرک و رئیس حراست گمرک را دنبال خواهند کرد!

«محمدباسط درازدهی» با این حال بیکار ننشسته و در کانال تلگرامی خود نوشته که «از مردم شریف ایران و نمایندگان مجلس عذرخواهی می‌کنم. وی با بیان اینکه مجادله نزدیک به ده تا دوازده دقیقه بوده و فقط چهل ثانیه از آن منتشر شده است، افزوده: با هماهنگی قبلی برای پیگیری مطالبات مردم به گمرک رفتم که پشت درب ورودی ۴۰ دقیقه معطل بودم!

نماینده سراوان در مجلس همچنین گفته ممکن است فیلم مربوط به دوربین‌های حراست باشد و باید پرسید توسط چه ‌کسی و چرا منتشر شده است. درازدهی ادامه داده است: تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج مدیرکل گمرک و کارمند هتاک ایستادم. امروز نوبت من است و فردا نوبت نماینده‌ای دیگر، اگر به این موضوع رسیدگی نشود، استعفا داده و به دانشگاه برمی‌گردم. از حق و حقوقم یک ذره کوتاه نمی‌آیم. (انگار آقای نماینده انتظار داشته توهین کند و بقیه در مقابل توهین او بنشینند و نظاره گر باشند، تا مبادا جایگاه نمایندگی ایشان خدشه دار شود.)

پاسخ یک کارمند گمرک به ادعاهای نماینده سراوان

البته در فاصله کمی، یکی از کارکنان گمرک پاسخ ادعاهای نماینده سراوان را داده و مشخص شده است که بسیاری از ادعاهای او درست نیست. یکی از کارکنان گمرک در مورد فیلم منتشره از یک نماینده مجلس هنگام ورود به ساختمان گمرک در خیابان بهشتی تهران و درگیری با یک ارباب رجوع، چنین توضیح داد: ساختمان خیابان شهید بهشتی گمرک جمهوری اسلامی در تهران دارای پارکینگ محدودی است که عمدتاً توسط خودروهای مدیران گمرک اشغال می‌شود و میهمانانی که از قبل هماهنگ کرده باشند، می‌توانند برای پارک خودرو از این پارکینگ استفاده کنند، اما در روز سه‌شنبه هفته قبل یکی از نمایندگان مجلس بدون هیچ هماهنگی قبلی قصد داشت با خودروی خود وارد پارکینگ شده و دیداری با رئیس کل گمرک داشته باشد که چون هیچ گونه هماهنگی از قبل انجام نشده بود از ورود خودروی این نماینده به پارکینگ گمرک به دلیل مشکل ظرفیت پایین پارکینگ جلوگیری شد.

وی افزود: اینکه نماینده محترم مجلس اعلام کرده جلسه با رئیس گمرک از قبل هماهنگ شده و بعدا تغییر یافته بود، صحت ندارد و کارمند انتظامات گمرک موظف بوده به خاطر عدم هماهنگی از ورود خودروی این نماینده به داخل پارکینگ گمرک جلوگیری کند.

وی افزود: کارمند گمرک که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی اجازه ورود بدون هماهنگی را به نماینده مجلس نمی‌دهد، هیچ گونه سابقه سوئی در مدت خدمت در گمرک نداشته و اتفاقاً خودش از شهروندان اهل تسنن ترکمن صحرا در استان گلستان است و ادعای نماینده مذکور مبنی بر توهین به اهل تسنن از سوی این کارمند و قومیتی جلوه دادن این بحث و درگیری، نمی‌تواند واقعیت داشته باشد.

وی تأکید کرد: این جریان در اوج ساعات کاری و شلوغی زمان اداری اتفاق افتاده که اگر آن نماینده مجلس قبلاً حتی با یک تلفن هماهنگ کرده بود، هیچ یک از این مشکلات پیش نمی‌آمد و از قبل برای جای پارک خودروی ایشان تدبیری می‌شد. همچنین طبق فیلمی که وجود دارد، این نماینده مجلس ۴۵ دقیقه در جلوی درب گمرک معطل نشده و همان ۵-۶ دقیقه‌ای که جر و بحث بین نماینده و کارمند و همچنین دخالت یک ارباب‌رجوع صورت گرفته، واقعیت دارد.

وی ادامه داد: هیچ فردی نباید فحش و ناسزا به دیگری بگوید؛ به ویژه این که فرد گوینده نماینده مجلس و از مسئولان کشور باشد و توهین از جانب هیچ کس به فرد دیگری پذیرفته نیست و همه باید نسبت به حفظ کرامت افراد بدون توجه به جایگاه آنها اهتمام داشته باشند.

این کارمند گمرک در پاسخ به این پرسش که آیا کارمند مورد نظر هنوز سر کارش است، گفت: دلیلی ندارد که آن کارمند وظیفه‌شناس از کار بی‌کار شود؛ البته باید در مورد همه شهروندان از جمله نمایندگان مجلس که خود قانون‌گذار هستند، قانون و مقررات رعایت شود.

ابزار نظارتی مجلس بازیچه عصبانیت نمایندگان نشود!

از آنجا که شروع کننده توهین و ایجاد مناقشه اخیر محمدباسط درازدهی، نماینده سراوان است، بهتر بود که او تنها به عذرخواهی از مردم حوزه انتخابیه اش، مردم ایران و حتی عوامل گمرک بسنده می کرد و سراغ بیان حرف های خلاف واقع برای تشدید اختلافات قومی و مذهبی نمی رفت. موضوعی که با توضیحاتی که درباره کارمند مذکور داده شده نشان می دهد، درست نیست.

قطعا کارمند مذکور گمرک از این نماینده مجلس دستور نمی گیرد که بخواهد تابع امر او باشد و آقای درازهی هم بهتر بود به جای درست کردن این غائله با یک هماهنگی ساده کار را به اینجا نمی کشاند. اینکه یک نماینده مجلس تا این اندازه خود را صاحب حق و اختیار بداند که توهین کند و کسی در مقابل به او پاسخی ندهد و اگر چنین داستانی درست شد به استفاده از ابزار نظارتی مجلس به منظور کینه جویی روی بیاورد، رویه ای کاملا اشتباه و غلط است، از همین لحظه مردم کوچکترین تغییر در وضعیت کارمند گمرک شهید بهشتی را دنبال و هر گونه برخورد با او را به واسطه فشار این نماینده مجلس محکوم خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۲۹
"اگر به این موضوع رسیدگی نشود استعفاء داده و به دانشگاه برمی‌گردم."
باید گریه کرد بحال اون دانشگاهی که امثال چنین شخصی در آن تدریس می‌کنند!
استعفای این نماینده محترم از مجلس و اخراج از دانشگاه حداقل کاری است که باید در مورد ایشون انجام بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مگر توهین به دیگران جرم نیست. . آیا نباید نماینده توهین کننده به دادگاه و ماحکمه فرا خوانده شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
با سلام کاش عذر خواهی میکرد و بعد راجع ببه فاجعه مدرسه اسوه در سیستان یه چیزی میگفت
کاش نمایندگان محترم قانون می گذاشتن هیچ مدرسه ای حق استفاده از بخاری نفتی رو نداره نه اینکه وقت بگذارن برای اینکه استیضاح کنند وزیر اقتصاد را
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این فرد در درجه اول به جرم توهین باید محاکمه شود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مجلس با حرکت دیروز خود و حمایت از یک نماینده مجرم و هتاک نشان داد چگونه شخصیتی دارد !
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
از قوه قضاییه سوال دارم آیا قانون برای یک فرد عادی با یک نماینده مجلس فرقی دارد ؟
اگر فرقی ندارد این نماینده را به جرم اهانت محاکمه کند
همینه که هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
ما جامعه کارمندان ایران و جامعه مردم ایران بدینوسپیله
از این نماینده غیور انقلابی و استکبار ستیز و قانونمند
عذرخواهی کرده و
اعلام میداریم
که آماده هرگونه تنبیه و مجازات و اخراج شدن
و کتک خوردن هستیم
و اعلام میکنیم که مردم ایران کوچیک همه نماینده ها هستن و نماینده ها ولی نعمات و آقا بالا سر ما هستن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تاسفباره که پس از ۴۰ سال شعارهای اخلاقی دادن و از همه دنیا ایراد گرفتن ، یکی از نمایندگان مجلس باید به کارمندان و مردمی که اورا به کرسی قدرت نشانده اند اینطور توهین میکند و از ان بدتر که تعداد زیادی نماینده دیگر از او فقط برای حفظ قدرت خود حمایت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاش فقط لیست 40 نماینده رو بشه مردم بدونند طرز فکر نماینده هاشون رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
ضرب و شتم نماینده کاملا مشخص است بخاطر لباس نماینده بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این اخلاق ایرانی جماعته...
دست پیش بگیر پس نیفتی!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مصونیت قضایی هست که باعث میشه دوستان نماینده و وزیر و.... هر اقدامی که دوست دارند انجام بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
از قوه قضائیه بابت حتک حرمت ملت ایران توسط این نماینده خواستار پیگری هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نماینده ملت!!!! دانشگاهی!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
قانون فقط برای فقرا است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خبرای جدیدو انگار نداری خوابی تابناک دستور پیگرد برای کسی که فیلم توهین این نماینده رو گرفته صادر شده مقصر اصلی پیدا شد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای لاریجانی در کمال تعجب انتشار این فیلم رو نادرست دونستند. کجای این کار که مردم نمایندگانشون رو بشناسند خطاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
در اون دانشگاه رو بايد گل گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
باید به حال آن دانشگاه گریه کرد که تو استادش باشی.
مالک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
توهین جرم است و مبلغ صد هزار تومان جریمه دارد همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
من کاری به این آقای نماینده که قطعاً خیلی هاشون از دماغ فیل افتادن و اون آقای کارمند گمرگ که شاید انسان بسیار شریفی باشه، ندارم، ولی خاطره بدی که از گمرک دارم اینه، که 18 سال پیش بعد، وقتی حقیر بعد از یک زندگی دانشجویی در خارج به کشور برمی گشتم، همین کارکنان شریف گمرک تا برای 6، 7 نفر من جمله رئیس بخششون از بنده حقیر رشوه یا بقول خودشون شیرینی نگرفتند وسایلم رو که بعداً مشخص شد خرد و خمیر هم شده اند ترخیص نکردند. اونجا فهمیدم که در چند سالی که در کشور نبودم چه اتفاقی افتاده و اصولاً در برخورد با کارمندان گمرگ بود که برای اولین بار فهمیدم، شیرینی یعنی چی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شاید نماینده حقیقت را بگوید شما مردم آیا حاضرید یک روز خودتان مسئول باشید،بخدا اکثر مردم ایران فقط بلدند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و فقط شکایت کنند احل کار کردن هم نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگر اکثرتون بدونید این نماینده اصلاح طلب است اینقدر علیهش نمی نویسید.
آقا اینا فوتشاپه تا دوباره تَکرار نکنید
ناشناس
| Romania |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
توهین جرم هست، ولی این نماینده‌ها، مصونیت دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خدا کند بدتر ار بد نیاید
هر روز یک حرکت ناامید کننده از لیست امید دیده میشود
و از انجا که کاری از دستمان بر نمی اید فقط می توان دعا کرد که بدتر از بد نیاید
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
الان چند وقتیه که دارم به ایرانم امیدوار میشوم

چرا؟


چون عدالت در حال شکل گرفتن است و کسی که تخطی از قانون کند به دار مجازات آویخته میشود.
کارمند بی گناه
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بستگی داره که در چه مقامی باشی طبق قانون نانوشته از بالا به پایین جرم نیست اما اگر یک فرد عادی به یک مقام بالاتر توهین کند بلافاصله دستگیرمیشود این آقای نماینده هم چون پشتش قرص بوده در مقابل انجام وظیفه کارمند به ایشان توهین هم می کند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خداوکیلی ما مردم ایران هروقت به یک مقام یا پولی میرسیم همین میشیم.انتظار بیشتری از اینا نباید داشته باشیم. بهتره رو تربیت فرزندانمون بیشتر دقت کنیم تا نسل بعدی کمتر گرفتار این مسائل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
احتمالا در دانشگاه هم دانشجویی به نمره اش اعتراض داشته باشد پاسخ این آقا با "گ....خوردی" شروع خواهد شد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بنده و بقیه مردم ایران نیز در صورتی که این نماینده از مجلس اخراج نشود از سمت شهروندی خود استعفا خواهیم داد. یک ذره هم از حق خودمون کوتاه نمیاییم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
پیشنهاد میکنم گروهی از وکلای توانمند و مردمی به عنوان یک ادای تکلیف و یک حرکت اجتماعی خیرخواهانه و رایگان وکالت این کارمند را بپذیرند و با طرح دعوای حقوقی ضمن روشن ساختن حقایق که البته بسیار هم واضح است و محکوم کردن نماینده از برخورد با او و وزیر و .. جلوگیری نمایند
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگر ایشون به خاطر هر شخصی از حوزه انتخابیش اینقدر پیگیر باشه حق داره ولی اگر فقط برای افراد خاص باید مورد پیگرد فرار بگیره نه تنها به خاطر فحاشی بلکه به خاطر علت اینکه چرا ایشون با یک وارد کننده خودرو که دل همه ملت ایران از این صنف خونه باید شخصا برن پیش رئیس گمرک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مردم بجز پیگیر بودن وضعیت شخص کارمند گمرک پیگیر صحت و سلامت آن ارباب رجوع هم خواهند بود مسئولین بیش ازحد پر توقع شده اند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
متاسفم برای افکاربچه گانه شما ناشناس مغرض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آن خانمی که در تصویر دارد می‌خندد، معلوم است که در این توطئه دست داشتهو هیچ واکنشی نشان نداده . اما چرا هیچ‌کس از او صحبتی نمی‌کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
راستی نفرمودید ایشان در دانشگاه چه تدریس میکند؟
علی
| Netherlands |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
یاد اون افسر ناجا که یکی از همین نمایندگان صورت و دماغش را شکسته بود و ناسزا هم بهش گفته بود افتادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
نماینده ها یاد گرفتن مثل بچه ها که قهر و تهدید می کنند ؛استعفا بدن .استعفا دادچه بهتر برند بذارند افرادلایق بیان تومیدان.درضمن چرارییس گمرک نکنه ایشون مانع کسب و کار آقایون شده میخوان با این بهونه برش دارن.آخه ازین دست مسائل زیاد هرکه غیرقانونی عمل کنه خریدار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
برادر عزیز اصلاح طلب و اصولگرا نداریم همه برادارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
مردم خواستار رسیدگی به توهین نماینده به کارمند دولت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
توهین به نماینده مردم درست نیست.
شهروند ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
ادب مرد به ز دولت اوست
مردم که پیگیر و پشتیبان کارمند مودب و وظیفه شناس گمرک خواهند بود. در این شکی نیست. ولی خیلی خیلی مهم تر از مردم، خداوند است. خداوند هم اگر اجحافی در مورد کارمند گمرک انجام شود مطمئن باشید جواب ظلم کننده ها را خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
طبق شنیده ها این استاد ادبیات تشریف برده بودن اداره گمرگ صرفا برای خودروی لکسس خودشون که تو گمرگ مونده
ترک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
باید به اون شخص محترم و جنتلمنی که نماینده رو بیرون میکنه مدال شجاعت اهدا شود.شک نکن راستشو گفتم شوخی نبود
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
جالبه داعیه عدل و داد و عدالتمون گوش فلک رو کر کرده ولی اونطور که اخبار گفت کارمند بدبخت از کار تعلیق و در اختیار تخلفات اداری قرار گرفته و اون شهروند شجاع و دفاع کننده از حق تحت پیگرد قرار گرفته اونوقت نماینده زورگو و فحاش و بی ادب چیزی هم طلبکار شده!عجب عدالتی!عدل علی(ع) اینه؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
سلام دوستان. من مدرس دانشگاه هستم)بیش از ۱۰ سال. فقط خواستم بگم کاش بشه ایشون به دانشگاه نیان. چون چیزی که خیلی اهمیت داره برای من کار فرهنگی و تربیتی که جزو اهداف ماست. یه کمپینی چیزی بزارین که هر جا هست فقط دانشگاه نیاد! ممنون
جناب آقای به اصطلاح نمایند این فیلم ها سوخته . شما عادت به افترا و تهمت زدن دارید خدا از شما نگذره و بدانید ما حامی کارمند گمرکیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
من حامی حقم از طرف خودت حرف بزن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای ناشناس 13:49 دقیقه مشکل اینست که امثال شما حق ناشناس هستید و گرنه ننگ این رفتار نماینده و حقانیت مأمور گمرک عیان است .
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
نماینده ها در مورد شغل و بیکاری و فقر و گرانی و ازدواج جوانها هیچ کاری نمیتوانند بکنند و تنها کاری که میکنند همین فحاشی به مردمه.
سوال اقای نماینده تواداره گمرک چکار داشتن ؟؟ تو اداره گمرک تهران دنبال وزیر اقتصاد بودن ؟ یا دنبال کار شخصی و اعمال نفوز به واسطه نماینده بودن به ریس اداره جهت انجام امور شخصی ؟؟؟؟ که اگر این جور باشد ایشان نماینده هستن یا بازرگان ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سراوان شهری مرزی است و احتمالا مردم آن تعاملاتی با گمرک هم دارند. بیایید منصفانه نقد کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نه نماینده هستند نه بازرگان. چون هم نماینده ها آدم های مودبی هستند هم بازرگان ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای ۱۱:۵۸ جهت اطلاع مردم شهرهای مرزی اتفاقا چندان سروکاری با گمرک ندارند . نیازی هم ندارند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مثل اینکه فرزان خود کارمند هتاک است
فقط به حال این مردم باید گریست.چون هیچ جای صحبتی
نبست وقتی خواص یک کشور این باشند وای به حال عوام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
عامه مردم مودب هستند و تعداد اندکی از نماینده ها ومسولانی هستند که خود را صاحب همه چی میدانند.ودر اعمال خود نیز بی ادب هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
باید به حال گمرک گریست که نماینده مردم را با بی ادبی بیرون میکند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نماینده بی ادب و فحاش را نه تنها از گمرک که از مجلس باید بیرون کرد.
وای به حال دانشگاهی که این نماینده تهدید کرده به آنجا برمیگردد. ایران اسلامی، ایران ایمان و وقار و ادب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دانشگاه ازاد سراوان با مدرک کارشناسی ارشد که در یکی از مقالات چاپ شده ایشان خود را پرفسور معرفی کرده اند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
ناشناس مغرض است
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
مردم بدانید این علی که زیر هر کامنتی مخالفت کرده پسر اون نماینده بی ادب هست
اتفاقا از این لحظه جناب نماینده سریعا باید اخراج شود به دلیل عدم تعادل روحی و ثبات شخصیت (دروغ گویی و نفرت پراکنی، تفرقه افکنی قومی و مدهبی و ...) و بعد از اخراج می بایست قوه قضاییه ورود کند سریعا
این مطالبه ای هست که می بایست محقق شود.
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاملا درست فرمودید
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این خواسته مردم است تا این رویه عادت نشود نماینده ازجایگاه خود سوء استفاده کند. .
از کارمند وطیفه شناس باید تقدیر شود که پارتی بازی نکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
البته پیگیر موضوع هستن نه اینکه چرا نماینده به خودش اجازه داده گستاخی کنه صرفا دنبال کسی هستن که فیلم رو منتشر کردن
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
منم موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
واقعا درست است
فکرکنم استاد دانشگاهی هم با زور ضرب وپارتی گرفته
دکترا دنده عقبی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خلیل شما حتما حراستی هستید که دارید به نماینده اتهام می زنید
باید بلایی سر این نماینده نما بیارن که درس عبرت برای سایرین شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دقیقا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
جواب شما ناشناس همان بود که شنیدید چون ادب ندارید
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
علی چند گرفتی از نماینده سراوان که اینگونه خودت رو براش پاره میکنی و سنگش رو در هر کامنتی به سینه میزنی؟
فکرمیکنندچون صاحب منصبی هستندهرطوردلشان بخواهدمیتوانندبادیگران صحبت کنند ! اگربا توهین های مسوولین ازجمله وزیر ... و نماینده ... برخوردقاطعی صورت میگرفت الان شاهد تکرار ان نبودبم
واقعا متاسفیم برای مردمی که امثال ایشان نمایندگانشان هستند
يعني اين نماينده به علاوه اون 40 نفر نماينده ديگه بايد اخراج بشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دمت گرم
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خدا خواسته دست این 40 نفر رو بشه
ابزار نظارتی مجلس بازیچه عصبانیت نمایندگان نشود!
حرف بسیار درستی است .نمایندگان مجلس باید دست از این بازی ها بردارند .
بالاترین بی حرمتی و ظلم وجفا را روحانی درحق ملت ایران کرده که تورم بالای صددرصدی رادرمدت یک سال به ملت ایران تحمیل نموده و 80درصد ملت ازقبیل کارگران وکارمندان وبازنشستگان رابه زیرخطفقر وفلاکت برده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آب رو بریز اونجا که محمود می گفت.
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
و آقای رئیس جمهور راست راست تو چشم مردم نگاه میکنندو میگویند که نه ما رشداقتصادی داریم تورم ما تک رقمی است ودولت قبل خزانه را خالی کردو غیره کذب بس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تدبیر امید همینه دیگه
علی برکت الله
چرا میگه امروز نوبت من هست و فردا نوبت نماینده های دیگه. مگه نماینده های دیگه هم بی ادبن؟
در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب یارب مپسند.....
نماینده ای که این اقا باشد باید بجرم اهانت به مردم بازداشت و محاکمه شود
شهروندی که این اقا را از اداره بیرون کرد باید تشویق بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دقیقا
مگر تلگرام فیلتر نیست؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
به نکته ظریفی اشاره کردی
زدی تو خال
متاسفم که همچین آدم هایی به مجلس رفته و برای هشتاد میلیون ایرانی تصمیم گیری می کنند. نماینده مجلس اگر خود را خادم ملت بداند اجازه چنین رفتاری را به خود نمی دهد. امان از ندانم کاری و خود برتر بینی.
به نظرم استاد بزرگوار دانشگاه بر نگردی بهتر هست.
هر وقت رییس جمهور بخاطر اشتباهاتش از مردم عذر خواهی کرد این نماینده نیز عذرخواهی خواهد کرد.

منتظر اخلاق نباشید. بی اخلاقی بیداد میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مسئله اینجاست که امثال این نماینده در مجلس باید از رئیس جمهور حساب کشی کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کدوم رییس جمهور؟ رییس جمهور قبلی؟ که همه بی اخلاقی ها و بگم بگم ها از اون شروع شد؟
همه بايد در مقابل قانون يكسان باشند وقتي در كشور ما مديران حاضر نيستند كارت ورود بزنند و خود را تافته جدا بافته مي دانند ديگه نماينده مجلس كه خود را پادشاه مي داند
نکته جالب میزان محبوبیت نمایندگان و مسئولان بدون بادیگارد نزد مردم است . دل خیلی ها خنک شد و اینکه نماینده توگمرک چیکار میکنه دنبال چی میگرده . نماینده مگه کار تجاری باید بکنه
دمت گرم اقای کارمندگمرک
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
درود بر شرفش
در مجلس کلاس اداب معاشرت بگذارن
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اوخ اوخ. راست گفتی.عجب آدم ....
من یکی که اون قسمت از کلیپ رو هضم نکردم. قسمتی که ارباب رجوع از فرط ناراحتی به نماینده میگه " خاک بر سر مردم که تو نمایندشونی" ... و آقای نماینده هم تایید میکنه میگه " خاک بر سرشون"...
پاسخ ها
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این اقا به همه مردم ایران توهین کرده باید باهاش برخورد جدی شود ما خواستار برخوردین
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شلوغ پلوغ بوده نفهمیدند چی میگن نماینده کارخلاف کرده ما مردم چه گناهی داریم اگر رئیس جمهور خلاف ادب صحبت کنه همه مردم اون کشور مقصر هستند ما از کجا میفهمیدیم که این اتفاق میافتد
1- سراوان شهری مرزی است و مردم آن حتما تعاملاتی با گمرک دارند. پس ارتباط نماینده سراوان با مسئولان گمرک می تواند پیگیری امور مردم سراوان تلقی شود.
2- باید معلوم شود فیلم را چه کسی و با چه انگیزه ای گرفته است (احتمال برنامه ریزی قبلی) زیرا جر و بحث و ناسزا گفتن ارباب رجوع و کارمندان دولت سوژه خاصی برای فیلم برداری نیست و فقط زمانی موضوع جالب می شود که پای نماینده وسط می آید.
3- نمایندگان مجلس حق دارند از ادارات دولتی بازدید سرزده نمایند.
4- کارمند گمرک با شیطنت به اطلاع حاضرین میرساند که این فرد نماینده مجلس است و تلویحا دیگران را به برخورد با این نماینده دعوت می کند.
5- حتی اگر نماینده ای رفتار ناشایست نماید بر کارمند دولت فرض است که جهت جلوگیری از صدمه به اعتبار نظام اسلامی با از خود گذشتگی قائله را ختم نماید و نه آنکه دیگران را به برخورد تحریک کند.
6- از همه اینها گذشته بی ادبی نماینده سراوان توجیه ناپذیر است و نماینده باید سعه صدر بیشتری داشته باشد.

نتیجه : ظاهرا نماینده در دام عده ای خطاکار گرفتار شده و باطن حقیقی خود را نمایان ساخته.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چقدر گرفتی دفاعیه بنویسی؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
توهین به افراد از هیچکس پذیرفته نیست علی الخصوص از افراد مسئول . از توهم توطئه هم لطفا خارج بشین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاسه ای زیر نیم کاسه هست و گرنه فیلم منتشر نمی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
فک کنم اگه دو تا جمله دیگه مینوشتی کل خوانندگان تابناک رو هم در این دسیسه که از طرف استکبار جهانی و رژیم اسمشو نبر برنامه ریزی شده بود مقصر میکردی .
مرد حسابی دام چیه ؟ عده ای خطا کار چیه؟
امروزه هرکسی یه گوشی دستشه تا هرچی بشه فیلم میگیره
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چرا تشریف نبردن پارکینگ ایران فرغون رو بازدید کنند که ماشین های تولیدی رو دپو کردن؟!
فرشيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اولا كه گفته شده ايشان با لكسوس يه وارد كننده خودرو تا گمرك اومدن و .... اينكه هيچ
اما
مشكات شهر مرزي مگه بدون قرار قبلي، بررسي و پيگيري ميشه
2-
اگر اينهم درست باشه مگه ميشه نماينده تا اين حد بد دهن به افراد و مملكت و ملتش باشه
3
نماينده قانونگذار اگر چنين حقي را دادر و براش محقق نشد بايد از ابزارهاي قانوني پيگيري كند نه با داد و بيداد و دشنام
4
مگه معرفي آمها با عنوانشون جرمه؟
پس اگه نماينده حدود خودش را بدونه نبايد از معرفي شدنش ناراحت بشه مگه اينكه ريگي به كفشش باشه...
5-
وقتي به نماينده اي كه با اون تجربه و بقول خودش مدرك و جايگاه دانشگاهي و منتخب مردم بودن نميتونه خودش راكنترل كنه و فحش ميده از يك كارمند جوان و كم تجربه چه توقعي داريم؟
6-
بابي ادبي نماينده بايد بشدت برخورد شود

:نتيجه:
از كسي كه اين فيلم و گرفته بايد تجليل بشه كه باعث شده مردم منتخبين خودشون را براي دوره بعد بهتر بشناسن ،و نماينده هم ضمن عذر خواهي بايد استعفا بده و بره از كارمندي كه در حيطه وظيفه اش صحبت كرده جلوي همون دوربين عذرخواهي كنه و ضمنا اجازه بازگشت به دانشگاه ازش گرفته بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بر کارمند فرض است که جهت جلوگیری از لز صدمه به اعتباراز خود گذشتگی نماید با بر نماینده مردم که وظیفه اش ازخود گذشتگی است؟؟
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
واقعا برای شما متاسفم که چشم برای واقعیت بسته ای واز چنین آدمی در حمایت او یک سری مطالب نا مربوط نوشته ای
ناشناس
| - |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
مرگ من این جمله ات رو خود یه بار بخون دقیقا هر چی فهمیدی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
باطن حقیقی خود را نمایان ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
- حتی اگر نماینده ای رفتار ناشایست نماید بر کارمند دولت فرض است که جهت جلوگیری از صدمه به اعتبار نظام اسلامی با از خود گذشتگی قائله را ختم نماید و نه آنکه دیگران را به برخورد تحریک کند.
!!!
این نماینده باید از مجلس اخراج ودر دادگاه صالحه محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سئوال اينجاست پس درايت وكيل الرعيا كجاست ايا بي درايتي يك نماينده رو هم بايد مردم و قشر مستضعف تاوان بدهند.
بي اخلاقي كسي كه ادعاي گچ و تخته دانشگاه رو دارد با چه معياري بسنجيم
واز همه مهمتر توجيح اشتباه رو با استفاده ابزاري از مذهب و قوميت رو با چه كفه ترازويي ؟
برخی برای منافع شخصی و جناحی شان مردم و کشور را نابود می کنند
موافقم
از همین لحظه مردم کوچکترین تغییر در وضعیت کارمند گمرک شهید بهشتی را دنبال خواهند کرد و هر گونه برخورد با او را بواسطه فشار این نماینده مجلس محکوم خواهند کرد.
وقتی شورای نگهبان با نظارت استصوابی چنین افراد بی ظرفیتی رو به کشور و مردم تحمیل میکنه و انتخاب نه بین خوب و بد که بین بد و بدتر میشه اوضاع بهتر از این نخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این اصلاح طلبه
و الانم دارید کشور را از یک نماینده اصلاح طلب محروم می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
ناشناس 14:00، ایشان اصلاح طلب نیست، اصلاح طلب ترین فردی است که تائید صلاحیت شده. اون سر طیف هم کسانی مثل کریمی قدوسی و ذوالنور هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
امثال این آدم منسوب به هر جریانی باشن باید محکوم بشن.
وزیری که بخاطر وظیفه شناسی کارمندش از نماینده خاطی عذرخواهی کند همان بهتر که استیضاح شود اصلا باید استعفاء دهد چون به درد وزارت نمی خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بنام خدا .احسنت الحق که گل گفتی ...
مجلس باید این نماینده رو اخراج کنه.بخاطر سوء استفاده از مذهب و قومیت و تشویش اذهان عمومی و تحریک سایر نمایندگان.کارهای اینا آدم رو یاد کاپیتولاسیون میندازه.فکر میکنن صاحب مملکت شدن و هر جا خواستن میتونن وارد بشن و به همه دستور بدن.
این نماینده اگه استعفا میداد خیلی با ابروتر بود..اما با سماجت و کشیدن پای مجلس ابروی خودشو مجلسو برد.
سلام. کار نماینده سراوان خیلی بد بود وحرفهای وتهدید هایش بدتر. چرا مجلس به این آقا تذکر جدی نمیدهد
استیضاح وزیر به علت توهین کارمند گمرگ.(تازه اگه تایید بشه و درست باشه)
همین مونده چندتا خبرگزاری بین المللی پوشش بدن و تو دنیا سوژه خنده مردم بقیه کشورها بشیم...
آقای لاریجانی که میگه باید با اون کسی که فیلم رو گرفته برخورد کنیم...!!!!
مردم با این تورم و گرانی کمرشون شکسته، اونوقت اینها فکر زهر چشم گرفتن از هم و قدرت نمایی هستن..
اگر این نماینده هتاک رو اخراج نکنن درگیری و اغتشاش بوجود میاد.
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بیشین بینیم بابا
این یک تست برای ارزیابی سلامت مردم و مجلس هست. اگر نماینده به شدت تنبیه بشه یعنی سالم هستیم و اگر غیر از اون اتفاق بیوفته یعنی مجلس و مردم اوضاع وخیمی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
به نظرم توهین و ضرب و شتم به خاطر لباس نماینده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اینا قبلا تستشونو پس دادن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هنوز می خوای تست کنی!!؟
ترک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
یاشار جان ..میتونم بگم یاشا..یک کلام ختم کلام همین بود
نمانده مورد نظر می باید از 3 جنبه مورد بازخواست قرار گیرد:
1_ بخاطر توهین به کارمند وظیفه سناس.
2_ بخاطر دروغگویی .
3_ بخاطر دامن زدن و ایجاد درگیری قومی میبابد به اشد مجازات این جرم محکوم و تعزیر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
و به خاطر اینکه مثلا خودش قانونگذار هست ولی قانون رو زیر پا میذاره و میخواد بدون هماهنگی قبلی و دیمی وارد بشه که هیچ، تازه قانون ادب رو هم رعایت نمیکنه.
خدایا یعنی این استاد دانشگاه بود؟ مطمئن باشید اگه استاد دانشگاهی همچین حرف رکیکی در کلاس بزنه دانشجوها خودشون بیرونشون می کنن
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ.
علی الحساب مکر این نماینده برای گناه کار دانستن کارمند، به خودش برگشته است.خدا جای حق نشسته.اگر این نماینده میدانست که این کارمند اهل تسنن است مسلما دروغ دیگری را بکار میگرفت.

وقتی بعضی از افراد با دادن ناهار ، شام و هدیه های مختلف در رقابتهای انتخاباتی شرکت میکنند و مردم نا امید از نمایندگان رایشان را به شامی و ناهاری میفروشند باید هم شاهد وجود چنین نماینده هایی باشیم که علاوه بر آبروی خودش آبروی مجلسیان را هم میبرد.
کارهای این آقای نماینده در شان نماینده نیست و شان بقیه نمایندگان مجلس را نیز خدشه دار می کند. ایشان رسما دارند از موقعیت شان سوء استفاده می کنند. رفتار کارمند گمرگ نیز به حق و قانونی می باشد و به نظر بنده شایسته تقدیر. بهتر است آقای درازهی و همچنین مجلس از کارمند مذکور و مردم ایران عذرخواهی کنند. مجلس هم اگر می‌خواهد اعتبار و آبروی مجلس و نمایندگان سر جای خودش بماند بهتر است با آقای درازهی برخورد قاطع و در خوری داشته باشد.
مجلسي كه نكوست از نماينده سراوانش پيداست.
در ضمن رياست محترم مجلس بايد جوابگوي ملت ايران باشد.
خوبش کرده
سوال مطرح میشه چجور وزیری که بابت کشته شدن هموطنامون توی قطار استیضاح نشد و دوباره رای اعتماد گرفت چی میشه که این اقا فقط بخاطر خودش حاضره کشور و وقت مجلس رو بگیره که وزیر استیضاح بشه... خب واضح همیشه نماینده های مجلس صرفا دغدغه ی خودشون رو داشتن نه مردم.. نه دغدغه ی توهین به مردم.... در ضمن توی ویدیو تنها چیزی که دیده نشد بی ادبی کارمند گمرک بود... صرفا چون دوست نداشت توهین بشنوه معرفیش کرد به مردم که حداقل نماینده مجلس به توهینش ادامه نده.....
فقط خداكنه اين كارمند وظيفه شناس به خاطر بازي هاي سياسي و يا بهتر بگم بي اخلاقي هاي سياسي قرباني نشه.
جالبه مسئولان از ناسزاهای ایشون حرفی نمی زنند یا در آخر کلامشون اشاره ای می کنن. واقعا دید برخی مسئولان به مردم چطوریه فکر کنم به دید رعیت بهشون نگاه می کنن
من از ایشون به دلیل فحش دادن به کل ملت ایران شکایت دارم کجا باید مراجعه کنم؟ ایشون گفتن خاک بر سر ملت و فحاشی کردن و خوشبختانه مدرک معتبر که همین فیلمه وجود داره. اگر با اینان برخورد جدی صورت نگیره واقعا جای تاسفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
باشه دیگه شلوغش نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
منم شکایت دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
من بعنوان يك ايراني ديگر در هيچ انتخاباتي شركت نمي كنم. افسوس كه در اين مملكت بعضي افراد بي ادب بر مسند امور تكيه زده اند.
از حرف های این نماینده این طور برداشت می کنم که در جاهای دیگر هم نماینده مذکور این گونه برخورد کرده است ولی فیلمی از آن منتشر نشده بوده!!! الان که فیلم از یکی از این توهین ها منتشر شده صدایش را هم بلند می کند !!!
واقعا مردم باید بیشتر در انتخاب نماینده خود دقت کنند...
استفاده از ابزار نظارتی مجلس و استیضاح وزیر به خاطر مسایل شخصی عملی غیر اخلاقیست. جناب نماینده باید بداند اگر برای یک اشتباه 1000دلیل بیاورد می شود 1001 اشتباه .بهتر بودعذر خواهی می کرد ومسئله شخصی را به قومیت و مذهب مرتبط نمی کرد.
واقعن نماينده رفته گمرك چي كار كنه ؟ اگه كار اداري معمولي بوده از دفترش پيگيري ميكرده . شايد مي خواسته اجناس .......... بدون تشريفات گمركي بياره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سراوان شهر مرزی است و گمرکش را تعطیل کردن.رفته پیگیری کنه.
باید به حال آن وزیری که بدون اطلاع از کم و کیف ماجرا و بجای قول پیگیری اول عذرخواهی می کند گریست. وقتی اصل ماجرا را نمی دانید چرا عذر می خواهید که باعث شود یک نماینده بتواند به دروغ و بی انصافانه اینقدر طلبکار هم شود!!!
از لیست امید همان تراود که که در اوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خیلی سوختی فکر کنم بعد از این همه وقت هنوز خوب نشدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
عزیز برادر دست روی هرکدام بگذاری بدتر از دیگری است خودت را با این جناح بندیها فریب نده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
احسنت
نماینده لکسوس سوار شهر محروم سراوان.
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
جدا؟! برو بابا شوخی نکن
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
ایشون اول بیاد توضیح بده با حقوق نمایندگی مردم رفته لکسس خریده؟!
نماینده ........ طلبکار هم هست. ما حامی کارمند گمرک هستیم
آفرین بر کارمند دلاور گمرک ای آقا خیال کرده کی هستش
تموم شد اون دوران آقای نماینده! اگه جرات دارین کارمند رو توبیخ کنین.. فک کرده عهد قجره ...
مردم سراوان باید از خجالتش در بیان
چرا موقع وقوع این جور حوادث کسی نمیکه این اقا عضو کدوم گروه از نمایندگان است اصلاح طلب یا اصول گرا
یا یه دفعه مستقل شدن
ضمنا این عزیر اصلا چی درس میده ما بریم سره کلاس !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
گروهش مهم نیست چون همه اشان مثل هم هستند در این کلاس ها احتمالا برخورد مودبانه . روش گرفتن پست . و...
اگر اون کارمند اخراج بشه من دیگه رای نخواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مگه فرقی هم داره؟یعنی اگه اخراج نشه میخواهی رای بدی؟ که چی بشه؟
مطلب خود تابناک در مورخه 97/2/26 در مورد توهین به مامور دولت :
اگر کسی به مأمور دولت حین انجام وظیفه توهین کند، مرتکب دو عنوان جرم شده و برای وی مجازات اشد در نظر گرفته می‌شود.
برای افرادی که به مامورین دولتی در حین انجام وظیفه توهین کنند، ۲ ماده در نظر گرفته شده است:
ماده 608 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی: توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ‌چنانچه موجب حد قذف نباشد، موجب مجازات شلاق تا (74) ضربه یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دوست عزیر فردا همون 40 نفر که طرح استیضا رو امضا کردن این بند قانون هم عوض می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
پنجاه هزار ریال جریمه‌اش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سلام ببخشید دقیقا چطور به ایشون توهین شده ایشون فحاشی کرد نه کارمند کسی که ایشونو بیرون انداخت ارباب رجوع بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
احتمالا مثل مرتضوی 200هزارتومان جریمه بشه با یک درجه تشویق 200 هزار تومان هم بهش میدهند
از آقای لاریجانی انتظار و استدعا داریم به نحو مقتضی آبروی از دست رفته مجلس به دست نماینده بی ادب و فحاشی کننده رو به مجلس برگردونن.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
امیدی به لاریجانی نیست، متاسفانه برای این به اصطلاح نماینده ها منافع شخصی در الویت است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شما دیگه چقدر ساده ای که به لاریجانی امید داری . خود لاریجانی از همه بدتره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
منظورم از مامور دولت ، کارمند گمرکه
به استناد قانون مجازات اسلامی به کارمندی که درحین انجام وظیفه است به هرشکل توهین دشنام و...داده شود وثابت شود حداقل 6 ماه حبس درانتظار متخلف است .
دراین مملکت همه دربرابر قانون یکسانند (طبق قانون اساسی ) پس اینجا بایستی پرسید چه کسی باید طلبکار باشد کارمندی که فحش خورده یا نماینده مجلس که جرمش کاملا مسجل است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این قانون برای من و تو است و بس
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
واقعا اگر یه فرد عادی و بخصوص قشر ضعیف جامعه جای نماینده بود الان نسخه رو پیچیده بودن براش
این مجلس از دست رفته است
واقعا از مجلس نا امید شدم.
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مگه تا حالا امیدوار بودی ..!!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
پس تا حالا نه بیکار بودی نه مشکلی داشتی
نماینده سراوان باید از کارمند وظیفه شناس گمرک و ملت ایران بابت توهین و بکار بردن الفاظ زشت عذرخواهی کند
کارمند حراست میتوانست با ملایمت و هماهنگی لازم نماینده را به مقام ارشد تر ارجاع میداد
شخصی که نماینده مجلس را با بی احترامی تمام از مجلس بیرون کرد باید شناسایی و بازجویی شود موضوع به ان شخص هیچ ربطی نداشت
مگه دوران قاجار وخان وخانزاده است؟چرا مجلس این مدلی برخورد کرد؟
اقای روحانی اخطار قانون اساسی رو برای این مواقع گزاشتن
واقعا جای تاسف است که این افراد که ادعای نمایندگی مردم را دارند این چنین بخاطر منافع شخصی حاضر به هتاکی و دروغگویی هستند، خداوندا خودت به داد این مملکت برس
نتیجه فله ای رای دادن همین میشه دیگه
ظاهرا مد شده برخی نمایندگان مجلس از آب گل آلود اختلافات قومی و مذهبی برای خود ماهی های بزرگی صید کنند.
اگر جلوی اینگونه رفتارها گرفته و در نطفه خفه نشود وای بر احوال این کشور متحد و این مردم !!!
چرا از داوطلبان نمایندگی تست روانشناسی گرفته نمیشود؟
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تست روانشناسی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
همه مشکل روانی دارند از جمله خود من
خواسته های نماینده کاملا به جاست و باید علاوه بر عزل مدیرکل گمرک بدلیل گستاخی کارمند دون پایش به جایگاه رفیع مجلس اون کارمند نادان نیز در اسرع وقت اخراج و به سراوان تبعید گردد
پاسخ ها
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
من هم موافقم. به نظر من این ماجرا از قبل برای نماینده برنامه ریزی شده بود. ولی از نماینده مجلس هم انتظار داریم کمی بیشتر سعه صدر داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مثل اینکه شما فیلم رو از آخر به اول دیدین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
معلومه یا خود اون نماینده یی یا از اونایی که نماینده بهشون گفته که اینجور قضاوت میکنی
فرشيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
؟!!!!!!!!
حالت خوبه
مطمينم اين فيلم را يه فرد نااگاه هم ميديد اينطوري قضاوت نميكرد
!!!!!
احتمالا تو شاگرد خودش نبودي؟؟؟
اقایون نماینده توی این دوره برای مردم چیکار کردین ؟؟؟
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هیچ کار
این نماینده باید از بابت این توهین به ملت و گرفتن وقت مجلس از مجلس بیرون شود تا درس عبرتی شود برای تمامی نمایندگان + اینکه باید اسامی تمام افرادی که بخاطر حرکت توهین آمیز این شخص پای برگه استیضاح وزیر مجلس را امضا کردند افشا و رسانه ای شود تا همه ملت بفهمند که چه کسانی نمایندگی آنها را در مجلس بر عهده دارند.

مجلس که کودکستان نیست.
مادامی که ورود به مجلس به عنوان نماینده بدون کمترین آموزش های حرفه ای در عرصه های مختلف...آداب و تشریفات، مدیریت خشم، تفکر خلاق و البته انتقادی و دهها حوزه ضروری دیگر...قطعا شاهد اینگونه رفتارها خواهیم بود. جا دارد از نمایندگان بصیر، فروتن، میهن دوست و هوشمندی که در همین مجلس بدور ار مطالبات صنفی به دغدغه های مردم رسیدگی میکنند درود فرستاد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاملا درست میفرمایید متاسفانه این مسکل وجود دارد . ضعف در اموزش در تمام زمینه ها هست . البته این شگرد که برای محکوم کردن مخلفین باب شده در اینده خطرناک هست . ان دسته بندی خودی و عیر خودی از همین هست
مردم بايد به هوش باشن تا اين بابا دفعه ديگه نره مجلس
لیست امید یا امدن سهمشون رو از سفره انقلاب بردارن یا ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نباید تومجلس راه بدن
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دقیقا. عین مجلس ششم
اینجا سرزمین اسلام است
چنین برخوردهای زشتی را از جانب نمایندگانی که به ظاهر خادم ملتند ولی در باطن خادم جیب خودند به کرات دیده ایم جالبه آنوقت میخواهیم مقامات بالاتر را پاسخگو کنیم....
امام می گفت نگذارید انقلاب به دست نا اهلان ونامحرمان بی افتد.
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
متأسفانه فعلا که افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
متاسفانه برخی در لباس دوست حسابی خودشان را جا کرده اند که هیچ مردم را نیز قبول ندارند روزی می رسد که می نشنید و تفسیر میکنید که از کجا به انحراف کشیده شد
من این دوره رای نمیدم
گویاهمه دراین رابطه مقصرندوبایدعذرخواهی یابرکنارشوندجزاین نماینده....
اگر كارمند شريف گمرك مجازات يا تنبيه شود دقيقا حكايت اين بيت است كه مي گه
گنه كرد در بلخ آهنگري به كرمان زدند گردن مسگري .

ولي قول مي دم چنان قضيه رو ماست مالي كنند كه آب از آب تكون نخوره ...حالا بشين و ببين . اين حضرات مصلحت انديش خوب بلدند چكار كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کارمند گمرک هم شیطنت می کند و تلویحا مردم رو به برخورد با نماینده دعوت می کند. راستی چه کسی فیلم گرفته است؟؟
افرین تابناک مراقب باش حقی از کارمند بیچاره ضایع نشود
این نماینده ای که به این راحتی دروغ وتوهین می کنه نباید تایید صلاحیت بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اینجوری باشه که دیگه کسی باقی نمیمونه انوقت کی نماینده شه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خدا پدرت را بیامرزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مگر تایید صلاحیت یا عدم آن به دروغگو بودن یا توهین کردن و ... مرتبط است؟!تایید صلاحیت شدن به چیزهای دیگری مرتبط است که نمی شود اینجا گفت وگرنه تابناک سانسور می کند!
باسلام عزیزان چرا قضاوت را به روان شناسان واگذار نمیکنید ان کارمند در صحبتهایش ذهن نماینده را مخدوش نمود نماینده باز هم صبوری کرد که در برابر ارباب رجوع که او را به بیرون هدایت کرد و خوب شد که درگیری فیزیکی رخ نداد ولی در کل هر سه نفر مقصر ماجرا بودند و به خیر گذشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اون نماینده اون جا چیکاری داشته

با چه منطقی روانشناسی یک نمایند
به مردم ومملکت باید فحش بده
چرا باید انقدر طلب کار باشن که وزیر رو استیضاح کنن وبخواهن کارمند اخراج بشه
روانپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بزرگوار بنظرم جنابعالی ابتداً تشریف بیارید مطب بنده اصل ماجرا را برایتان تشریح کنم و عندالزوم در قرص .هایتان تغییراتی دهم
محمد رحمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اولادر عبارات کارمند نکته ای که دلالت بر مخدوش کردن ذهن نماینده و کوچکترین توهینی به ایشان ملاحظه نمی شود.
ثانیا چه کسی به این آقای نماینده اجازه داده است که به ملت ایران و آن کارمند توهین کند؟اگر کسی ظرفیت تحمل اینگونه موارد را ندارد اشتباه می کند عنوان نمایندگی یک ملت را یدک می کشد.نماینده ای که با رای ملت بر مسند صندلی مجلس تکیه می کند خدمتگذار ملت است واگر کسی این حق را قبول ندارد ویا نمی تواند آدابش را رعایت کن هرچه سریعتر باید از این مسند بیرون رانده شود.
ثالثا رفتار جوان حاضر در محل به حکم امر به معروف وبه مصداق برخورد با روحیه متکبرانه نماینده نیز مورد تحسین است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آخرین رای صادر شد نفر سوم نماینده تبرئه و مابقی مجازات شوند
ناشناس
| Belgium |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای علی عزیز
حرف شما درست است ولی فیلمی که این آقای نماینده بعد از تمام شدن ماجرا و در کمال آرامش تهیه کرده و دروغ گفته چی؟
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مخدوش؟؟ شما فکر میکنی کجا داری زندگی میکنی؟ وقتی یه جا میری و بهت میگن نمیشه یعنی نمیشه قرار نیست فحش بدی. اتفاقا اون ارباب رجوع هم بهترین کار رو کرد. بهش میگن نهی از منکر.
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مگه کارمند چی گفت جز اینکه حرف درست زده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تو هم معلومه از قماش اون نماینده ای قضاوتش اظهر من الشمسه بچه دبستانی هم میتونه قضاوت کنه بنابراین یا خودتو زدی به اون راه یا خودشی یا انصارش داداش
فرشيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مثلا اگه بيخير نميگذشت چي ميشد؟
مثل نماينده اي كه مامور فرودگاه را زد ايشان هم ميرفت مامور حراست را ميزد نه؟
پس بخير گذشته
...!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
برم دسته گل بگیرم باهم بریم از دل نماینده دربیاریم ؟
مثل اینکه ما مردم باید از مسئولین عذر خواهی کنیم
تمام اون چهل نماینده رو باید انداخت بیرون.
داداش ببین اینا چه قدر مشغول این کارها هستن و بودجه کشور رو درست بررسی نکردن که رهبری اومده وسط ماجرا
خدا به داد کشور برسه
ما دشمن نمی خواهیم این جماعت (40 نماینده ای طرح استیضاح رو امضا کردن) از صدا دشمن برای ما بدترن
از جناب دکتر دژپسند وزیر محترم اقتصاد بعید بود!! آیا شان وزیر شدن و وزیر ماندن اینقدر نزول کرده است؟؟؟؟!!
دفاع از کارمند محترم گمرک دفاع از حق است.
آ
پاسخ ها
حامد تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
با سلام
افکار این شخص بسیار خطر ناک است
و خطر ناک تر از آن کسانی هستند که از شیون و داد و بیدادهای ایشان در مجلس میترسند
چرا رئیس مچلس بدون رسیدگی کامل به این مسئله فقط دستور برخورد با کسی که فیلم را پخش کرده دارد ؟
چرا این افکار و ذهنیت را در جامعه بوجود میاورند که اگرکسی مدارک بی اخلاقی یک مسئول یا یک نماینده جلس را به مردم و جامعه بدهد با او برخورد شود .
اگر مردم به مسئولین و یا لااقل به نماینده ای که خودشان انتخاب کرده اند نظارت نداشته باشند و ایراد های آنان را مشخص نکنند آیا امیدی به بهبود اوضاع هست ؟
آفرین به این کارمند وظیفه شناس که نماینده و افراد عادی براش فرقی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بنده ی خدا که کلی توی دردسر افتاده هیچ کسی هم ازش حمایت نمی کنه مردم هم که فقط حرف
آقای نماینده چرا گمرک؟؟!!! چرا پیگیری گرانی شیرو لبنیات و خودرو و.... نیستید؟؟؟!!! بعدس مگر خون شما رنگینتر از خون مردم است که به خودتون اجازه توهین به کارمند زحمتشکش را میدهید؟؟!!! خجالت هم خوب چیزیه ما باید از شما درس یاد بگیریم شما مثلا" الگوی جامعه هستید؟؟!!! اخه این چه واژه هائیه بکار بردید!!!! شما باید از مجلس اخراج شوید نه کارمند محترم گمرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سراوان شهری مرزی است و طبیعی است که مردم آنجا در داد و ستد مرزی مشکلات گمرکی هم داشته باشند. نماینده هم شاید پیگیر مشکلات گمرکی ایشان بود
باید نماینده ی مجلس از کار برکنار بشه. توهین به کارمند به تنهایی برای این موضوع کافیه. دروغ پراکنی و قومی مذذهبی کردن موضوع و احمق فرض کردن ملت بماند.
با سلام
متاسفانه چند وقت پیش نماینده فیروز آباد هم با نگهبان شرکت نفت در شیراز درگیری فیزیکی داشت.ریشه این نوع برخوردها در عدم درک نگهبان از جایگاه افراد و برخورد یکسان با همه است و هم غرور کاذب جناب نماینده که فکر میکنه باید همه جا فرش قرمز براشون پهن باشه
باید یه روش اصولی و چارچوب مشخصی برای مراجعه و نظارت نمایندگان در چارچوب قوانین پیش بینی و اجرا بشه که از سوء تفاهم ها جلوگیری بشه
وی در انتخابات مجلس از سوی حزب «اعتدال و توسعه» حمایت می‌شد و شورای اصلاح‌طلبان استان سیستان و بلوچستان نیز از نامزدی وی در انتخابات مجلس اعلام حمایت کرده بود.
نماینده فحاش باید توبیخ و از کار بیکار بشه.... به این کارمند وظیفه شناس هم باید جایزه و ترفیع بدن.... واقعا به حال این مملکت باید تاسف خورد.
مشکل از خود ماست باید بدانیم که همچین افرادی را ماها فرستادیم مجلس هنگام رای گیری آگاه باشیممممم
بیچاره مردمی که نمایندگانش شما باشید نداشن نماینده بهتر از نماینده هایی اینچنینه
یکی نمی پرسه اون نماینده اونجا چیکار داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
احسنت
دم اون لباس سیاهه گرم
اگه ثابت بشه این نماینده از ترفندهای جنجالی مثل مطرح کردن توهین قومیتی داره سوء استفاده می کنه ، چون مسئله ملی است وامنیتی ، سریعاً اعتبارنامه مجلسش لغو و دستش ازمناصب دولتی و دانشگاهی کوتاه شود. وقتی همچین فردی میگه در دانشگاه دست داره از همه چی نا امید میشم.
فکر کنم اول اینه هردو مقصرند ولی کار اونجاش اشتباه هست که فیلم را بطور علنی پخش کردن.پس مشخصه دسیسه ای در کار بوده و بطور ماهرانه فیلم گرفته شده و پخش کردن.باید برخورد جدی بشه با عوامل پخش کننده.
بهترین کار را اون جوان ارباب رجوع انجام داد باید با اینطور برخورد بشه تا بفهمن قدرت اینها از طرف مردم بهشون داده شده است
با سلام و عرض ادب
به نظر من نماینده باید پاسخگو باشد نه اینکه بخواهد هر جا رفت همه درها روش باز باشه. این به نظرم زیاده خواهی است که با استفاده از ابزار قدرت ایجاد شده است.
نماینده برای این وکالت مردم را دارد که از حقوق مادی و معنوی مردم دفاع کند نه این که خودش بیاید به مردم توهین کند.
نماینده باید آن قدر تواضع و سعه صدر داشته باشد که حتی اگر بهش توهین هم کردند با روی خوش همچون امام حسن ع روی خوش نشان داده و فضای اخلاقی جانعه را مدیریت کند. نماینده اگر وکیل مردم می باشد در حوزه اخلاق هم وکیل مردم است در حوزه احترام هم وکیل مردم است.
به نظرم این برخورد نماینده و توهین طبق فیلم زیاده خواهی است که فعلا در جامعه ما جاافتاده و کسی که باید خادم مردم باشد شده ارباب.

آقای نماینده حکومت ما حکومت علوی است فکر کنم یادت رفته الگوی حکومتی ما امامان علی و حسن ع است که لازم هست برید و نهج البلاغ را بخوانید.
نمایندگان باید از مردم معذرت خواهی کنند.وحتما در مجالس محاکمه شوند.والا سنگ روی سنگ بند نمیشود.
بی صبرانه منتظر اخراج این نماینده از منسب نمایندگی و همچنین تدریس در دانشگاه هستیم!
از صاحب منصبان انتظار بیشتری است نباید این نماینده خودش را با یک کارمند وظیفه شناس درگیر می کرد تقصیر نماینده است وباید با او برخورد شود
چرا رئیس گمرک تا الان اظهارنظر نکرده؟!!!!!1
واقعا اقایان که در مجلس تشریف دارند برای این مردم کاری کردند کلیه پرونده های مشکوک اختلاس از مسیر مجلس چه نتیجه ای داده همه می دانند که نمایندگان اکثریت برای خودشان تمایل دارند نماینده باشند.
با سلام ظاهرا اين جمله (( ادب مرد به از دولت اوست )) رو بايد آويزه گوش كرد اما مطلبي كه قابل هضم نيست دفاع كور كورانه مجلسيان بي دغدغه از اين هم صنفي ميباشد، يعني مشكلات مردم و مملكت اينقدر براي آقايان اهميت ندارد ولي در مقابل يك كم احترامي يك كارمند دون پايه بهيك وكيل التجاره، مجلسيان كار را تعطيل نموده و وا مصيبتا سرداده و در پي استيضاح وزيرند!!! جالبتر ماجرا اينه كه نماينده محترم با لكسوز تشريف فرما شده و نه با ماشين حوزه نمايندگي !چراآقايان مطالب را كامل عنوان نمي كنند!!! كاش مجلسيان حداقل يكبار هم شده زندگي شهيد مدرس رو مطالعه مي كردن و يا روزي يك سطر از اون رو پيش نطق ياداور ميشدن تا اين تجار محترم بدانند وارث كي هستند. يا علي
دروغ مثل نقل و نبات شده.
باید دید اون 40 ( مثلا ) نماینده که به استیضاح وزیر رای دادن چه کسانی هستن
کسي نيست به اين اقاي به ظاهر خوش پوش و ژن خوب بگه که شما تو ساعت اداري و تو وقت مجلس گمرک چيکار ميکردي برادررررررررررررررر.
مجلس اسامی 40 نماینده امضا کننده درخواست تنبیه وزیر اقتصاد و ... اعلام کنه ببینیم به کیا رای دادیم
این نشون میده چقدر استیضاح های وزرا برحسب عقل و اصوله.
واقعا برای مردم و خودم متاسفم که همچین اشخاصی نمایندمونن :(
ما نبایستی یکطرفه قضاوت نماییم هرچند کار نماینده در گفتن الفاظ خاص قابل دفاع وتایید نیست اما متاسفانه کارمند گمرک هم شانینت وحرمت نماینده را هم به هیچ وجه حفظ نکرد ایشان می توانست محترمانه تر با نماینده برخورد وحداقل ایشان را به اتاق انتظار ویاهر جای مناسب تری راهنمایی وسپس با ایشان گفتگو میشد انتظار یک ارباب رجوع هم از ادارات نیز حفظ حرمت فازغ از جایگاه می باشد ونه اینکه طلبکارانه با ارباب رجوه برخورد شود وبگوید من از شما دستور نمی گیرم شما دستور نگیر اما وظیفه ات را درست انجام بده
مردم فقط تحریم انتخابات
مجلس در دوره های قبل مصوبه ای دارد که در تمام ادارات وموسسات دولتی در مقابل دید همگان نصب است ودر آن قید شده است هرگونه توهین به کارمندان دولت در حین انجام خدمت مشمول مجازات 6 ماه حبس می گردد.در آنجا اشاره نشده است که اگر فرد هتاک نماینده مجلس باشد مستثناء است.مسونیت قضایی نمایندگان نیز در مورد جرم های عام نیست وکسی که مرتکب جرم فاحش مطابق با قانون شده و سابقه محکومیت پیدا کند صلاحیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی که محل حضور اسوه های تقوا ...در سالهای گذشته بوده است را ندارد.لذا مدعی العموم باید ورود کند..اینجانب عملکرد کارمند حراست گمرک را تایید وبه داشتن چنین کارکنانی که صرفنظر از موقعیت طرفشان به وظایفشان گذشته از مذهب و اعتقاداتشان افتخار می کنم.
باتشکر
متاسفانه ایشان نمونه بارز کسانی هست که خود را بالاتر از مردم حساب میکنند روزی که احتیاج به رای مردم دارند هزاران وعده میدهند و وقتی پشت میز نشستند نه قانون را میشناسند و نه به مردم اهمیت میدهند اینها که باید نمونه اخلاق و رفتار در جامعه باشند وقتی چنین بکنند دیگر از افرادناکارامد چه انتظاری می توان داشت .
جدا از بد بودن کار این آقای نماینده باید به این موضوع هم توجه کنیم که به نظر میرسه این آقای کارمند گمرک هم با همکاری همکارش عمدا این برنامه رو برای خودنمایی راه انداخته . خیلی دوست دارم بدونم که اگر مثلا به جای این نماینده یکی از نماینده های تهران یا اصفهان یا یکی مثل قاضی پور هم بود این کارمند بازم جرات میکرد اینجوری رفتار کنه ؟
پیشنهاد می کنم کارمند گمرک از نماینده مجلس به جهت توهین شکایت کند به توهین به کارمند به جهت انجام وظیفه. تا همه افراد جامعه اعم وزیر و وکیل و ... حد و اندازه خود را درست بدانند.
متاسفم از جانبداری ها .درمورد هرچیزی نظر میدهیم .متاسفم تابناک. هیچکدام ازماها آنجا نبودیم. ازکسانیکه حضور داشتند باید پرسید
لطفا شما پیگیر قیمت مرغ و گوشت و اجیل شب یلدا و میوه و.... باش.
جای تاسف داره نمایندگانی که باید نماینده افکار عمومی باشند دنبال دسته بندی و حمایت از رفیق هستند
باسلام
درود به شرف اين كارمند قانونمند ووظيفه شناس من بعنوان يك شهروند ازاو تشكرميكنم متاسفانه ايجاد قداست براي أفراد نتيجه اش همين اوضاع بهم ريخته است
یعنی اگر کوچکترین خدشه ای به کار اون کارمند وارد بشه ، ...
من خوندم که بعضی از نماینده های مجلس از نشر این ویدیو ناراحت هستند و این شفاف گری را درست نمی دانند.
آیا این راسته؟
کمپین حمایت از کارمند گمرک درست شود
چطور ممکنه نماینده ای با رای مردم انتخاب بشه به خود مردم احترام نگذاره
همه ما فحاشی کردن رو بلدیم اما اینکه کجا در چه و در چه مقامی از اون استفاده کنیم مهمه
وانگهی!! مگر بکرات در همین صحن مجلس نمایندگان از الفاظ بد و رکیک وتهمت بیکدیگر استفاده نکردند ؟ چطور توقع دارید در مقابل مردم بیچاره از موضع بالا صحبت و فحاشی نکنند اصلا"
این موضوع نهادینه شده در بعضی از مسیولین تا زمانیکه علم ومنطق و شایسته سالاری در جامعه نباشد منتظر بدتر از این موارد باشید
ممنون از تابناك براي انجام رسالت اجتماعي خود و طرح موضوع
آقای نماینده شما حواستون نبود این کارمند علاوه بر اهل سنت و قوم بلوچ به نظام هم توهین کرد قطعا این شخص عامل استکبار جهانی به خصوص آمریکای خونخوار و اسرائیل جنایتکار است اصلا این آدم خود صهیونیسم است و شما فرشتگان آسمانی که این مردم قدر شما رو نمیدونن و لایق یه چنین مسئولین خوبی نیستند پس بهتره خودتون رو حروم نکنید و سریعا استعفا بدید.
مردم باید این نماینده ها را به سزای اعمالشون برسونند ... مکانیسم اداری یک طرفه است.
از همه جالب تر اینه که آقای لاریجانی دنباله کسی که این کلیپ گرفته و پخش کرده و اعتقاد داره که باید آقای دژپسند جوابگو باشه
ما که فیلم را دیدیم کلا آقای نماینده بد و بیراه می گفت و در مقابل کارمند با لفظ " برادر من " ایشان را خطاب می کرد!
باسلام از ایتکه چنین افرادی در مجلس نمایندگان حضور دارند بسیار متاسفم تاسف آورتر حمایت همکار وی از اوست کاش وجدانی برای رسیدگی وجود داشت
کارمند اهل سنت در گمرک تهران؟؟؟؟ مگر داریم ؟؟؟ مگر می شود؟؟؟اگر فیلم منتشره کامل وبدون تقطیع برای اذهان عمومی نمایش داده شود خیلی از پرسشها بی پاسخ می ماند و از قضاوت های بی مورد خوداری می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دقیقا ، فیلم ناقص ، گمراه کننده و دارای جهت دهی علیه نماینده است ...
مطمئن هستید ایشان نماینده مردم هستند؟
معمولا نماینده میانگینی از رفتار ملت می باشد
حالا اگه يك كارمند در حوزه انتخابيه اين نماينده جلوي بي قانونيش مي ايستاد چكار مي كرد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتار کارمند گمرک کاملا قانونی بود و برخوردش منطقی
اتفاقا باید این ماجرا تا اخر پیگیری بشه و فیلم دوربینهای محل مورد نظر منتشر بشه. تا کی مردم باید این رفتار رو تحمل کنن تا کی باید شاهد سوء استفاده از مقام و جایگاه افراد در جامعه باشیم این اولین بار نیست که یک نماینده مجلس یا مسؤل فقط به دلیل داشتن یک پست یا مقام توهین میکنه مگر خون شما از دیگران رنگین تره در ضمن این نماینده به دلیل سوء استفاده و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی باید به شدت توبیخ بشه
کارمند گمرک رو بیارید در مجلس و فیلم کامل رو پخش کنید تا معلوم بشه کی دروغ میگه .
به نظرم الان که کل ملت ایران شاهد اتفاقات پیش آمده هستند کارمند گمرک باید از این آقای نماینده به جرم توهین و هتاکی در حین انجام وظیفه شکایت کنه. سند به این وضوخ هم که داره
بجای این که عذرخواهی کنه تازه طلبکار هم هست؟! مجلس اگر مجلس بود این آقا رو باید اخراج میکرد! جدا جای تاسف داره که چه افرادی شدن نماینده!
ما مردم از کارمند گمرک حمایت می کنیم. تا دیگر درسی باشد به دیگر مسولین که فحش ندادن.لطفا به مردم احترام بگذا رید
چه نماینده باادبی واقعا مجلس در راس امور است
کاش انقدر که نماینده ها راجع به این مسائل زود دست به کار می شوند و نگران کرامت خودشان هستند یک کم هم به مسائل کم اهمیت تر مثل معیشت مردم حساسیت نشان می دادند.
دوستی تعریف می کرد در زمان حیات مرحوم علامه جعفری از ایشان برای همایشی در دانشگاه دعوت به عمل آوردیم چون درخصوص ورود ایشان با انتظامات هماهنگ نشده بود مقداری در مقابل درب دانشگاه توسط مامور انتظامات معطل شدند تا هماهنگی لازم صورت پذیرد .مسئولین همایش با شنیدن خبر در صدد عتاب و خطاب این مامور بر آمدند.وقتی مرحوم جعفری مطلع شدند به شدت ناراحت شده و گفتند در همایش صحبت نمی کنم تا اینکه از این مامور وظیفه شناس در جمع قدر دانی شود واین اتفاق پند آموز توسط این مرد بزرگ اینگونه مدیریت شد.
امیدوارم که اینکارها باعث شود مردم در انتخاب نمایندگان بیشتر دقت کنند.و براساس وعده و وعید و یا احساساتی نماینده انتخاب نکنند الان بهره هوشی ،قدرت تدبیر و تجزیه و تحلیل و حسن معاشرت بیشتر نمایدگان مجلس از میانگین جامعه خیلی پایین تر است . بیچاره مردمی که اینها می خواهند برایشان قانون می نویسند .
کاش بفکر مردم شریف سراوان بودند چون نماینده انها هستند
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. کارمند گمرک خودش اهل تسنن بوده و به حال نماینده باید گریست
هیچ کس مقصر نیست اشکال از ما مردم هست که ندانسته از روی لیست رای میدیم و دیگرون واسمون تتصمیم میگیرن تا وقتی همینجوری رو هوا و با حرف دیگران رای میدین وضع همینه
سلام رئیس بیمارستان بابل به علت توهین به یک بیمار از کار اخراج شد چرا یک نماینده با همان جرم از کار اخراج نشود؟یک بام و دو هوا نمی شود اگر ایشان در مکانی کار میکنند که قانون وضع می شود پس قانون را برای ایشان اجرا کنید تا عبرت بقیه نمایندگان باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
عزیزم احتمالا اون بیمار از ژن خوبها بوده
با تمام احترامي كه براي كامنت هاي دوستان ارجمند در اين موضوع محبت فرمودند و قائل هستم،به نظر مي رسد كه حفظ شئونات اسلامي و خارج شدن از فضاي تخريب شخصيت افراد، از لازم ملزومات روابط انساني - اسلامي است. متاسفانه برخي انسان ها بعضا در مواقعي به دليل موضوعاتي همچون آلودگي هاي صوتي و هوا، تفكرات منفي در مواقعي از روز، از حداقل چارچوب هاي انساني خارج مي شوند بدا به حال دو فردي كه در اين شرايط به هم برسند و چه بسا كار منجر به مواردي بسيار بدتر از اين موقعيت نيز نظير قتل و ...شود. لذا با قرار گرفتن در اين شرايط، داشتن روحيه رأفت اسلامي و رجوع هر فرد به وجدان خود به عنوان محكمه، بهترين و ناب ترين تصميم مي تواند براي طرفين به همراه داشته باشد و پر واضح است كه تصميمي ماندگار در ذهن هر دو بزرگوار تا پايان عمر نقش خواهد بست. خوبست نگاه رييس مرئوسي در كشور كه من فلان كاره هستم و اين فرد فلان كاره و پست من بالاتر از پست ايشان بوده موضوع حاشيه اي شود و موضوع با نقش اساسي هر دو بزرگوار در اولين فرصت فيصله پيدا نمايد كه ادامه اين موضوع براي هيچيك از طرفين مناسب و شايسته نيست.
لیست 40 نفره نمایندگان حامی درازهی را منتشر کنید.
آفرین به این کارمند وظیفه شناس مسئولین باید قدر دان این گونه کارمندان باشند
این نماینده را باید از مجلس بیرون کرد
به نام ایزد منان و قادر مطلق
دوستان و هم وطنان عزیز دیگر دوره این گونه رفتارها و گردن کلفتی ها سپری شده . من معتقدم از کارمند گمرگ بدلیل رعایت قوانین سازمانی و نحوه برخورد مودبانه تقدیر شود تا درسی باشد برای بقیه پرسنل دولت و اما در مورد این اقای نماینده بهتره چیزی نگم و به سکوت بسنده کنم . یا حق
واقعا از نماینده مجلس که نمادی از جامعه است بعید است باید به حال کسانی که به ایشان رای داده اند خون گریست انشالله که بلایی سر اون کارمند بدبخت که داشته قوانین رو اجرا میکرده نیارند و این نماینده مجلس از مجلس و دانشگاه اخراج بشه
وای بحابل دانشجویانی که این بابا داشته بهشون درس میداده ما چه توقعاتی از دانشجوها داریم با این اساتیدشون
لکسوس ... گمرک ... آقای ح ....
اگر قرار باشه برای رفع مشکل اقای ح هرجا بره 45 دقیقه وقت تلف کنه که نمیشه آخه؟! میشه؟!
نکته جالب ویدئو اون شهروندی است که نماینده رو به بیرون هدایت میکنه
فکر کنید ما نماینده مجلس رو بدون اینکه بهش حق بدیم بیرون میکنیم
دوران ارباب رعیتی تموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ممنون عالی
بازم شکر. شکر که بدتر از این نشد.
من فقط يك سؤال دارم. اين مجلس مگر كميته تخلفات اداري نداره؟ چطور اجازه مي دهند آدمي تا اين اندازه كه در جايگاه نماينده مردم يك شهر اينقدر بي ادبانه با مردم اين كشور صحبت مي كنند به فعاليت خودشان به عنوان نماينده ادامه دهند؟
بنظرم مقصر اصلی کارمند بوده ،کارمندی که با نماینده مردم چنین برخوردی یکند وای یحال مردم عادی،،کمااینکه روزانه چنین برخوردهایی را ازطرف آنهامیبینیم
بنظرم مقصر اصلی کارمند بوده ،کارمندی که با نماینده مردم چنین برخوردی یکند وای یحال مردم عادی،،کمااینکه روزانه چنین برخوردهایی را ازطرف آنهامیبینیم
13:09
خوب معلومه اونجا چی کار می کرده ،
یه موقع فکر نکنی خودش شرکت بازرگانی داره ها
سلام و احترام
ازانجايي که نمايندگان ازطرف مردم انتخاب ميشوند ولي حق توهين و بي احترامي به مردم را ندارند و کاربه مسله قوميت ونژاد پرستي ندارد يک نماينده ضعيف هست توان گفتن حق را ندارد
خداییش من تا پای جانم ایستاده ام اگر اتفاقی برای اون کارمند غیور بیافته یا گمرک
وای به حالتون
مقصرسیستمی است که درآن آدم های کوچک به مسئولیت های بزرگ میرسند و سرنوشت مردمی شایسته تر ازخود را به دست میگیرند.
وقتی نماینده مجلس توی یه اداره انقدر معطل میشه که به سیم آخر میزنه ببینید کارمندان دولت مردم رو تو اداره ها چقدر معطل می کنند و اذیت می کنند تا کارشون راه بیفته. این میزها به کسی وفا نمیکنند. تحریک و عصبانی کردن مردم این روزها مد شده.
برای خودم و این ملت متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
براي خودت اشكالي نيست، ديگر براي مردم چرا؟!
بنام خدا- انتظار می رود نمایندگان هم ادب و هم سعه صدر داشته باشند. ظرفیت تحمل حتی تضییع حق شخصی خود را داشته باشند در مقابل زورمندان قاطع و در مقابل زیر دستان ملایم باشد.
کور شوید...لال شوید.. دور شوید... نماینده والامقام آمده!!
ما طرفدار و حامی کارمند دولت و اون شخصی هستیم که نماینده را بیرون کرد
کاش ابزار نظارت مجلس از اینطور آدمها گرفته بشه
بیچاره سرزمینی که در آن چهار کودک بیگناه در آتش محرومیت و بخاری نفت سوز آن بسوزند و نماینده مجلس آن بجای پیگیری برای رفع محرومیت و فقر و تبعیض در آن بخاطر توهینی که به دیگری کرده خودزنی نموده ....
من پيشنهاد مي كنم به اين كارمند وظيفه شناس مدال شجاعت داد و ازش تقدير كرد
راستی از اون نماینده ای که چند وقت پیش دماغ مامور نیروی انتظامی رو شکسته بود چه خبر؟ پروندش به کجا کشید؟
این نماینده هنوز اخراج نشده ؟؟؟!!!
اگر مثل بقیه مردم با مترو و اتوبوس می رفت هم مشکل اتفاق نمیفتاد!
چرا رئیس مجلس بجای توبیخ نماینده ی هتاک دنبال پخش کننده ی فیلم میگرده
نماینده مجلس اشتباه کرده و باید از مردم عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره مسائل قومیتی را وسط می کشید باید به شدت با این نماینده برخورد شود
پاسخ ها
نادری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
بخاطر فرار به جلو بوده چون حق شکایت با کارمند گمرک است نه نماینده
بهتره این نماینده استعفا نده و در مجلس بمونه
چون اگه برگرده دانشگاه، برای جون های ما بدتره.
وای به حال بچه های ما که زیر دست این افراد قراره فارغ التحصیل بشن
معلوم شد كه بجاي رسيدگي به مشكلات حوزه انتخابي به چه كاري مضغول بودند
فقط چون این نماینده اهل سنت هست انقدر از کارمند داره دفاع میشه بطور مثال آقای قاضی پور نماینده ارومیه تا حد کتک زدن خبرنگار رفت کسی چیزی نگفت
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اولا کارمند هم اهل تسنن هست و ربطی ندارد. ثانیا بیشتر نظرات شکایت از کلمات بسیار رکیک و زشت نماینده هست نه دفاع از کارمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
حرفت اشتباه.من هرکس انقدر بد رفتار کنه باهاش برخورد می کنم.اصلا نمیدونستم سنیه ولی از چشمم افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای قاضی پور دو تا گلابی خورد آبرو براش نذاشتید حالا دارید از درازهی حمایت می کنید شما دیگر چه نوع موجوداتی هستید
لطفا لیست 40 نفر تو مجلس رسانه ای کنید.تا دور بعد این افراد وارد مجلس نشوند.
ایشان استاد دانشگاه هم هست؟!
الان دقیقا متوجه شدم اوضاع مملکت چرا این شکلی شده،مملکتی که نماینده مجلسش امثال این اقا باشن از این بهتر نمیشه اوضاعش
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
یعنی تابحال به این موضوع پی نبرده بودی دوست عزیر، این نماینده های ما خیلی وقته که تابلو شدن...
کارمند گمرک = خاشقچی ایران
هزاران آفرين بر غيرت اون كارمند وظيفه شناس و اون ارباب رجوع غيور،
وقتی 40 نماینده به جای اینکه توی دهن نماینده خاطی بزنند لیست استیضاح وزیر را امضا می کنند یعنی باید به حال این ملت و کرامت انسانی گریه کرد.
به نظر من باید اون خانمه هم که میخنده رو بگیرن اونم مقصره اما نماینده بیچاره که مظوم واقع شده رو باید ازش معذرت خواهی کنن
اینم عین ماجرای ساشا سبحانی میشه و مردم بایستی از خانواده شریف این زحمت کشان که با تلاش و کوشش دلار رو به پونزده تومن رسوندن عذرخواهی کنند
همه چیمون بهم میاد. متاسفانه در خیلی از ادارات دولتی به بدترین شکل ممکن به ارباب رجوع و مراجعه کننده توهین میشه و ایشون هم بخاطر اینکه کارش گیر نکنه مجبورت کوتاه بیاد. یه سر به ادارات بیمه بزنین و ببینین که چجوری با ارباب رجوع ها برخورد میشه
باید این نماینده استفا بکنه. یا مجبورش بکنن استفا بده
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
موافقم
افسوس و صد افسوس بر آن فردی که خودرا نماینده ما سراوانی ها میدونه، مردم سراوان بسیارشریفند و بددهن نیستند.
ایشان فرمودند .......... می خوری از من دستور نمی گیری؟؟؟؟؟؟؟
پشت پرده ماجرای نماینده فحاش چیست؟

⚠️ حاجب، دلال بزرگ ماشین برای گرفتن امتیاز از گمرک همراه نماینده بوده
اصل ماجرا چه بوده‌است؟

به نظر بنده باید اون ۴۰ نماینده ای که نامه استیضاح را امضا کرده اعتبار نامه نماینده مجلس بودن را باطل کرد
رسانه های حرفه ای و با اخلاق به جای جهت دهی و قضاوت درباره رویدادها سعی می کنند اصل واقعه را بدون کم و کاست و تحریف منتشر کنند، در این قضیه متاسفانه جهت دهی و تحریف آشکاری وجود دار
از این کشور دیگه چیزی باقی نمونده
چه بلایی سرمون اومده که امثال این آدم شدن نماینده مجلس و استاد دانشگاه؟
به حال ایران باید زار زار گریه کرد
درست است کار نماینده اشتباه بود ..ولی اگر آقای لاریجانی یا مطهری و یا بروجردی بودند همین برخورد باهاشون صورت می گرفت..مسلمه که بیشتر برخورد به خاطر قومیت بوده و بی احترامی علتش نگاه بالا به پایین بعضی از هموطنان به یگدیرگ است
تو ایران اگر شفافیت بود اسم اون 40 نفر باید منتشر میشد.وفیلم کامل دوربین مدار بسته هم میدادن بیرون
مسلما الان فشار روحی زیادی روی اون کارمند وظیفه شناس هست.
متاسفانه نمایندگان به برخورد های سخیف عادت کرده اندو معمولا دولتی ها هم این رفتار را احتمال میکنند
افسوس به مردمی که به این آدم ها رای میدهند
آیا نمایندگان خواهان استیضاح این فیلم را دیده‌اند، یا آن فیلم چهل ـ چهل و پنج دقیقه‌ای را؟
اگر این آقای به اصطلاع نماینده و استاد قلابی محاکمه نشود باید فاتحه کشور راخواند
همین کلیپ دفاعیه این اقا و متمسک شدن به بحثهای قومیتی و مذهبی نشون میده با چه ادمی طرف هستیم.
این نماینده بهمراه اون ۴۰ نفر نماینده که از ایشون حمایت کردن همگی باید از مجلس اخراج بشن،
لطفا این نماینده را شلاق بزنید .
باید اقای لاربجانی هم خجالت بکشه واز مردم معذرت خواهی کنه ابن چه رئیس مجلسیه که روی احساسات تصمیم میگیربه بد بحال ما که امثال ابنها برامون قانون وضع میکنن
کلمات توهین آمیز کارمندان گمرک مستند شود - فعلا" که آقای نماینده متهم به برهم زدن افکار عموم مردم و عامل سوئ استفاده بیگانگان است و ایشان باید محاکمه شوند و همگان متوجه باشیم که تا کنون تمام تریبون ها در دستان متهم اصلی که همانا نماینده متخلف است قرار دارد ؟!
همه حامی کارمند و ان ارباب رجوع هستیم .
اینجاایران است،،،....
زنده باد گلستانی با غیرت.
چرا رئیس گمرگ تا کنون نیامده و نگفته که آیا به این نماینده ی محترم وقت پیشین داده بوده یا نه که این نماینده گفته که نزدیک 45 دقیقه منتظرش نگه داشتند و سپس یک لباس شخصی سامسونگ بدست، وی را با تحقیری بسیار ناشایست که در جایگاه یک ایرانی نجیب و با فرهنگ نیست، بیرون میاندازد؟
متاسفم که نماینده مجلس ما چنین رفتاری را با یک کارمند شریف گمرک داشت
مظلوم دانشگاه
ببین بر کرسی مدرس ها و مصدق ها چه کسانی نشسته اند.
باید به حال مردم خون گریست.
آقای نمایندهء عزیز آیا شما تابحال بجز تسهیل کارهای اقتصادی این و اون یه بار شده از نقاط محروم حوزه انتخابی خودتون بازدیدی داشته باشین ؟
باید نماینده اخراج و به اشد مجازات محکوم شود
خوب که جلسه شورای امنیت به در خواست پمپیو وبولتون تشکیل نشد
اینهمه فحش وناسزاشنیدیم وتحقیرشدیم دراین سالها توسط مسئولین آیا کسی محاکمه شد؟حالا تعجب میکنید؟
کاشکی واقعا و به قول امام مجلس عصاره فضائل ملت بود
به نظر حقیر باید قوه محترم قضائیه ورود کند
برخورد و توهین و فحاشی این نماینده در یک مکان عمومی که خانم هم حضور داشته در هر شکل و قواره ای که صورت گرفته باشد ولا کارمند مقصر بوده باشد ؛ که مقصر نبوده و وظیفه شناس بوده ؛ کاری زشت و غیر موجه بوده که قضاوت مردم از نمایندگان محترم را تنزل میدهد
وای بر وزارت علومی که ،این نماینده ..... را به عنوان استادی پذیرفت.
ای نماینده مردم شرمت باد تو باید از مجلس اخراج و محاکمه شوی.
اخراج از مجلس یا استعفا این حداقل کاریست که باید انجام شود.آیا رفتار این نماینده توهین به ۸۰ میلیون ایرانی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اخراج و استفعا که الزامیه اما مجازاتش طبق قانون خود مجلس به جرم توهین به کارمند در حین انجام وظیفه: شلاق هست و جریمه حبس یا جزای نقدی
جناب آقای لاریجانی چگونه از یک فرد چنین حمایت می کنی آیا نمی ترسی که مردم چه قضاوت می کنند.
فکر نکنم سواد درستی داشته باشه
با سلام خدمت تمام افرادی که مخلصانه دلشان برای وطن میتپد. متاسفانه قانون ابزاریست برای سوء استفاده بعضیها.
آیا اینها خادمان مردمند یا اربابآن ملت
ما انقلاب کردیم که فاصله ها کم بشه ولی غرور تعصب بی عدالتی وتکبر بر جامعه حاکم شد ما نماینده نداریم
مردم سراوان چطور زندگی میکنن این آقا چطور؟با لکسوز تو تهران میچرخه و حقوق نجومی میگیره
در مورد اینکه نماینده میتواند به عنوان وظیفه از ادارات بازرسی کند یک نکته اشتباه جا افتاده و آن اینکه هر نماینده در محدوده جفرافیایی حوزه خودش میتواند این کار را انجام دهد و لاغیر.
نماینده داریم افسر راهنمایی کتک می زنه
نماینده داریم کارمند فرودگاه کتک می زنه
نماینده داریم با مامور گمرک اینظور رفتار می کنه
نماینده داریم جلو پرواز رو می گیره و هواپیما و مسافرانش رو معطل می کنه
قربون همتون برم که همش هم ادعای فضل
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
واسه همین به خودش اجازه داده راحت توهین کنه و تهدید کنه
هر چه بیشتر تحقیق میشه بیشتر رسوایی ببار میاد.
قوه قضاییه و مدعی العموم ورود کند..و به تمام ابعاد این ماجرا رسیدگی و نتیجه را فورا به ملت اعلام کند..
این نماینده مغرور باید مجازات بشه
مردم سراوان باید از این نماینده بیتربیت اعلام برائت و انزجار کنن
شرم‌آور است!‌ این شخص همکارانش را می‌شناسد و تهدید میکند که فردا با شما چنین میکنند!‌
الان باید معلوم بشه کارمندی که تو اداره مشغول به کارش هست از کی باید دستور بگیره،،مگه میشه هر کسی از راه رسید بهش اجازه ورود داد؟؟مگه ایشون کی هستن؟؟
ما کارمندان دولت اعاده حیثیت می کنیم و از بالاترین مقامات دولت یعنی شخص ریاست جمهوری خواهان شکایت به قوه قضائیه و محاکمه این به اصطلاح نماینده مجلس به جرم توهین به مردم و دولت و هتاکی به کارمند شریف گمرک را داریم.
ماجرای کارمند گمرک و مقابله جوانمردانه او با رانت خواری و هتک حرمت نماینده سراوان را باید در سرلوحه دروس فارسی گنچاند تا همچون داستان ریز علی فداکار که مانع از واژگونی قطار شد ( خدایش بیامرزدش) سر لوحه رفتار دانش آموزان یعنی مدیران آینده این سرزمین باشد تا بدانند که ادب مرد به از دولت اوست.
با سلام جناب نماینده باید به دلیل اختلاف افکنی قومی ومذهبی مورد مواخذه قرار گیرد کم از فتنه 88 نیست
با سلام جناب نماینده باید به دلیل اختلاف افکنی قومی ومذهبی مورد مواخذه قرار گیرد کم از فتنه 88 نیست
این نماینده مجلس هست ؟
بی خود نیست که وضع مملکت اینه
یکی مانند ان شهروند غیور لازم است که اول لاریجانی بعد ان چهل نماینده امضا کننده استیضاح و در مرحله اخر این درازهی را از مجلس بیرون بیاندازد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
احسنت
با عرض سلام و احترام .لطفا سانسور نکنید من از کلمات رکیک و بی ربط استفاده نکردم . در پیام قبلیم بعضی جملا تم حذف شده.ممنون اگر شفافیت را از خودمان شروع کنیم. من خدمت دوستان گفتم هرچه بیشتر پیش میریم بیشتر گندش در میاد.به سرقت مقوله علمی هم رسیدیم .تعجب است از فیلتر شورای نگهبان چطور گذشته. باید درسی بشود برای آنهایی که فکر میکنن قدرت دارند و هرکاری که میخواهند می توانند انجام دهند.به امید ایرانی مستقل و سر بلند .
درصد خیلی خیلی بالایی از نمایندگان ملت در واقع از أین آقای لگسوس سوارم بدترند
خخخخخخخخخخ
این نماینده میگوید فردا با شما هم همینکار را میکنند ؟ مگر همه مثل او بی ادب و فحاش هستند ؟
هیهات من الذله یعنی چه ؟
یعنی صدای آن کارمند
من نميفهمم نماينده مگه قوه قضائيه يا مجريه است كه سر زده بره جايي. بعد اين آقا با اون وارد كننده ميرفتن كه امضا طلايي بگيرن ديگه ؟؟؟؟؟
به وضوح مشخصه که کارمند گمرک بی تقصیره و نماینده مجلس از قدرت نمایندگی خودش سو استفاده میکنه
محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین درمجلس گفت: باید با فرد متخلفی که از جلسه غیرعلنی 28 آذر فیلمبرداری و منتشر کرده برخورد شود.

آقای رضایی،
یکی از مهمترین دلائلی که منجر به ازهم پاشیدگی خانواده می شود پنهانکاری زن است زیرا بددلی شوهر را به دنبال دارد،
رسیدگی به رفتار نماینده سراوان در اداره گمرک چه نیازی به مخفیکاری دارد؟
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که همصدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نماينده سراوان استعفا استعفا
ان دانشگاهی که این نماینده ( با ان شخصیت که در فیلم است )باید گریست
جرأت برخورد با کارمند گمرک را نخواهند داشت
ماانقلاب کردیم وسهید دادیم که قلدر نداشته باشیم
مخشخص نیست اگه این نملینده به دنبال حل شدن مشکلات مردم شهر خودش و حل و فصل اموراتی که برایش قصم خورده و مسئولیتش را به عهده گرفته است به گمرک رفته بود چیکار میکرد ؟
مقصر اصلی آقای لاریجانی هست
نماینده ها وقتی پشت میز نمایندگی مجلس می نشینند خدا را بنده نمی دانند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی