بازدید 4541

۱۰ جاده کشور مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد ۱۰ محور مواصلاتی به علل یخ‌زدگی، ریزش پل، کولاک و سرمای شدید خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 18 December 2018
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد ۱۰ محور مواصلاتی به علل یخ‌زدگی، ریزش پل، کولاک و سرمای شدید خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به انسداد ۱۰ محور مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور اولنگ ـ. شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین ـ. شمشک در استان‌های تهران و البرز، محور املش ـ. اتاق‌ور محدوده پل کیازنی به علت ریزش پل و محور پونل ـ. خلخال به علت ریزش کوه هر دو در استان گیلان، محورهمدان ـ. تویسرکان (گنجنامه) در استان همدان به علت کولاک وسرمای شدید مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: محور سی‌سخت ـ. پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف، محور فرعی سرو آباد ـ. پاوه (گردنه ته ته) در استان کردستان به علت یخ‌زدگی و عدم ایمنی کافی، محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) به علت سیل و تخریب پل و محور چمستان فرعی در کاپی به علت آبگرفتگی هر دو در استان مازندران و محور امیدیه دیلم در استان خوزستان به علت آبگرفتگی مسدود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس