بازدید 2140
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در گفت و گو با تابناک اقتصادی مطرح کرد

توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در فاینکس 2019/ از مسابقات فین‌تک دانش‌آموزی و بورس‌کاپ تا برنامه انگیزشی ICMTALK

کد خبر: ۸۶۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 18 December 2018

توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در فاینکس 2019/ از مسابقات فین‌تک دانش‌آموزی و بورس‌کاپ تا برنامه انگیزشی ICMTALKمدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس شعار فاینکس ۲۰۱۹ «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» را اعلام کرد و گفت: رویکرد اصلی این نمایشگاه توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری دارایی‌های مالی است.

یاسر فلاح در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک اقتصادی تاریخ برگزاری فاینکس 2019 را اول تا چهارم اردیبهشت سال ۹۸ اعلام کرد و مهم‌ترین رویدادهای این نمایشگاه را مسابقه فین‌تک دانش‌آموزی و بورس‌کاپ، برنامه انگیزشی ICMTALK، برپایی تالار فرهنگ، غرفه کودک، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها، برپایی همایش‌های جانبی و رویدادهای بین‌المللی عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت بازارهای مالی در اقتصاد هر کشور گفت: بسیاری ازاقتصادانان، بازارهای پولی و مالی هر کشور را پایه­ گذار، زیربنا و مبنای قدرت آن کشور می دانند و در حقیقت شکوفایی این بازارها، عملا تضمین‌کننده پیشرفته بودن آن کشور به شمار می رود.

فلاح با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی ، گفت: بازارهای پولی و مالی، تنها در شرایطی به پویایی و تکامل می رسند که شاهد حضور و مشارکت مردم در این روند بوده و بدون حضور مردم، نه تنها بهبود و پیشرفتی حاصل نمی شود، بلکه صنایع توانایی تامین مالی و فرصت های سرمایه ­گذاری را از دست می دهند.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه، در شکوفایی اقتصادی ، گفت: نمایشگاه، همواره به عنوان ابزاری جهت مواجهه عمومی افراد در زمینه های مختلف مطرح بوده و تجربه نشان داده در نمایشگاه، دسترسی مردم به مجموعه‌ای از محتواها، دیدگاه‌ها، نوآوری‌ها و مسؤولان با سهولت بیشتری انجام می گیرد.

وی در با تاکید بر مزیت دوطرفه بودن نمایشگاه ادامه داد: در نمایشگاه‌ها ارائه‌دهندگان خدمت با گیرندگان کنونی و بالقوه در تعامل بوده به علاوه افراد با حضور در غرفه های مختلف، مجموعه‌ای از محتواها را در یک بسته دریافت می‌کنند و در جدال فرصت‌ها می‌توانند استفاده بهتری از زمان خود داشته باشند.

فلاح با اشاره به اهمیت و اثرات مثبت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کشورگفت: طی سال های اخیرجایگاه نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بسیار ارتقا یافته و این نمایشگاه با اتکا به حضور پرشور مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، روند رو به رشد چشمگیری، به ویژه در سال‌های اخیر تجربه کرده است.

فاینکس 2012 برنده عملکرد جهانی شایسته به دلیل اثرگذاری بر کیفیت زندگی عموم

وی در خاطر نشان کرد: این رویداد در بخش بین المللی نیز موفق عمل کرده و در سطح خاورمیانه نیز مورد توجه سازمان ملل قرار گرفت؛ به نحوی که در سال ۲۰۱۲ جایزه عملکرد جهانی شایسته از سوی برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد به سازمان بورس و اوراق بهادار، به دلیل برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه و اثرگذاری بر کیفیت زندگی عموم مردم اهـداء شده است.

فلاح همچنین با ارائه توضیحاتی از جزییات برگزاری دوازدهمین دوره این نمایشگاه گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با شعار «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» از اول تا چهارم اردیبهشت سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی دو سال اخیر شورای عالی سیاست گذاری این نمایشگاه با حضور نمایندگان سه بخش بورس، بانک و بیمه جلساتی را برگزار کرده و در هم‌اندیشی و هم‌افزایی رویدادها نقش قابل توجهی ایفا کرده و در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد، ستاد اجرایی نمایشگاه تشکیل شده و برنامه‌های متنوعی نیز در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس همچنین عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین رویدادهای Finex۲۰۱۹ برپایی تالار فرهنگ، غرفه کودک، مسابقه فین‌تک دانش‌آموزی و بورس‌کاپ، برنامه انگیزشی ICMTALK، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها، برپایی همایش‌های جانبی و رویدادهای بین‌المللی است. همچنین سال آینده طی روزهای برگزاری نمایشگاه، یک بازی در تلفن های هوشمند اجرا می شود، تا ضمن ارتقاء سطح دانش بازدیدکنندگان، از طریق اهدای جوایز ارزنده انگیزه بیشتری برای توجه به حوزه بورس، بانک و بیمه ایجاد شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در این دوره، به منظور راهنمایی افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه را دارند، اپلیکیشن نمایشگاه فعال خواهد شد. این برنامه کاربردی تلفن همراه، نه تنها امکانات نمایشگاه، محل غرفه‌ها و برنامه‌ها را به مخاطبان عرضه می کند بلکه می‌تواند برای تنظیم جلسات و قرارهای کاری نیز استفاده شود.

فلاح در خصوص فعالیت رسانه ها در دوازدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، این چنین گفت: پوشش رسانه‌ای این رویداد از طریق خبرنگاران که همواره در ایفای رسالت اطلاع‌رسانی نقش کلیدی دارند، صورت خواهد گرفت. به علاوه پوشش تصویری و مصاحبه با مسؤولان نیز توسط فاینکس تی‌وی انجام خواهد شد که درصدد هستیم با تجربه دو سال اخیر، تغییراتی در حال و هوای این برنامه ایجاد کنیم.

وی در پایان بیان کرد: رویکرد اصلی این نمایشگاه توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی بوده و از این رو، به همه شرکت‌های فعال در صنعت مالی پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت چهار روزه برای تعامل با مخاطبان و مشتریان خود، دریافت نظرات آنها، ارائه نوآوری‌ها، ارائه آموزش‌های کاربردی، پاسخگویی و جذب مشتریان جدید استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار