بازدید 3187

سه ویژگی مهم لباس بارداری

کد خبر: ۸۶۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 18 December 2018

هر چیزی که با بدن انسان در تماس است می‌تواند روی وضعیت سلامتی او تاثیر بگذارد؛ از لوازم آرایشی که استفاده می‌کند گرفته تا لباسی که به تن می‌کند. در دوران بارداری اهمیت این قضیه بیشتر هم می‌شود. لباسی که زن باردار می‌پوشد نه تنها روی سلامت او تاثیر می‌گذارد، بلکه روی سلامت جنین هم تاثیر گذار است؛ به همین دلیل لازم است لباس بارداری به خصوص شلوار بارداری راحت و سالم باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های لباس بارداری می‌پردازیم.

راحتی با تبدیل شلوار به شلوار بارداری

راحتی شلوار بارداری نه فقط از این جهت اهمیت دارد که به شما آزادی حرکت می‌دهد؛ بلکه مهم است چون نمی‌گذارد روی شکم و پاهای شما فشار اضافه‌ای باشد که باعث ایجاد ناراحتی برای خودتان یا جنین شود. لباس بارداری، چه پیراهن و چه شلوار اگر تنگ باشد باعث اذیت شدن مادر می‌شود. به همین دلیل بهتر است در این دوران بیشتر سراغ لباس‌های آزاد بارداری بروید. اگر دوست داشتید می‌توانید با صرف کمترین هزینه از روش تبدیل شلوار به شلوار بارداری استفاده کنید و لباسی راحت و آزاد داشته باشید.

اهمیت جنس لباس

درست است که با استفاده از روش‌هایی مثل تبدیل شلوار به شلوار بارداری می‌توان لباسی راحت درست کرد؛ اما در کنار راحتی، جنس لباس هم اهمیت زیادی دارد. بنابراین قرار نیست لباسی راحت بپوشید که از پلاستیک درست شده باشد. بهترین جنس پارچه برای لباس بارداری، پارچه‌های تهیه شده از الیاف طبیعی است که بسیار سالم است و به حفظ سلامت مادر و فرزندش کمک می‌کند.

توجه به رنگ لباس بارداری

در انتخاب لباس بارداری توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ آن خیلی تیره یا خیلی تند باشد؛ بهترین انتخاب برای رنگ لباس مادر استفاده از رنگ‌های شاد و ملایم است که به روحیه مادر آرامش بیشتری می‌دهد. برای مثال موقعی که قصد تبدیل شلوار به شلوار بارداری را دارید، می‌توانید به جای استفاده از کش‌های مشکی یا تیره رنگ، سراغ رنگ‌های مکمل شلوارتان بروید که شاد و ملایم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی