بازدید 2682

پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه شهریه به دانشجویان

کد خبر: ۸۶۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 17 December 2018

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت وام قرض‌الحسنه شهریه به دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی خبر داد.

به گزارش آنا، ذوالفقار یزدان مهر از پرداخت وام قرض‌الحسنه شهریه به دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی خبر داد.

وی افزود: در سال جاری مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار بابت وام شهریه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی در نظر گرفته‌شده است که این وام با تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقدشده و از طریق آن بانک پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق رفاه تصریح کرد: مبلغ این وام در هر نیم سال برای دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ۵ میلیون ریال (پانصد هزار تومان)، کارشناسی ارشد ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (یک‌میلیون و ۵۰هزار تومان) و دوره دکتری ۲۵ میلیون ریال (۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) است.

یزدانمهر ادامه داد: دانشجویان باید برای ثبت درخواست خود حداکثر تا ۱۰ دی‌ماه با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آدرس bp.swf.ir و یا صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه محل تحصیل درخواست خود مراجعه کنند.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص بازپرداخت این وام گفت: بازپرداخت این وام پس از زمان فارغ‌التحصیلی دانشجو در اقساط ۶۰ ماهه بوده و کارمزد آن ۳ درصد است.

وی در پایان گفت: دانشجویان برای دریافت این وام لازم است فقط یک‌بار به شعب بانک مراجعه کنند و با تشکیل پرونده نیاز به مراجعه مجدد در ترم‌های آتی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی