بازدید 3689

موافقت مجلس با ابقای بازنشستگان فوتبال؛ شایعه یا واقعیت؟

کد خبر: ۸۶۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 17 December 2018

بر اساس شایعات منتشرشده از راهروی فدراسیون فوتبال خطاب به معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی توضیح داده شده که عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید به این خاطر که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هیچ قرارداد حقوقی ندارد و ریالی از فدراسیون فوتبال دریافت نمی کند و از همه مهمتر برای حضور در فدراسیون فوتبال ساعت موظفی ندارد و شاید حضور آنها تنها هفته ای یک بار و دو سه ساعتی به بهانه برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور پیش تر به همین بهانه روسای هیات فوتبال استان ها که بازنشسته هستند را از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها معاف کردند چون روسای هیات فوتبال استان ها همانند اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرارداد حقوقی ندارد و ساعت حضور آنها در هیات فوتبال محدود است و به هفته ای دو سه جلسه و هر جلسه دو سه ساعت ختم می شود.

گفته می شود با توضیحات قانونی و قانع کننده از سوی فدراسیون فوتبال ادامه همکاری علی کفاشیان، فریدون اصفهانیان، حیدربهاروند و دیگر بازنشسته ها بلامانع تشخیص داده شده است. اما محمد رضا ساکت به این بهانه استعفاء داد که به عنوان یک فرد بازنشسته با فدراسیون فوتبال قرارداد حقوقی داشت و حقوق دریافت می کرد و از همه مهمتر یک ساعت کاری مشخص برای حضور در فدراسیون فوتبال داشت.

با این اوصاف مهدی تاج تنها باید در روزهای آتی دبیر کل را به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی کند. دبیر کل جدید با معرفی مهدی تاج و تایید اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشغول بکار می شود.
جالب اینکه این خبر به طور رسمی هنوز اعلام نشده است اما همکاری بدون دغدغه بازنشسته ها با فدراسیون فوتبال بدین معنی است که مشکلات حل شده است و دیگر خبری از سوی فیفا فوتبال ایران را تهدید نمی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار