بازدید 3951

اسامی پژوهشگران برگزیده دانشگاه تهران اعلام شد

کد خبر: ۸۶۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 17 December 2018

اسامی 47 پژوهشگر برگزیده دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری اعلام شد.پ

به گزارش فارس، اسامی 47 برگزیده جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره این دانشگاه از واحدهای دانشگاهی مختلف اعلام شد.

براساس این گزارش، در بخش رساله نمونه در مقطع دکترا کیوان آصف‌پور وکیلیان از واحد پژوهش ابوریحان، محمدجواد بالاخان از واحد پردیس علوم، میثم مطهری از پردیس هنرهای زیبا، فاطمه فیاض از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و یاسمن سادات برقعی از دانشکده علوم و فنون نوین به عنوان برگزیدگان این مقطع انتخاب شدند.

در بخش طرح کاربردی برجسته نیز سعیدرضا اله‌کرم با مرتبه علمی استاد از واحد پردیس دانشکده‌های فنی و سپیده خوئی با مرتبه علمی استاد از واحد پردیس علوم، حسین موسی‌زاده با مرتبه علمی دانشیار از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پیروز حناچی با مرتبه علمی استاد از واحد پردیس هنرهای زیبا و هاشم آقازاده با مرتبه علمی دانشیار از دانشکده مدیریت به عنوان برگزیدگان این بخش از آنها تقدیر خواهد شد.

در حوزه دستاوردهای پژوهشی ویژه محمد عبدل‌احد با رتبه علمی دانشیار از واحد پردیس دانشکده‌های فنی و مهدی قربانی با مرتبه علمی دانشیار از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در این بخش منتخب شدند.

براساس این گزارش، در بخش آزمایشگاه نمونه (آزمایشگاه نانوالکترونیک و لایه نازک) شمس‌الدین مهاجرزاده از واحد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی به عنوان پژوهشگر نمونه انتخاب شد.

در بخش کتابخانه نمونه (کتابخانه پردیس علوم) علی لفطه از واحد پردیس علوم نیز به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد، در بخش کارشناس پژوهشی نمونه نیز حسن شیرازی از واحد پردیس دانشکده‌های فنی و مسعود یوسفی از اداره کل پژوهش‌های کاربردی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در بخش دیگری از برگزیدگان که با عنوان پایان‌نامه نمونه در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب شدند میلاد عقیلی لطف از واحد پردیس دانشکده‌های فنی، ژاله مرادی از واحد پردیس علوم، عباس عیسی‌زاده از واحد پردیس فارابی، پریسا سررعیم از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و فهیمه صالحی از واحد مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک به عنوان پژوهشگر نمونه انتخاب شدند.

در ادامه در بخش پژوهشگر نمونه سیدمهدی زهرایی با رتبه علمی استاد از واحد پردیس دانشکده‌های فنی، حسین مهدوی با رتبه علمی استاد از واحد پردیس علوم، فرامرز خداییان چگنی با رتبه علمی استاد از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ژپیروز حناچی با رتبه علمی استاد از واحد پردیس هنرهای زیبا، سیدکاظم علوی پناه با رتبه علمی استاد از دانشکده جغرافیا، علی اشرف‌نظری با رتبه علمی دانشیار از واحد دانشکده حقوق و علوم سیاسی، غلامرضا نیکبخت بروجنی با رتبه علمی استاد از واحد دانشکده دامپزشکی، علیرضا استقامتی با رتبه علمی استاد از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پژوهشگران نمونه در این بخش انتخاب شدند.

مصطفی باغانی با رتبه علمی دانشیار از واحد پردیس دانشکده‌های فنی، کامران اخباری با رتبه علمی دانشیار از واحد پردیس علوم، مهدی عظیمی با رتبه علمی استادیار از واحد دانشکده الهیات و معارف اسلامی و جلیل حیدری دهوئی با رتبه علمی استادیار از دانشکده مدیریت از دیگر پژوهشگران نمونه این بخش بودند.

در بخش پژوهشگر پیشکسوت نمونه نیز کاظم دوست حسینی با رتبه علمی استاد از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، تورج رهنما با رتبه علمی استاد از دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی و قاسم صافی با رتبه علمی دانشیار از دانشکده محیط زیست از دیگر پژوهشگران نمونه دانشگاه تهران بودند.

در بخش پژوهشگر برجسته سعیدرضا اله‌کرم با رتبه علمی استاد از واحد پردیس دانشکده‌های فنی، مهدی ادیب با رتبه عملی استاد از پردیس علوم، سیدمحمدعلی ابراهیم‌زاده موسوی با رتبه علمی استاد از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، اسفندیار زبردست با رتبه علمی استاد از پردیس هنرهای زیبا، محمدجواد جاوید با رتبه علمی استاد از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، امیر نیاسری نسلجی با رتبه علمی استاد از دانشکده دامپزشکی و رضا رستمی با رتبه علمی استاد از دانشکده روانشناسی و علوم تقویتی برگزیدگان این بخش بودند.

براساس این گزارش، در بخش طرح کاربردی نمونه چهار دانشیار به نام‌های رضا ضرغامی از واحد پردیس دانشکده‌های فنی، حسن رضایی هفتادر از واحد پردیس فارابی، رضا محمد کاظمی از واحد دانشکده کارآفرینی و فرشاد فرزادفر از واحد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیدگان نمونه این بخش بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر