بازدید 7508

جاذبه‌های گردشگری شیراز

کد خبر: ۸۶۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 15 December 2018

شیراز یعنی قدم گذاشتن در دیاری که سراسر شعر و عشق و ادب است و عطر بهار نارنجش، کوچه پس کوچه های تاریخی آن را قطعه ای از بهشت می کند. گردشگران ایرانی و غیر ایرانی زیادی هستند که در تمام طول سال، مخصوصا بهار، به شوق دیدن جاهای دیدنی شیراز کوله بار سفر برمیدارند و روزهایی کم‌نظیر را تجربه می کنند. جاذبه‌های دیدنی شیراز کم نیستند و با رزرو یکی از هتل های شیراز برای اقامت چند روزه، با خیال آسوده زیبایی های شهر را از نزدیک دید و لذت برد.

جاذبه‌های دیدنی شیراز

زیبایی های شیراز را از همان لحظه ی ورود به شهر و عبور از دروازه قرآن می توان دید؛ بنایی زیبا و با ارزش که به دستور عضد الدوله دیلمی ساخته شد و تمام مسافران شیراز به محض ورود به شهر از زیر قرآن قرار گرفته شده در بالای دروازه عبور می کنند و در پناه آن به سلامت سفر خواهند کرد. بعد از ورود به شهر، حالا باید انتخاب کنید چه چیزی دوست دارید؛ آرامگاه های تاریخی یا باغ های زیبا با گونه های متنوع زیست محیطی؟ مسجد یا بازارهای قدیمی؟

جاذبه های تاریخی شیراز

در تمام دنیا شیراز را با جاذبه های تاریخی آن که نماد هنر و ادب ایران است، می شناسند. آرامگاه حافظ و سعدی که شهرتشان به گوش همه رسیده، ارگ کریم‌خانی که خاطراتی از گذشته‌ی شیراز در دوره‌ی زندیه را نقل میکند، حمام وکیل که البته امروز چهره ای جدید به خود گرفته و تلفیقی از موزه و سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران شده، خانه ی زینت الملوک در ضلع غربی نارنجستان، عمارت دیوانخانه، پاسارگاد با شکوه و تخت جمشید که نمادی از استقامت و استواری ایران به شمار می آید، گوشه ی کوچکی از جاذبه‌های دیدنی شیراز هستند که سندی بر اصالت بی پایان این مرز و بوم محسوب میشوند.

بازارهای شیراز

از معروف ترین جاهای دیدنی شیراز، می توان به بازارهای قدیمی آن اشاره کرد که هنوز هم رونق و شور و هیجان گذشته را به خوبی در خود حفظ کرده اند. از معروف ترین بازارهای تاریخی شیراز می توان به بازار وکیل، بازار حاجی و سرای مشیر اشاره کرد که دیدن آن باید بخش اصلی از سفر به این شهر باشد.

هتل شیراز

شیراز به قدری زیبا و شناخته شده است که گردشگران زیادی از ایران و سایر کشورها را به سمت خود جذب می‌کند و قطعا میزبانی از آنها، نیاز به امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد. تنوع بالا و شرایط ایده‌آل برای رزرو هتل های شیراز یکی از بهترین مواردی است که خوشبختانه هر روز شاهد توسعه‌ی آن هستیم. هتل های شیراز با توجه به 3، 4 و 5 ستاره بودنشان شرایط متفاوتی را در اختیار مسافران قرار میدهند  به طور مثال هتل بزرگ شیراز از جمله لوکس ترین هتل های شیراز به حساب می آید که روزانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای اقامت به این هتل مراجعه می کنند.

اگر قصد تجربه‌ی سفری ارزان دارید، رزرو هتل های 3 ستاره شیراز می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش رو باشد. از معروف ترین هتل های 3 ستاره شیراز می توان به هتل وکیل، تالار، ارم، کریم خان، ارگ و هتل پارسیان اشاره کرد. برای آن دسته از افرادی که در سفر به شیراز به دنبال اقامتی به یادماندنی هستند، هتل های 4 و 5 ستاره شیراز را پیشنهاد میکنیم.

رزرو هتل های شیراز

برای داشتن سفری آرام و آسوده، سایت رزرو هتل اقامت24 با فراهم کردن امکان رزرو اینترنتی هتل های شیراز و سایر شهرهای ایران در کنار شماست. برای رزرو هتل های شیراز می توانید وارد سایت اقامت24 شوید و از منوی رزرو هتل، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و بلافاصله بعد از تکمیل فرآیند رزرو، واچر را دریافت و سفرتان را با آرامش شروع کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی