بازدید 2662

بررسی اولویت‌های بودجه فرهنگی در سال۹۸

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب سه نفر از اعضا کمیسیون فرهنگی به منظور عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ خبر داد و گفت: در کمیسیون متبوعش گزارش کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار درخصوص اعتبارات بخش فرهنگ مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 15 December 2018

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستورکار کمیسیون متبوعش در هفته جاری، گفت: نخستین دستور کار کمیسیون فرهنگی در روز یکشنبه استماع گزارش کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار درخصوص اعتبارات بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال 98 است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار، افزود: این کمیته به منظور بررسی بودجه حوزه فرهنگی سال 98 جلسات متعددی با معاونت پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار کرده است. در این جلسات اولویت‌های بودجه فرهنگی در سال 98 مورد بررسی قرار گرفت و در مورد راهکارهای لازم برای افزایش بودجه این بخش بحث و کارشناسی بسیاری شد.

کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار به منظور بررسی بودجه حوزه فرهنگی سال 98 جلسات متعددی با معاونت پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار کرده است در این جلسات اولویت‌های بودجه فرهنگی در سال 98 مورد بررسی قرار گرفت

بررسی مواد "طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده"

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: با توجه به اینکه کلیات "طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده" در آخرین جلسه کمیسیون فرهنگی تصویب شده بود در روزهای یکشنبه و سه شنبه به منظور بررسی جزئیات مجددا در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای بررسی مواد "طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده" از دستگاه های مربوطه دعوت به عمل می‌آید، اظهار کرد: سه نفر از اعضا کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 انتخاب خواهند شد.

وضعیت تئاتر در سال 97 بررسی می‌شود

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دستورکار کمیته‌های کمیسیون فرهنگی در هفته جاری، عنوان کرد: کمیته فرهنگ، هنر و رسانه وضعیت تئاتر در سال 97 را با حضور مسئولان این حوزه و دبیر تئاتر فجر بررسی خواهد کرد همچنین کمیته فضای مجازی در سازمان فناوری اطلاعات به استماع گزارش مسئولان مرکز ملی فضای مجازی درخصوص مسائل این حوزه می‌پردازد.
سیده فاطمه ذوالقدر

وی با بیان اینکه کمیته دپیلماسی فرهنگی به تازگی در کمیسیون فرهنگی ایجاد شده است، یادآور شد: سه شنبه 27 آذر این کمیته وضعیت ایرانیان خارج از کشور را بررسی خواهد کرد.

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کمیته ارشاد، تبلیغات و گردشکری کمیسیون فرهنگی بررسی می‌شود

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به دستور کار کمیته ارشاد، تبلیغات و گردشکری کمیسیون فرهنگی، گفت: این کمیته بحث حمایت از احیای و مرمت بافت‌های تاریخی- فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره برداران تاریخی- فرهنگی و بحث و بررسی پیرامون الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را در دستورکار خود دارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین تصریح کرد: بحث و بررسی پیرامون آموزش‌های پیش، حین و پس از ازدواج با حضور دستگاه‌های ذیربط در دستورکار کمیته زنان، خانواده ، تربیت بدنی و جوانان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس