بازدید 2988

عفو 16 هزار نظامی فراری از خدمت توسط بشار اسد

کد خبر: ۸۶۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 14 December 2018

'محمد گنجو حسن 'رئیس اداره قضایی نظامی سوریه گفت: 'بشار اسد' رئیس جمهوری سوریه بیش از 16 هزار نظامی سوری را که یگان های خود را به صورت غیرقانونی در جنگ رها کرده بودند،عفو کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این قانون نظامیان فراری از خدمت در داخل کشور طی 4 ماه وفراریان خارج از کشور طی 6 ماه می توانند درخواست خود برای مورد عفو قرار گرفتن ارائه بدهند.

'محمد گنجو حسن 'رئیس اداره قضایی نظامی سوریه گفت: 'بشار اسد' رئیس جمهوری سوریه بیش از 16 هزار نظامی سوری را که یگان های خود را به صورت غیرقانونی در جنگ رها کرده بودند،عفو کرد.

سرگیی سولوماتین' رئیس مرکز روسی آشتی میان طرف های درگیر در سوریه پیش از این گفت: بیش از 15.4 هزار سوری فراری از خدمت نظامی از جمله افرادی که جزو پناهجویان یا اعضای سابق گروه های مسلح غیر قانونی بودند از عفو ریاست جمهوری 7 دسامبر / 16 آذر برخوردار شدند.

 

رئیس اداره قضایی نظامی سوریه گفت: عفو از تاریخ صدور یعنی 9 اکتبر 2018 / 17 مهر قابل اجرا می باشد وتاکنون بیش از 16.5 هزار نظامی فراری از خدمت در جنگ معاف شده اند.

بر اساس این قانون نظامیان فراری از خدمت در داخل کشور طی 4 ماه وفراریان خارج از کشور طی 6 ماه می توانند درخواست خود برای مورد عفو قرار گرفتن ارائه بدهند.

گنجو حسن افزود: روزانه به 100 مورد درخواست عفو پاسخ داده می شود وبر اساس قانون مصوب نظامی فراری باید ظرف 24 ساعت به یگان نظامی خود باز گردد.

رئیس جمهوری سوریه در حکمی جرایم و تخلفات همه نظامیان فراری که در سوریه و خارج از این کشور حضور دارند، عفو کرد .

سوریه از سال 2011 تا 2018 با بحران ورود تروریست های خارجی به این کشور مواجه بود که به گفته بشار اسد رئیس جمهوری این کشور بازسازی آن 10 الی 15سال به طول می انجامد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی