بازدید 5932
با آتشبازی علیپور و طلسم شکنی عالیشاه، قرمزها به تعطیلات شیرین رفتند

پرسپولیس 3 - پارس جم 0 / بغض پرسپولیس درروز وداع با پنجره‌های‌بسته ترکید/گل‌دقیقه93علیه صدرنشینیِ‌موقت برانکو

پرسپولیس که تا لحظات پایانی با سه اختلاف از حریف جنوبی پیش بود، بخاطر تفاضل گل، از پدیده مشهد سبقت گرفته بود، اما با پنالتی که دقیقه 93 خورد صدرنشینی موقت را به تیم گل محمدی پس داد. حالا تیم برانکو از محرومیت فیفا خلاص شده و در نخستین بازی آتی، قرمزها را با چهره جدیدش خواهید دید
کد خبر: ۸۶۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 14 December 2018

تیم پرسپولیس در آخرین بازی که مجبور بود محرومیت سنگین فیفا را تحمل کند، با برتری پرگل در واپسین دیدار نیم‌فصل لیگ برتر موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد، این در حالی بود که قرمزها تا دقیقه 93 صدرنشین موقت لیگ بودند اما با پنالتی ثانیه های آخر این عنوان موقت را به پدیده پس داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری قاطع 3 بر یک شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید. پرسپولیس که تا لحظات پایانی با سه اختلاف از حریف جنوبی پیش بود، بخاطر تفاضل گل، از پدیده مشهد سبقت گرفته بود، اما با پنالتی که دقیقه 93 خورد صدرنشینی موقت را به تیم گل محمدی پس داد.

پرسپولیس با گلباران پارس،به پنجره‌های باز رسید!/گل دقیقه93علیه صدرنشینی موقت برانکو

علی علیپور در دقایق 31 و 50 و امید عالیشاه در دقیقه 56 برای پرسپولیس گلزنی کردند و تنها گل تیم پارس جنوبی توسط روح‌الله سیف‌اللهی در دقیقه 4+ 90 به ثمر رسید. پرسپولیس با این پیروزی در پایان هفته پایانی نیم‌فصل نخست 31 امتیازی شد تا موقتاً به رده دوم جدول صعود کند و در انتظار دیدار فردا (شنبه) سپاهان و استقلال خوزستان بماند. بازی سعید حسین پور در ترکیب اصلی پرسپولیس ، خود نشان دهنده اوضاع وخیم پرسپولیس روی نیمکت بود که دیگر تمام شد و از مسابقه بعدی سروش رفیعی، ترابی، شیری و شریفی و حتی شاید بازیکنان جدید دیگر به ترکیب اصلی برانکو اضافه شوند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده،‌ سیدجلال حسینی،‌ امید عالیشاه(سیداحسان حسینی - 89)، احمد نوراللهی،‌ آدام همتی، سعید حسین‌پور(حمیدرضا طاهرخانی - 46)، شایان مصلح، علی علیپور، سیامک نعمتی و گادوین منشا(محمدامین اسدی - 79).

ترکیب پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، محسن بنگر(امیر شبانی - 67)،‌ ابراهیم صالحی (روح‌الله سیف‌الهی - 46)، حسین پورامینی، محمد نوری(محمد شادکام - 75)، مجید علیاری، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری، شهرام گودرزی و سعید محمدفرد.

شرح گل

پرسپولیس 1 - پارس جم 0 (علی علیپور): فرار امید عالیشاه و گذر از محسن بنگر او را در فرصت سانتر قرار داد و بازیکن شماره 2 پرسپولیس با سانتر دیدنی علیپور را صاحب توپ کرد و این مهاجم پس از کنترل، توپ را به طاق دروازه رحمان احمدی چسباند.

پرسپولیس 2 - پارس جم 0 (علی علیپور): ضربه سر بازیکنان تیم پارس به منشا رسید اما گادوین منشا نتوانست توپ را به سمت دروازه بزند و ضربه اش پس از برخورد به پارسی ها به علیپور رسید و او توانست دروازه پارس جنوبی را باز کند.

پرسپولیس 3 - پارس  جم 0 (امید عالیشاه): بازهم امید عالیشاه در متن حرکت سرخ ها بود. او ابتدا با احمد نوراللهی همکاری کرد، سپس از حرکت بدون توپ مصلح بهره گرفت و با ایجاد فضای خوب و پس از یک دو با گادوین منشا، وارد محوطه جریمه شد و با ضربه نوک پا دروازه احمدی را برای سومین بار باز کرد.

پرسپولیس 3 - پارس جم 1 (سیف الهی): سیف الهی ستاره جوان پرسپولیسی تیم پارس، درون محوطه نعمتی را دریبل زد و از او پنالتی گرفت و خودش برخلاف جهت بیرانوند توپ را تبدیل به گل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار