بازدید 35984

تصادف مرگبار در اتوبان تهران - کرج

کد خبر: ۸۶۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 14 December 2018

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف چهار دستگاه خودرو در اتوبان تهران ـ کرج خبر داد و گفت: سرنشین خودرو سراتو در این تصادف جان باخت.

به گزارش تسنیم، روز گذشته سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:14 صبح امروز (پنجشنبه) یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران - کرج، نرسیده به پل حکیم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با گاردریل‌ها میانی بزرگراه و عبور از آنها وارد مسیر مخالف (شرق به غرب) شده بود.

وی با بیان اینکه ورود خودرو پراید به لاین مخالف باعث تصادف دیگر خودروهای عبوری در این لاین (شرق به غرب) شده بود، گفت: سه خودرو دیگر یک دستگاه سراتو، یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه پژو 206 بودند.

ملکی افزود: رانندگان پراید و سراتو (دو مرد) دچار مصدومیت شده و یک خانم که در صندلی جلو سراتو حضور داشت به دلیل ورود گاردریل به خودرو، جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه این حادثه در مجموع یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت، متذکر شد: آمارها نشان می‌دهد بیشتر تصادفات جاده‌ای در 30 کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد، یعنی زمانی که رانندگان کمان می‌کنند به مقصد رسیدند که ممکن است از ضریب اطمینان کاسته و بیشتر پا روی پدال گاز بگذارند که از رانندگان تقاضا می‌کنیم تا زمانیکه به مقصد نرسیدند ضمن حرکت در سرعت مطمئنه، از کمربند رانندگی استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی