بازدید 7271

واکنش محسن آشوری به هشدار نهادهای امنیتی به انتصابش

کد خبر: ۸۶۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 13 December 2018

محسن آشوری در مورد شائبه‌های انتصابش به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته مبنی بر اینکه وزارت ورزش باید او را برکنار کند، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن آشوری در مورد انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته، توضیح داد: صحبت‌ها در مورد انتخاب من به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون کاراته از این ماه مطرح شد اما همان طور که از ابتدا گفته‌ام به هیچ عنوان دوست نداشتم در مورد رفتن فرجی صحبت شود که بخواهم سرپرست فدراسیون شوم. معتقد بودم فرجی می‌تواند بهترین ها را برای کاراته رقم بزند و از رفتن او واقعا متاسف هستم. به‌ هر حال این اتفاق رخ نداد و فرجی رفت و من هم با توجه به خواست مدیران بالا دستی این سمت را در اختیار گرفتم تا در حد توانم به کاراته خدمت کنم.

Image result for ‫محسن آشوری‬‎

چند روزی است خبرهایی مبنی بر اینکه نامه‌ای به وزارت ورزش ارسال شده تا محسن آشوری را از سرپرستی فدراسیون کاراته برکنار کند، منتشر شده است. او در واکنش به این شائبه‌ها پاسخ داد: اگر هم چنین چیزی باشد کاملا از آن بی خبر هستم و نامه‌ای که گفته‌اند به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است اما من با قاطعیت می گویم که نمی دانم بحث نامه در مورد چیست؟ هر زمانی که به من بگویند نیاز است در کاراته فعالیتم را ادامه‌ دهم با جان و دل این کار را انجام داده و مطیع عوامل مسئولان در وزارت ورزش و جوانان هستم. هیچ گاه در مورد مسئولان بالا دستی مقاومت نمی‌کنم چرا که احترام ویژه‌ای به آنها قائل هستم. تا زمانی که حس کنم حضورم برای کاراته مفید است ادامه‌ می‌دهم و در حال‌ حاضر چنین حسی دارم اما در غیر این صورت باز هم مطیع عوامل بالا دستی‌ها هستم و هیچ گاه مقاومت نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان شرح وظایف معینی را به او ارائه داده است؟ تصریح کرد: نه. در حکمی که به من داده شده تنها بحث انجام امور جاری فدراسیون مطرح شده که بنده هم طبق مسئولیت داده شده باید آنها را تا حد توان به صورت دقیق پیگیری کنم.

آشوری در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش سرپرستان را از حضور در انتخابات منع کرد است؟ افزود: تاکنون بحثی در مورد این که نمی‌توانم در مجمع باشم از سوی وزارت ورزش و جوانان به من ابلاغ نشده است، اما به هیچ عنوان قصد ندارم مقابل تصمیمات وزارت مقاومت کنم. مسئولیت من تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی انجام دادن امور جاری در فدراسیون است و هر تصمیمی که در مورد بنده گرفته شود را قبول می‌کنم. هر صحبتی که مسئولان صلاح بدانند را تایید کرده و بدون واکنش به آن قبول خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها