بازدید 10257
شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست عجیب تیم های بزرگ؛

رئال ‌مادرید در برنابئو تحقیر شد اما صدرنشین‌ ماند!/شکست‌ یوونتوس،‌ رم و منچستر در شب توقف ‌بایرن+ جدول نهایی گروه ها

رئالِ از پیش صعود کرده در شکستی تاریخی، در خانه سه بار تسلیم زسکای قعر جدولی شد که برای رفتن به لیگ اروپا محتاج برد و شانس بود؛ هر چند معجزه آنها با باخت رم مقابل ویکتوریا بی ثمر شد. حالا باید منتظر ماند و دید، چه دست های پشت پرده ای این دو نتیجه را رقم زده و آیا نهادهای انضباطی یوفا وارد این ماجرا خواهند شد یا خیر؟ دیشب هم بارسا با گلی که لحظات پایانی از تاتنهام دریافت کرد، موجب حذف اینترمیلان شده بود.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 12 December 2018

رئال مادرید قهرمان سه فصل پیاپی و اخیر لیگ قهرمانان اروپا امشب در هفته پایانی مرحله گروهی فصل جاری این رقابت ها و در حالی که از پیش صعودش را قطعی کرده بود در برنابئو به مصاف زسکا مسکو رفت و پس از سالها در خانه با سه گل شکست را پذیرا شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ بامداد پنجشنبه یوونتوس و منچستریونایتد نیز باخت را تجربه کردند تا بعد از شکست رئال و رم، آخرین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان، شاهد ناکامی عجیب تیم های سرشناس و صاحب عنوان باشد.

پس از آنکه دیشب بارسلونا در خانه از تاتنهام گل خورد و با تساوی لحظات آخری تاتنهام انگلیس بجای اینترمیلان صعود کرد، امشب سولاری شاگردانش که با ترکیبی متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره به زمین فرستاده شده بودند، متحمل باخت سنگینی شدند و تا توانستند از حریف روس گل خوردند! از آن سو، آ اس رم هم به ویکتوریا باخت تا این پازل تکمیل شود! در این میان، برخی رسانه ها رقابت بین دو تیم ویکتوریا پلژن و زسکا مسکو برای صعود به لیگ اروپا را دلیل رقم خوردن این نتایج عجیب می دانند.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده و جدول پایانی مرحله گروهی در چهار گروه آخر

گروه G

رئال مادرید صفر - زسکا مسکو 3

شالوف، شنیکوف و سیگوردسن برای زسکا 

رئال مادرید در برنابئو توسط روس ها تحقیر شد اما صدرنشین ماند!+جدول/ بوی تبانی از نتایج بارسا و رئال

ویکتوریا پلژن 2 - آاس‌رم یک

چنگیز اوندر 68 برای رم و یان‌کواریک63 و کوری 73 برای پلژن

با این نتایج عجیب، در این گروه رئال با همان 12 امتیاز اندوخته قبلی به عنوان صدرنشین صعود کرد و رم ایتالیا هم با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم شدند. ویکتوریا پلژن نیز بخاطر برتری در مجموع دو بازی مستقیم مقایل زسکا، راهی لیگ اروپا شد تا پیروزی توفانی نماینده روسیه در مادرید، فایده ای نداشته باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید چه دست های پشت پرده ای این دو نتیجه را رقم زده است و آیا نهادهای انضباطی یوفا وارد این ماجرا خواهند شد یا خیر؟ صعود یا عدم صعود تیمها به لیگ اروپا در پایان بازی های مرحله گروهی میلیون ها دلار به سود یا ضرر باشگاه هاست و حذف کامل از رقابت ها در این دور از مسابقات زیان بالایی نصیب تیمها خواهد کرد. 

رئال مادرید در برنابئو توسط روس ها تحقیر شد اما صدرنشین ماند!+جدول/ بوی تبانی از نتایج بارسا و رئال

گروه E

آژاکس هلند  3 - بایرن مونیخ 3

 لواندوفسکی 13 و 86 پنالتی و کومان 88 برای بایرن و تادیچ 63 و 81 پنالتی برای آژاکس 

بنفیکا پرتغال یک  - آک آتن صفر

گریمالدو 88 

بازی مهیج و شش گله بایرن مقابل آژاکس در آمستردام یکی از رقابت های زیبا و جذاب فصل جاری لیگ قهرمانان بود که طی 10 دقیقه پایانی نتیجه چهار بار تغییر کرد و سرانجام در بازی که دو اخراجی داشت، غیر از کارت قرمز، گل بخودی و دو پنالتی هم دیده شد و سرانجام بایرن با گرفتن تساوی سه بر سه صدر جدول را حفظ کرد. در این گروه بایرن 14، آژاکس 12 امتیازی و صعودشان را از قبل مسجل کرده بودند و بنفیکا راهی لیگ اروپا شد.

رئال‌مادرید دربرنابئو تحقیرشد اماصدرنشین‌ماند!/شکست‌یوونتوس،‌رم ومنچستردرشب توقف‌بایرن+ جدول نهایی گروه ها

 

گروه F

شاختار دونتسک اوکراین یک - لیون فرانسه یک

جونیور موریس 12 برای نماینده اوکراین و نبیل فکیر 62 برای لیون 

منچسترسیتی 2 -هوفن‌هایم یک

سانه 46 و 61 برای سیتیزن‌ها و کراماریچ 16 برای هوفن‌هایم

منچسترسیتی که پیش از این صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل کرده بود، امشب در زمین خود میزبان هوفن هایم بود. حریف آلمانی باید سیتی را شکست می داد و شاختار نیز به لیون می باخت تا به لیگ اروپا راه یابد. سیتی با یک تساوی هم می توانست رتبه اول خود را قطعی کند. هافن هایم پیش افتاد و خیلی تلاش کرد اما زورش به ستاره های پرتعداد گواردیولا نرسید و دو گل خورد و باخت. در این گروه من سیتی با 13  امتیاز صدرنشین و لیون با 8 امتیاز دوم و شاختار با 6 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

رئال‌مادرید دربرنابئو تحقیرشد اماصدرنشین‌ماند!/شکست‌یوونتوس،‌رم ومنچستردرشب توقف‌بایرن+ جدول نهایی گروه ها

گروه H

یانگ بویز 2 -یوونتوس یک

هورائو 30 پنالتی و 68 دوبار دروازه یووه را گشود و دیبالا 80 برای یووه گلزنی کرد.

والنسیا  2- منچستریونایتد یک

سولر 17 و فیل جونز 47 گل به خودی برای خفاش‌ها و راشفورد 87 گلزنی کردند.

منچستریونایتد فرصت استثنایی صدرنشینی را از کف داد. تیم مورینیو در شبی که اشتباهات فردی زیادی داشت در نهایت با دو گل مغلوب والنسیا گشته و گرچه می توانست در صورت پیروزی عنوان صدرنشینی را از آن خود کند، اما در نهایت به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شد. یووه در شبی که رونالدو فقط یک پاس گل داد، به یک تیم درجه دو که چندسالی است در اروپا ظهور کرده، باخت ولی باز هم صدرنشین ماند. در این گروه یوونتوس با 12 امتیاز اول و منچستر با 10 امتیاز دوم و والنسیا با 8 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

رئال‌مادرید دربرنابئو تحقیرشد اماصدرنشین‌ماند!/شکست‌یوونتوس،‌رم ومنچستردرشب توقف‌بایرن+ جدول نهایی گروه ها

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار