بازدید 38378

«همه می‌دانند» نامزد هشت جایزه اسکار سینمای اسپانیا شد

سی‌وسومین دوره جوایز سینمایی «گویا» به نام اسکار سینمای اسپانیا فهرست نامزدهای سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کرد و فیلم «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی با ۸ نامزدی همراه با «قلمرو» ساخته «رودیرگو سوروگوین» با ۱۳ نامزدی و «قهرمانان» به کارگردانی «خاویر فسر» با نامزدی در یازده بخش، بیشترین تعداد نامزدی‌ها را در این رویداد سینمایی به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 12 December 2018

«همه می‌دانند» نامزد هشت جایزه اسکار سینمای اسپانیا شدفیلم «همه می‌دانند»، ساخته اصغر فرهادی در جوایز سینمایی «گویا» در کشور اسپانیا در هشت بخش از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه شد.

به گزارش «تابناک»؛ سی‌وسومین دوره جوایز سینمایی «گویا» به نام اسکار سینمای اسپانیا، فهرست نامزدهای سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کرد و فیلم «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی با هشت نامزدی همراه با «قلمرو» ساخته «رودیرگو سوروگوین» با ۱۳ نامزدی و «قهرمانان» به کارگردانی «خاویر فسر» با نامزدی در یازده بخش، بیشترین تعداد نامزدی‌ها را در این رویداد سینمایی به خود اختصاص دادند.

«همه می‌دانند» در شاخه‌های بهترین فیلم، کارگرانی و فیلمنامه‌ی اصلی (اصغر فرهادی)، ترانه‌ اصلی (خاویر لیمون)، بازیگر نقش اصلی مرد (خاویر باردم)، بازیگر نقش اصلی زن (پنه‌لوپه کروز)، بازیگر نقش مکمل مرد (ادوارد فرنادز) و بهترین تدوین (هایده صفی یاری) نامزد کسب جایزه از معتبرترین جایزه سینمایی کشور اسپانیا شده است.

«همه می‌دانند» نامزد هشت جایزه اسکار سینمای اسپانیا شد

در شاخه بهترین فیلم جوایز «گویا» ۲۰۱۹ فیلم «همه می‌دانند» با فیلم‌های «قهرمانان» (خاویر فسر)، «کارمن و لولا» (آرنتا اِچوریا)، «قلمرو» (رودریگو سوروگوین) و «میان دو آب» (ایساکی لاکوئستا) نامزد کسب جایزه است و در بخش بهترین کارگردانی نیز فرهادی با کارگردانان فیلم‌های «قهرمانان»، «قلمرو» و «میان دو آب» برای کسب جایزه رقابت می‌کند.

در شاخه بهترین فیلمنامه‌ی اصلی نیز فیلم‌های «همه می‌دانند»، «قهرمانان»، «کارمن و لولا» و «قلمرو» نامزد کسب جایزه هستند.

‍«خاویر باردم» و «پنه لوپه کروز» بازیگران اصلی فیلم فرهادی که به ترتیب شش و سه جایزه گویا را در کارنامه سینمایی دارند، این فرصت را دارند تا به شمار جوایز خود در اسکار سینمای اسپانیا در شاخه بازیگری بیفزایند.

در سی‌وسومین دوره جوایز سینمایی «گویا» در مجموع ۱۵۱ فیلم برای اعلام نامزدها مورد بررسی قرار گرفته‌اند که شامل ۸۴ فیلم داستانی، ۶۳ مستند و همچنین چهار اثر انیمیشن می‌شد. مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی روز دوم فوریه (۱۳ بهمن) در شهر سِویل اسپانیا برگزار می‌شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی