بازدید 4116

پیروزی جنجالی حریف پرسپولیس مقابل رقیب استقلال در دربی جنجالی قطر

کد خبر: ۸۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶ 12 December 2018

السد قطر در جدال حساس فصل برابر الدحیل در دقایق پایانی به پیروزی رسید تا صدر جدول را از حریف خود بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مسابقه معوقه هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم رده دومی السد که یک امتیاز کمتر از الدحیل صدرنشین داشت، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم جاسم بن حمد میزبان این تیم بود. السدی‌ها با وجود اینکه میزبان بودند، در شروع مسابقه غافلگیر شدند و روی یک ضربه پنالتی که در دقیقه ۶ توسط یوسف العربی تبدیل به گل شد، دروازه خود را باز شده دیدند.

اما شاگردان فریرا خیلی زود به بازی برگشتند و اجازه ندادند برتری الدحیل ادامه داشته باشد؛ در دقیقه ۹ اکرم عفیف، ستاره جوان السد نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت که پاس در عرض او را لوکاس مندز به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا جدال دو تیم به تساوی کشیده شود.

تلاش شاگردان نبیل معلول برای زدن گل دوم در خانه السد و حملات یاران ژاوی تا پایان نیمه اول گلی به همراه نداشت تا دو تیم بدون گل زده راهی ختکن شوند.در حالی که بازی با تساوی یک بر یک به اتمام می‌رسید، سالم الهاجری که در دقیقه ۶۴ به‌عنوان اولین تعویضی السد جانشین وو یونگ شده بود، در دقیقه ۸۹ با تکنیک بالای خود و فرار به محوطه جریمه و در نهایت شوت پای چپ به طاق دروازه الدحیل، گل دوم تیمش را زد.

نمایش درخشان السدی‌ها در این مسابقه مهم با این گل پایان پیدا نکرد و بغداد بونجاح که در ۱۳ مسابقه این فصل گلزنی کرده بود، در این دیدار هم موفق به انجام این کار شد و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده پس از یک- دو با اکرم عفیف، با ضربه بغل پا سومین گل السد را به ثمر رساند تا این تیم به برتری ۳ بر یک خانگی دست یابد. این گل البته روی تصاویر تلویزیونی آفساید بود و جنجال بزرگی به پا کرد اما تغییری در برنده مسابقه بزرگ لیگ قطر نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی