بازدید 5510

مصاحبه تند یک استقلالی درحمایت از خداداد و علیه همدانی!

بهتر است به دنبال کار خودتان باشید. بگذارید حرمت ها بماند و ستار هم باید بداند هیچگاه در حد و‌ اندازه خداداد نبوده و نیست.تکلیف آدمهایی مثل ستار همدانی و کعبی در فوتبال مشخص است و با مصاحبه بر علیه بزرگانی مثل خداداد نمی توان تیم گرفت
کد خبر: ۸۵۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 09 December 2018

لطیفی ملی پوش سابق استقلال گفت: خیلى ها از لحاظ فوتبالى اسطوره هستند ولى معرفتى خیر؛ خداداد هر جا حق باید گفته شود آنجا هست و از کار حق و خیر دریغ نمى کند. خداداد همه جا چوب معرفت خود را می خورد. جدیدا هم که هر کسی می خواهد بزرگ شود علیه بزرگان فوتبال و امثال خداداد مصاحبه می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی لطیفی که در بازی جنجالی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس گفت: به این دوستان می گوییم که ما پیشکسوتان مشکلات خودمان را حل می کنیم شما از آب گل آلود ماهى نگیرید، شما بهتر است به دنبال کار خودتان باشید. بگذارید حرمت ها بماند و ستار هم باید بداند هیچگاه در حد و‌ اندازه خداداد نبوده و نیست.

لطیفی در ادامه گفت: تکلیف آدمهایی مثل ستار همدانی و کعبی در فوتبال مشخص است و با مصاحبه بر علیه بزرگانی مثل خداداد نمی توان موفق شد و تیم گرفت. این را فراموش نکنیم که جایگاه خداداد در فوتبال و بین مردم چیست. لطیفی در پایان در مورد شرایط کاری خودش گفت: در مورد خودم باید بگویم از چند تیم پیشنهاد دارم، ولى می خواهم جایى بروم که با آن تیم به لیگ برتر صعود کنم و مدعى باشیم. برای همین ترجیح می دهم صبر کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی