بازدید 10467

خبر نگران‌کننده برای دارندگان سهام عدالت

کد خبر: ۸۵۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 09 December 2018

با توجه به افت و کاهش‌های اخیر شاخص بورس و نمادهای معاملاتی در تالار شیشه‌ای ارزش روز ۴۹ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت این روزها به ۱۰۵۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، ارزش روز ۴۹ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت با توجه به کاهش‌های اخیر شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام، از ۱۱۳۱هزار میلیارد ریال به ۱۰۵۲ هزار میلیارد ریال کاهش یافت.

بر اساس آمار تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۴۹ شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است که با توجه به رشدهای اخیر شاخص بورس و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت به ۱۱۳۱هزار و ۴۹۳میلیارد ریال افزایش یافته بود.

این در شرایطی است که با توجه به افت و کاهش‌های اخیر شاخص بورس و نمادهای معاملاتی در تالار شیشه‌ای ارزش روز ۴۹ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت این روزها به ۱۰۵۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است.

بر این اساس نگاهی به پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد از ۴۹ شرکت حاضر در این سبد تعداد ۳۵شرکت بورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۲۷هزار و ۸۲۵میلیارد ریال و ارزش روز آنها ۹۷۶هزار و ۲۱۴میلیارد ریال حساب شده است.

بعلاوه این که در این پرتفوی، ۱۴ شرکت غیربورسی نیز حضور دارند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۳۸هزار و ۵۳۸میلیارد ریال و ارزش روز آنها ۷۶هزار و ۶۴۷میلیارد ریال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
من میفروشم
مددجوی بهزیستی هستم با 5 سر عائله، سایت سهام عدالت اعلام کرده سود سهام همسر و فرزندم به حساب بانک مربوطه ارسال شده ، اما بانک به حساب آنان واریز نکرده و قابل دریافت نیست، علتش چیست و چطور باید پیگیری نمود؟
بسیاری از روستاییان بعلت در دسترس نبودن اینترنت از درج شبای حساب خود جا مانده اند . به این صورت که از طریق کافی نت ها یک بار ارسال کرده اند ولی شماره آنها تایید نشده . لذا خواهشمندیم یک بار دیگر سامانه باز شود تا آنها شبای خود را ثبت کنند.
چه سودی به حال مردم دارد؟ مگه تا به حال چقدر سود به ما رسیده؟
من یک بازنشسته ام ، برای خانواده من سهم صادر شده ولی برای من خیر علت چیه؟
وای!
الان به جای 50 هزار تومان، چهل هزار تومان سود میدن!
دارایی هام به باد رفت.
چه برنامه ها که برای سودش نریخته بودم!
جوری اعلام می کنند که انگار ماهی چند میلیون به حساب مردم می ریزند
سهامی که تا کنون نتوانسته از محل سود بهای اولیه خویش را تامین کند چطور قادر خواهد بود سودی هم به دارنده اش برساند .؟.؟
ای بابا نفت و پول نفت بلای اقتصاد ماست
پنجاه هزار تومان در عرض دواده سال ... برای دولتمردان متاسفم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار