بازدید 4221

کنعانی‌زادگان:دعوتنامه ایبار جعلی نبود، مشتری لهستانی هم دارم

کد خبر: ۸۵۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 08 December 2018

محمد حسین کنعانی‌زادگان در بازی مقابل پدیده گل مهمی به ثمر رساند و توانست یک امتیاز بیرون از خانه را برای تیمش ثبت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، کنعانی زادگان از گلزنی مقابل پدیده تا ماجرای پیشنهاد لالیگایی که صحبت‌های زیادی پیرامون جعلی بودن نامه ارسالی این باشگاه اسپانیایی شد، حرف زد.

در پایان بازی با پدیده ، میان شما و خلعتبری درگیری به وجود آمد!

من در حال رفتن به سمت رختکن بودم که دیدم صدای داد و بیداد می آید. در این لحظه یک نفر هم از پشت آمد و من را هل داد. آقای خلعتبری هم به سمت من آمد و توهین کرد. او بازیکن  بزرگ و با تجربه ای است و انتظار نمی‌رفت این حرکات را انجام بدهد. شاید چون آخر بازی به زمین آمد، عصبی شده بود! هیچ کدام از بازیکنان پدیده اعتراضی نکردند فقط آقای خلعتبری به سمت من آمد. من هم به همراه ماموران به سمت رختکن رفتم. بازهم می گویم هیچ قصد و غرضی از خوشحالی آخر بازی نداشتم. طبیعی است وقتی با تحمل این همه سختی از تیمی مانند پدیده امتیاز گرفتیم، خوشحال باشم. 

طی روزهای گذشته یک نامه از باشگاه ایبار اسپانیا در رسانه ها پخش شد که در آن از شما خواسته بودند در تمرینات این تیم شرکت کنید. بعد هم بحث جعلی بودن نامه مطرح شد.

بله. نامه‌ای از باشگاه ایبار به دست من رسید اما یک نامه دیگر در فضای مجازی پخش شد! اما زیاد به این مسائل توجه نمی کنم. چون اهداف بزرگتری دارم و باید روز به روز بهتر بشوم. تازه اول راه هستم و دوست ندارم به حاشیه های بیرون فکر کنم.به جز نامه باشگاه ایبار، دو سه تیم دیگر اروپایی هم به من پیشنهاد رسمی داده اند. از جمله تیم لژیا ورشو که تیم اول لهستان و تیم خیلی خوبی است. از چند تیم بالای جدول لیگ برتر هم پیشنهادات خوبی دارم. به امید خدا بعد از جام ملت ها تصمیم درست و خوبی برای آینده خواهم گرفت. تا بعد از جام ملت ها صد در صد در ماشین سازی هستم و بدون اجازه این باشگاه هیچ کاری نمی کنم. یک فصل با این تیم قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. پیشنهادات زیادی از تیم های خوب دارم اما در حال حاضر تمام تمرکزم را روی ماشین سازی و تیم ملی گذاشته ام.

فکر می کنی چقدر شانس برای همراهی تیم ملی در جام ملت ها داری؟
امیدوارم در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم و در جام ملت ها بتوانم کمک کنم تا پرچم ایران را بالا ببریم. امسال به نظرم سال واقعا خوبی است و امیدوارم بتوانیم قهرمان آسیا بشویم. تمام سعی و تلاشم این است که کادرفنی تیم ملی را متقاعد کنم. در دو بازی ملی که انجام دادم تمام توانایی هایم را گذاشتم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. در لیگ برترهم فکر می کنم توانستم بهترین عملکردم را داشته باشم و در بازی آخر هم گلزنی کردم. خداراشکر می کنم که در حال حاضر از نظر بدنی و روحی در وضعیت خوبی هستم. به امید خدا بتوانم این روند رو به رشد را ادامه بدهم و در لیست نهایی تیم ملی حاضر باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی