بازدید 30404
خدمات تخصصي و به روز زيبايي در كلينيك پوست مو رُز

زیبایی و جوان‌سازی با استفاده از تجهیزات مدرن

کد خبر: ۸۵۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 08 December 2018

کلینیک پوست و موی  رُز  با بهره‌گیری از متخصصین حرفه‌ای پوست و مو بهترین خدمات زیبایی و ترمیمی را به شما عزیزان ارائه می‌کند. شما در کلینیک پوست و موی رُز، می‌توانید تمام فرآیند زیبایی و جوان‌سازی خود را با استفاده از تجهیزات مدرن، در زمانی کوتاه و با نازل‌ترین قیمت به انجام برسانید.

خدمات تخصصی کاشت مو در کلینیک پوست و موی رُز

ریزش مو و طاسی در بیش از 60 درصد مردان و حدود 10 درصد از زنان رخ می‌دهد. با وجود اینکه، کمبود موی سر می‌تواند به طور بالقوه خطر ابتلا به آسیب‌های فعال و سرطان پوست را افزایش دهد؛ برای بسیاری از مردان و زنان، طاسی به عنوان بخشی طبیعی زندگی‌شان پذیرفته شده است، اما امروزه به لطف آخرین روش‌های جراحی کاشت مو، می‌توانید رشد موهای طبیعی خود را به طور مداوم داشته باشید.

کاشت مو، نوعی جراحی است که روی نواحی بدون مو یا با موهای نازک انجام می‌شود. عمل کاشت مو از سال 1950 در ایالات متحده انجام شده است، اما روش‌های آن در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده است.

در کلینیک پوست و موی رُز، از پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت مو برای درمان مشکلات طاسی و بهبود ظاهر شما استفاده می‌شود. جراحی پیوند فولیکول مو با استفاده از روش‌هایی که به منظور تقلید ظاهر طبیعی مو انجام می‌شود، روش پیشرفته‌ای است که ظاهر طبیعی به موهای شما می دهد.

در جراحی کاشت مو در کلینیک رُز ابتدا، جراح پوستتان را پاک می‌کند و داروی بی‌حسی را به پشت سر شما تزریق می‌کند. پزشک از یکی از دو روش: جراحی نوار فولیکولی (FUSS) یا استخراج فولیکولی (FUE) برای کاشت مو استفاده می کند.

در روش FUSS، جراح یک نوار از پوست پشت سر شما به ضخامت 6 تا 10 اینچ برداشته، آن را کنار می‌گذارد و زخم را بخیه می‌کند. این ناحیه بلافاصله توسط موهای اطراف آن مخفی می‌شود.

سپس، تیم جراحی نوار پوستی جدا شده را قطعاتی با 500 تا 2000 پیاز کوچک تقسیم می‌کند، که در هر کدام یک یا چند مو وجود دارد. تعداد و نوع پیوند بافتی که دریافت می‌کنید بستگی به نوع مو، کیفیت، رنگ و اندازه منطقه‌ای که در آن پیوند می‌شود، دارد.

در روش FUE ، تیم جراحی پوست پشت سر شما را اصلاح می‌کند. سپس، پزشک فولیکول‌های مو را یکی پس از دیگری خارج می‌کند. نقاط کوچکی این منطقه با پوشش موهای شما بهبود می‌یابد.

نتیجه‌ی هر دو روش یکسان است. پس از انجام پیوند کاشت مو، جراح ناحیه ای را که در آن مو رشد می‌کند، تمیز و بی‌حس کرده، با یک اسکالپل یا سوزن مخصوص حفره‌هایی ایجاد می‌کند و هر پیوند فولیکول را در یک سوراخ ظریف قرار می‌دهد.

ایجاد خط رویش موی طبیعی یکی از مهم‌ترین عناصر کاشت موی موفق است. کلینیک رُز با بهره‌گیری از روش‌های کاشت فولیکول مو، پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و نازل‌ترین قیمت، ظاهری طبیعی و مناسب به شما هدیه می‌دهد. نتیجه‌ی کاشت مو می‌تواند ظاهر شما را بهتر کرده و باعث اعتماد به نفس شود.

خدمات تخصصی کاشت ابرو در کلینیک پوست و موی رُز

کاشت ابرو برای افرادی که به طور مادرزادی مشکلات کچلی ابرو دارند، کسانی که می‌خواهند زخم‌های ناشی از حوادث یا سوختگی را برطرف کنند، یا افرادی با اپیلاسیون بیش از حد، لایه‌برداری شیمیایی یا در اثر کهنسالی دچار ریزش ابرو شده‌اند، گزینه مناسبی است. در گذشته، روند نازک شدن ابروها در زنان به دلایل زیبایی شناختی، یا با کندن موها (مثلاً با موچین) و یا با تکنیک‌های دائمی دیگری مانند لایه برداری لیزر، صورت می گرفت.

در سال‌های اخیر، این روند تغییر یافته و در حال حاضر زنان مایل هستند تا جوان‌تر به نظر برسند و این امر با ابروهای متراکم‌تر حاصل می‌شود. در بعضی موارد فقط لازم است ابروهای طبیعی ضخیم شوند، در حالی که در موارد دیگر که ریزش مو رخ داده، نیازمند بازسازی جزئی یا کامل ابروهای از دست رفته است. بازسازی ابرو همچنین، می‌تواند در اثر بیماری‌هایی مانند آلوپسی آرئاتا که روی ابرو تأثیر می گذارد، در صورتی که آسیب موضعی و برای مدت حداقل یک سال پایدار باشد، انجام شود. کاشت ابرو بیشتر می‌تواند به عنوان بازسازی دائمی تراکم ابرو در شرایط پاتولوژیک مانند کم‌کاری تیروئید نیز صورت گیرد.

در کلینیک پوست و موی رُز، با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و نازلترین قیمت می‌توانید از خدمات کاشت ابرو بهره‌مند شوید.

در عمل کاشت ابرو نیز همانند کاشت مو، از بی حسی موضعی استفاده می‌شود و پیوند طبیعی ابرو با برداشتن فولیکول‌های موی پشت گوش با استفاده از سوزن‌های مخصوص صورت می‌گیرد. فولیکول‌ها به دو روش fut  و fue برداشته می‌شوند:

کاشت ابرو با روش fut

در روش fut ، پزشک نواری افقی را از پشت گوش جدا کرده و سپس جای زخم را بخیه می‌زند. پس از بررسی فولیکول‌ها با میکروسکوپ و جداسازی چربی و مواد اضافی، آنها را در محل ابرو پیوند می‌زند.

کاشت ابرو با روش fue

در روش fue پزشک، ابرو را به سه قسمت تاج، بدنه و دم تقسیم کرده و براساس طرح آماده شده‌ی ابرو، عمل کاشت ابرو را انجام می‌دهد.

کاشت ابرو در کلینیک رُز، ابروهایی کاملاً طبیعی و پرپشت به شما هدیه می‌کند که در جوان‌تر شدن چهره و افزایش اعتماد به نفس شما تأثیر بسزایی دارد.

خدمات تخصصی تزریق چربی در کلینیک پوست و موی رُز

روش تزریق چربی، از ناحیه‌هایی که چربی بیش از حد دارند (مانند ران) جابجا کرده و به ناحیه‌هایی که ممکن است فاقد حجم باشد (مانند صورت، دست، سینه یا باسن شما) تزریق می‌کند. این روش ایمن، طولانی مدت و مقاوم، نتایج طبیعی به همراه دارد. هر ساله هزاران نفر از افراد موفق به پیوند چربی می‌شوند و از نتایج عمل خود راضی هستند.

در صورتی که نواحی از چهره شما دچار چین و چروک و فرورفتگی است، اگر می‌خواهید از پرکننده‌های دائمی استفاده کنید، تصمیم دارید ظاهر بدن‌تان را بهبود ببخشید، زخم‌ها را برطرف کنید، فرورفتگی‌های بدنتان را پر کنید و دست‌ها و صورت‌تان را جوان‌سازی کنید، سینه، باسن و برجستگی‌های بدنتان را حجم دهید، تزریق چربی روش بسیار مناسبی برای رسیدن به این اهداف است.

کلینیک پوست و موی رُز، با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و کادر پزشکی مجرب شما را در رسیدن به رویای زیبایی‌تان یاری می‌کند.

آدرس سایت: www.rozclinic.com

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار