بازدید 2511

فروش بنگاه ها در شستا با دقت رصد می شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فروش بنگاه ها در شستا با دقت رصد می شود،گفت:با درآمد حاصل از فروش بنگاه ها صرفاً سرمایه گذاری مجدد انجام شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 08 December 2018

نادر قاضی‌پور در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تاکیدات و مصوبات مجلس شورای اسلامی مبنی بر خروج از بنگاهداری در کلیه هلدینگهای سازمان تامین اجتماعی بویژه شستا و ابلاغیه های رییس جمهور مبنی بر سرعت بخشیدن در روند واگذاری ها گفت: عده ای که منافعشان در حفظ وضعیت موجود است مدام در این مسیر سنگ اندازی و کارشکنی می کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید به این نگرانی توجه شود که در فرآیند واگذاری ها مانند آنچه در خصوصی سازی بسیاری از واحدها شاهد بودیم، به منافع کشور و کارگران و اهلیت خریداران توجه نشود.

نگرانی نسبت به نحوه هزینه کرد منابع حاصل از فروش سهام و شیوه واگذاری شرکتها وجود دارد

نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روزهای اخیر پیامک های فراوانی از نمایندگان کارگران و بازنشستگان عزیز دریافت کردم که نسبت به نحوه هزینه کرد منابع حاصل از فروش سهام و شیوه واگذاری شرکتها اظهار نگرانی می کردند.

نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: اعلام می کنم که به دقت فروش بنگاه های شستا را رصد می کنیم و اجازه نمی دهم درآمدهای کسب شده صرف خرج های روزمره شود.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا

قاضی پور در ادامه گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:اموال شستا بین النسلی است و با درآمدهای حاصل از فروش صرفاً باید سرمایه گذاری مجدد انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش های قبلی مدیران تامین اجتماعی توافق شده بود در پروسه فروش در ابتدا فقط سهام برخی شرکتها و سپس شرکتهای زیان ده و همچنین واحدهایی که استراتژی تامین اجتماعی در آن حوزه "خروج از آن کسب و کار" است واگذار شوند اما اکنون شنیده می شود اتفاقات دیگری درحال کلیدخوردن است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد:هر اقدامی که منافع کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران را تهدید کند و مقدمه تاراج اموال آنها تلقی شود با پیگیری و برخورد مجلس و فراکسیون کارگری مجلس روبرو می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان