بازدید 4158

ماشین ترمزپدیده را درمشهد کشید/تسویه حساب مهاجری با تیم سابق

کد خبر: ۸۵۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 07 December 2018

تیم‌ صدرنشین پدیده مشهد در خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز با نتیجه تساوی متوقف شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی موقتاً به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های پدیده و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر کشور از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که در پایان این دیدار دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در این دیدار امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 3 و حسین مهربان در دقیقه 39 دو بار تیم پدیده را از میهمان خود پیش انداختند اما پیمان بابایی در دقیقه 33 و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 52 هر مرتبه کار را برای تیم خود به تساوی کشاندند.

قضاوت دیدار پدیده - ماشین‌سازی بر عهده موعود بنیادی‌فر بود. او در این دیدار به علی نعمتی از تیم پدیده و محمد اهل شاخه از ماشین سازی کارت زرد نشان داد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با توقف خانگی در این دیدار 30 امتیازی شدند و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند. محمدرضا مهاجری که سابقه هدایت تیم پدیده را دارد،‌ در این مسابقه توانست روند پیروزی‌های خانگی تیم سابقش را قطع کند و تیمش با یک امتیاز ارزشمندی که در این دیدار کسب کرد با 14 امتیاز به رده یازدهم جدول رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار