بازدید 6428
سومین برد پیاپی پسران شفر با پنج گل

استقلال زیرباران رشت، سپیدرود را گلباران کرد

کد خبر: ۸۵۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 07 December 2018

استقلال تهران زیر باران شدید رشت، امروز در استادیوم سردار جنگل موفق شد سپیدرود را گلباران کند و برد شیرین خارج از خانه ای را به دست آورد تا در جدول به وضعش سروسامان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان علی کریمی بعد از دو برد متوالی که موجب شد از قعر جدول فاصله بگیرند، در هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خوردند و هفته قبل توانستند با کسب تساوی خارج از خانه برابر نساجی، امیدوارتر به ادامه فصل شوند اما امروز در خانه مقابل قدرت تهاجمی استقلال شفر پنج بار تسلیم شدند.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی (46 - ایمان صادقی)، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین جوادی‌مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزتی (62 - میلاد احمدی)، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، یعقوب کریمی(46 - حسین شنانی) و محمد غلامی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری(63 - رضا آذری)، طارق همام، جابرانصاری(75 - اللهیار صیادمنش)، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری(64 - مرتضی تبریزی).

استقلال زیرباران رشت، سپیدرود را گلباران کرد

این مسابقه سومین برد پیاپی آبی پوشان در فصل جاری بود و حالا با گرفتن 3 امتیاز، 24 امتیازی شد و در همان رده پنجم باقی ماند. فرشید باقری (12) و (36)، جابر انصاری (57)، تهیدست (گل بخودی - 58) و رضا آذری (74) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. شاگردان علی کریمی نیز، با 10 امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستادند. برای نخستین بار در این فصل است که شاگردان وینفرد شفر موفق شدند در سه بازی متوالی به پیروزی دست پیدا کنند. استقلال دو بازی قبلی خود با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر به پیروزی رسیده بود و امروز با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد تا روند پیروزی‌های استقلالی‌ها سیر تصاعدی به خود بگیرد.

شرح گل ها

سپیدرود صفر - استقلال 1 (دقیقه 12: فرشید باقری): ارسال زکی‌پور از جناح چپ زمین به قربان‌زاده برخورد کرد و در ادامه نیز میثم تهی‌دست در دفع توپ ناموفق بود تا فرشید باقری از توپی که جلوی پای او افتاد، نهایت استفاده را ببرد و با شوت پای چپ، گل اول استقلال را به ثمر رساند.

سپیدرود صفر - استقلال 2 (دقیقه 34: فرشید باقری): باز هم زکی‌پور نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت و توپ با برخورد به استوک و عبور از زیر پای روح‌الله باقری، به فرشید باقری رسید تا این هافبک آبی‌ها با شوت زمینی، دومین گل خود و استقلال را وارد دروازه سپیدرود کند.

سپیدرود صفر - استقلال 3 (دقیقه 57 جابر انصاری): میثم تهیدست در میانه زمین با اشتباه خود، توپ را از دست داد و موقعیتی برای طارق همام از سمت چپ زمین به دست آمد و این هافبک عراقی جابر انصاری را صاحب موقعیتی کرد و این مهاجم اولین گل خود در لیگ هجدهم را به ثمر رساند.

سپیدرود صفر - استقلال 4 (دقیقه 58 گل به خودی میثم تهیدست ): فرشید باقری از سمت راست زمین نفوذ خوبی را به محوطه جریمه انجام داد و پاس زیبایی به عمق دفاع میزبان ارسال کرد که توپ پس از برخورد به پای میثم تهیدست، وارد دروازه ایمان صادقی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی