بازدید 5075
گزارش

اولین اظهارنظر قطبی درباره پرسپولیس در دوره جدید/آغاز خزنده با جریان رسانه ای

کد خبر: ۸۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 04 December 2018

سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در پیامی برای کاپیتان پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد تا رسما بار دیگر در سرخط خبرهای این باشگاه دیده و خوانده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین قطبی که برای هدایت فولاد خوزستان به لیگ ایران برگشته است، با حمایت رسانه ای چشمگیری می خواهد اعتبار از دست رفته را دوباره پیدا کند و خاطرات رفتارهای تلخش را به فراموشی بسپارند.

وی در پیامی هوشیارانه به کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، از او بابت زحماتی که در تیم ملی کشید، تمجید کرد. او در این پیام آورده است: «بی شک تو یکی از نوادر و نوابغ نسل خودت در فوتبال ایران و آسیا هستی، انسانی با خصایص عالی و دوست داشتنی،یقینا کاپیتانی تیم ملی ایران و چند تیم قهرمان لیگ برتر نشانه توانمندی تو است.وجودت و حضورت در هر تیم، جلال و عظمت به خط دفاعی می‌بخشد.برای همه فوتبال‌دوستان و به خصوص هواداران پرسپولیس بسیار سخت است که دیگر تو را در تیم ملی نبینند.»

قطبی با این نامه و پیام رسانه ای سعی کرده تا خود را بار دیگر در ذهن هواداران پرسپولیس زنده کند و با استفاده از محبوبیت سیدجلال، خود را در اخبار جای دهد. بدون تردید از این پس قطبی با مشاوره گروه رسانه ای که با او همفکر هستند، از این حضورها در میان تیترهای ورزشی خواهد داشت ولی آنچه مهم است نتایجی است که این مربی در فولاد کسب می کند. بعید نیست که قطبی بسیار زودتر از آنچه تصور می شود از فولاد اخراج شود و مشکلات این تیم را بهانه نتایج ضعیفش کند. باید منتظر ماند و دید.

اولین اظهارنظر قطبی درباره پرسپولیس در دوره جدید/آغاز خزنده با جریان رسانه ای

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی