بازدید 5278

فرجی درپی حفظ صندلی ریاست کاراته؛رستوران‌های لوکس تهران محل لابی!

فرجی برای ادامه فعالیتش به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اما تا به امروز هنوز به نتیجه نرسیده است و تنها چهار روز دیگر مهلت دارد تا صندلی خودش را حفظ کند.
کد خبر: ۸۵۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 02 December 2018

باوجود نتایج درخشانی که کاراته ایران در سال جاری کسب کرده است، این روزها فدراسیون این رشته ورزشی پرمدال در سردرگمی به سر می‌برد، چرا که با اجرای قانون منع فعالیت بازنشستگان در دستگاه های دولتی و فدراسیون های ورزشی، محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته نیز مشمول این قانون می‌شود و او نیز به دنبال استفاده کردن از قانون ایثارگران است.

به گزارش تابناک ورزشی، فرجی برای ادامه فعالیتش به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اما تا به امروز هنوز به نتیجه نرسیده است و تنها چهار روز دیگر مهلت دارد تا صندلی خودش را حفظ کند. طبق صحبت‌های مسئولان وزارت ورزش فرجی تا 16 آذرماه فرصت دارد تا تکلیف وضعیت خود را برای ماندن در پست ریاست فدراسیون کاراته مشخص کند، در غیر این صورت باید صندلی ریاست فدراسیون تازه المپیکی شده کاراته را ترک کند.

مهمترین و حساس ترین نکته اینکه فدراسیون کاراته برای اولین بار رسما وارد المپیک شده و به همین دلیل در سال 2019 شرایط بسیار حساسی را پیش رو خواهد داشت و برای رسیدن به تاتامی توکیو و آن هم با تمام سهمیه‌ها باید از ابتدای سال 2019 در تمام مسابقات کسب سهمیه المپیک (مسابقات لیگ‌های کاراته وان) حضور پیدا کند، اما همیشه کاراته در حساس ترین شرایط خود در بدترین وضعیت به سربرده و حالا این بار آن هم در آستانه آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک، فدراسیون کاراته در شرایط بسیار ویژه‌ای قرار گرفته و در صورتی که فرجی به دلیل بازنشسته بودن از فدراسیون کاراته برود، مدیریت فدراسیون بزرگی مثل کاراته به دستان سرپرست سپرده شده و روزهای ناآرام در انتظار کاراته خواهد بود.

فرجی درپی حفظ صندلی ریاست کاراته؛رستوران‌های لوکس تهران محل لابی!

حال این روزها تابلوی روزشمار پایان فرصت صادق فرجی برای ماندن در پست ریاست فدراسیون به شمارش در آمده و او همچنان امیدوار است که دیوان عدالت اداری نامه ماندگاری وی را تایید کند. در هر صورت رئیس جوان فدراسیون کاراته تنها به تعداد انگشتان یک دست فرصت دارد یا کماکان هدایت فدراسیون را برعهده داشته باشد یا اینکه پس از پنج روز خداحافظی تلخی در اوج مدیریت خود با کاراته داشته باشد.

مسئولان مربوطه با توجه به حساسیت شرایط حاکم بر کاراته باید هر چه زودتر تکلیف رئیس فدراسیون کاراته را روشن کنند. اگر قرار برماندن است که هرچه زودتر چراغ سبز را برای فرجی جوان روشن کنند و اگر وی نیز همچون دیگر روسای بازنشسته پایان مدیریتش فرا رسیده، بدون از دست رفتن زمان هرچه سریعتر اعلام کنند تا سرپرست جدید معرفی شود.

نکته جالب اینکه این روزها خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه برخی از افراد سرشناس در کاراته این روزها در رستوران های لوکس غرب تهران ناهار را کنار یک گزینه و شام را در کنار گزینه بعدی ریاست فدراسیون میل می‌کنند. آنهایی که همیشه در سایه بوده‌اند و در واقع صحنه گردان این رشته بوده‌اند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها