بازدید 11250
رونمایی از "AC"

کامل‌ترین مقایسه گر گوشی‌های همراه در دنیا

کد خبر: ۸۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 02 December 2018

با پیدایش اینترنت و گسترش آن، پای تجارت هم به این عرصه کشیده شد و جالب است بدانید که از 1994 میلادی خرید و فروش در این فضا شکل رسمی یافت، عمر این پدیده بسیار کوتاه است اما در همین سالیان اندک به دلیل همسویی به نیازهای انسان شهرنشین وارد زندگی‌های بسیاری شده است تا جایی که در برخی موارد گریزی از آن نیست.

یکی از چالش‌های بزرگ پیش روی این شیوه‌ی جدید از داد و ستد چگونگی جلب اعتماد مخاطب است، مخاطب در روش خرید سنتی و فیزیکی قادر خواهد بود کالا را در ابعاد واقعی ببیند و بسنجد، در واقع ایجاد ارتباط از طریق لمس کالای مدنظر، فاکتور بسیار مهمی است.این نکته در مورد کالای الکترونیکی و بخصوص گوشی همراه به شدت اهمیت می‌یابد به دو دلیل از جمله قیمت نسبتاً بالای این اقلام و دوم امکان مقایسه ظاهر، به همین دلایل فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ دائماً در حال دست و پنجه نرم کردن با این مسئله و پیدا کردن راه حل مناسب جهت ایجاد تجربه خرید اینترنتی همانند خرید حضوری و فیزیکی هستند، یکی از این راهکارها استفاده از فناوری واقعیت افزوده جهت برقراری ارتباط کاربر و کالا می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا با شناختی که از نیازهای مخاطب به دست آورده است و با علم به این چالش بزرگ، پلتفرمی ممتاز و کاربردی را طراحی و خلق کرده است تا مخاطب بتواندیک تجربه‌ی خوب خرید گوشی حتی بالاتر و بهتر از خرید فیزیکی را داشته باشد. در واقع می‌توان گفت 19 کالا یک امکان بزرگ را برای اولین بار در دنیا فراهم آورده تا کاربران به راحتی بتوانند گوشی‌های موبایل را در 5 قسمت مختلف اینفوگرافی، شبیه‌ساز رابط کاربری(کار با گوشی دقیقاً همانند نمونه واقعی در دستان مخاطب) ، عملکرد باتری، قدرت گوشی‌ها ، سنجش کیفیت دوربین و عکس‌های آن با قابلیت زوم ، به صورت همزمان مقایسه کنند. پلتفرم مقایسه گوشی پیشرفته که به اختصار AC (Advanced Compare) نام دارد به صورت رایگان توسط 19 کالا در اختیار همگان قرار داده شده است.

شبیه‌ساز رابط کاربری:

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این تکنولوژی، شبیه ساز رابط کاربری است که بطور همزمان امکان کار کردن با گوشی‌های مختلف، مقایسه و چک کردن منوها، تم‌ها ، برنامه‌ها ، نرم افزارهای پیش فرض و تنظیمات گوشی‌های مختلف را برای مخاطب فراهم می‌آورد. شبیه ساز رابط گوشی(UiS) بدون تردید یک امکان منحصر به فرد در میان تمام وب‌سایتهای فروشگاهی است که تاکنون دیده‌اید.

نمایش سه بعدی یا تصاویر ۳۶۰ درجه از گوشی:

فرم، رنگ، قاب و ... نکاتی ظاهری مهمی هستند که اکثر خریداران گوشی به آن توجه‌ می‌کنند. در این قسمت این امکان فراهم شده است تا مخاطب یک تصویر سه بعدی و همه جانبه از گوشی داشته باشد، آن را بچرخاند، تمام زوایای آن را ببیند و بررسی نماید و البته با هر تعداد مدل گوشی که دوست دارد مقایسه نماید، به طور کل این قابلیت برای انتخاب ظاهر موردپسند مخاطب بسیار کاربردی است.

اینفوگرافی:

برای خرید هر وسیله نکات مهمی هستند که اطلاع داشتن از آن نیاز به دانش تخصصی دارد ، در این بخش 19 کالا اینفوگرافی گوشی همراه را در قالب یک تصویر که حاوی اطلاعات مهم و مفید بوده ، در اختیارتان قرار داده تا نیاز شما به آگاهی از قابلیت‌های فنی کالای مدنظرتان مرتفع می‌نماید، این امکان نیز به صورت مقایسه‌ای است.

باتری:

امروزه به دلیل افزایش گستره‌ی استفاده از موبایل عملکرد باتری در شرایط مختلف بسیار مهم است، در قسمت سوم این ابزار، عملکرد و میزان دوام باتری در 5 حالت مکالمه ، وب‌گردی، فیلمبرداری ، پخش ویدیو و ضبط ویدیو ارائه شده و قابل مقایسه همزمان با دیگر مدل‌هاست.

قدرت:

بنچمارک‌ها مرجعی برای سنجش عملکرد سخت افزاری موبایل محسوب می‌شوند، یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین آنها بنچمارک آنتوتو است، دراین قسمت عملکرد و قدرت گوشی‌های مختلف بر اساس این مرجع آورده شده است که علاوه بر آن امتیاز گوشی انتخابی به همراه چند مدل هم‌رده نیز نمایش داده می‌شود تا تصمیم برای شما راحت تر باشد.

کیفیت دوربین:

یکی از عوامل موثر در خرید یک گوشی کیفیت دوربین آن است، در بخش آخر این ابزار کاربردی می توانید نمونه عکس‌های هر مدل را در شرایط استاندارد و در موقعیت های مختلف سلفی، روز، شب، داخلی رو به نور، داخلی پشت به نور را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که به دلیل ثابت بودن سوژه‌ها و شرایط، سهولت و دقت در مقایسه برای شما مخاطب فراهم آمده است. همچنین با استفاده از امکان زوم کردن و بزرگنمایی می‌توانید کیفیت در جزئیات دوربین گوشی‌های مختلف را نیز مقایسه نمایید.

می‌توان به جرأت گفت که مقایسه پیشرفته 19 کالا، برای نخستین بار در دنیا ابزاری قدرتمند در اختیار مخاطب است که یک تجربه دلچسب و حتی تخصصی‌تر از خرید فیزیکی را فراهم آورده و به زودی با امکان مقایسه قیمت گوشی موبایل این پلتفرم کامل تر و جامع‌تر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست