بازدید 8099
۴

۴۵ دقیقه‌ تاخیردرخط ۳ مترووسرگردانی مسافران

کد خبر: ۸۵۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 02 December 2018

به گزارش مشرق، احسان گل محمدی روزنامه نگار در صفحه اینستاگرامی خود از سه بدشانسی که امروز در مترو برایش رقم خورد اینگونه نوشت: نمیدانم بگویم با بی تدبیری و بی کفایتی مسئولین مترو و یا بداقبالی من؛ قضاوت با شما اما امروز روز خوبی برای ما رقم نخورد: صبح امروز به مترو ایستگاه نوبنیاد مراجعه کردم، بعد از چند دقیقه قطار-ساعت حدود 7:15- در ایستگاه شهید صیاد شیرازی همه مسافران را پیاده کرد.



منتظر ماندیم و منتظر ماندیم تا قطار بعدی بیاید، اما نه قطار آمد و نه اطلاع رسانی انجام شد که قطار بعدی دقیقا چه ساعتی به این ایستگاه می رسد.
حدودا 45 دقیقه منتظر ماندیم اما همچنان مترو نیامد و همچنان هم توسط مسئولین ایستگاه اطلاع رسانی صورت نگرفت!

حدود ساعت 8:05 مجددا سوار قطار شدیم و این بار درب واگن خراب شد و یکی از مسافرین به کنایه گفت: همه حاضرین این قطار بدشانس هستند ما از همه آنها بدشانس تریم.

با خودم گفتم از این بدتر نمی شود که با پله برقی خراب مواجه شدم و مجبور شدم از پله ها استفاده کنم.

وقتی در حال نگارش این مطلب بودم با خود گفتم می توانست از این بدتر هم شود و وقتی در حال خروج از ایستگاه بودم سارقی وسائلم را بدزدد، برای همین خدارا شکر کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
خط 3 متروی بدترین خط متروی تهران می باشد. مردمی که از این خط استفاده می کنند واقعآ هر روز توی عذاب هستند. هم فشار وحشتناک و هم تاخیرهای زیاد در رسیدن به محل کار. توضیح اینکه فاصله زمانی حرکت بین دو قطار در بهترین حالت, حداقل 10 دقیقه می باشد این در حالی است که 5 سال از افتتاح این خط می گذرد. توی کشورهای دیگه در مدت5 سال, چند تا خط جدید مترو میسازند ولی ما توی تهران -پایتخت کشورمان- 4 تا خط مترو را نمی توانیم جمع و جور کنیم.
این شلوغی و تاخیر خط 3 متروی تهران چند ساله که هست. کاش خبرنگاران قبل از این هم از این مشکلات خط 3 مطلب می گذاشتند, نه اینکه زمانی که برای خودشان مشکل پیش امد, موضوع را تیتر بزنند.
مترو تهران در برابر مترو شهرهای دنیا همانند پراید و بنز میماند،
مترو تهران عین قطار شهربازی ها اسباب بازی میماند و شما هروقت میخواهید برید تفریح باید ازش استفاده کنید.
یاد دوستی افتادم که تو خبرها میگفت کشور اول یا دوم هستیم در ساخت مترو در جهان...که البته درست هم میگه ..چون اکثر پایتختهای جهان حداقل ۵۰...سال هست که به مترو مجهز شدن....و فقط ما موندیم که تو قرن ۲۱ داریم مترو میسازیم...اونم اینطوری‌...با این کیفیت افتضاح خدمات و غیره..مثلا اکثر میادین اصلی مثل ونک هنوز ایستگاه ندارند.‌‌..بعضی ایستگاها در جاهای پرت ساخته میشن...مثلا ایستگاهی که وسط اتوبان صیاد شیرازی افتتاح شده...بعضی ها مثل مصلی از مرکز اصلی حمل و نقل یعنی پل سید خندان فاصله دارند....و ۱۰ ها نمونه دیگر که نشان از برنامه ریزی ضعیف و مقطعی داره...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل